سواحل کیش

بهترین سواحل کیش در شب

جزیره کیش، در جنوب ایران، یکی از مقاصد گردشگری محبوب است که با سواحل فراوان و زیبای خود، شهرت دارد. این جزیره امکان به ثبت رساندن لحظاتی فراموش ‌نشدنی را در آغاز هر روز فراهم می‌کند. تنوع و تعدد سواحل کیش به گردشگران اجازه می‌‌دهد تا در هر زمانی که بخواهند، با رفتن به آن‌ها لحظاتی لذت ‌بخش را تجربه کنند. اما جذابیت خاصی در بازدید از سواحل کیش در شب وجود دارد. بنابراین، در اینجا به بررسی بهترین سواحل کیش در شب می‌پردازیم تا شما را در یافتن بهترین ساحل به محل اقامتتان یاری کنیم.

ساحل مارینا کیش

یکی از جذاب ترین سواحل کیش، ساحل اختصاصی مارینا است که در دل هتل مارینا پارک کیش واقع شده است. این ساحل با امکانات رفاهی فراوان و تنوع فعالیت ‌های آبی همچون غواصی، قایق بادبانی، جت اسکی، پاراسل، کایاک شاتل و کایت بوردینگ، برای شما تجربه‌هایی فراموش ‌نشدنی را فراهم می‌آورد. این ساحل علاوه بر این‌که تنها پارک شناور ایران است، با ارائه تجهیزاتی با استانداردهای بالا، به بالاترین سطح خدمات رسیده و همچنین در شب‌ها دارای جذابیت‌های خاص خود است.

بازدید از اسکله مارینا در شب، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را به شما هدیه می‌دهد؛ زیرا می‌توانید در رستوران‌های آن، همزمان با لذت بردن از غذا، از موسیقی‌های محلی لذت ببرید. ساحل مارینا پارک در شب‌ها با نمای زیبا و فوق‌العاده خود، به شما فرصت گرفتن عکس ‌هایی دلنشین را می‌‌دهد. با این‌که این اسکله در داخل هتل مارینا پارک کیش قرار دارد، اما با اقامت در این هتل 5 ستاره، می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز به آن سر بزنید و لحظاتی خاص و به‌یادماندنی را تجربه کنید.

سواحل کیش

ساحل میرمهنا کیش

ساحل میرمهنا، یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش است که با دو فاز متمایز واقع در بخش جنوبی این جزیره، هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان می‌شود. این ساحل به دلیل موقعیت بسیار نزدیک به مراکز خرید معتبر مانند مرکز خرید صفین و زیتون، جذابیت خاصی برای بازدید کنندگان دارد. همچنین فراهم بودن امکاناتی مانند زمین‌های بازی برای کودکان، بازارچه‌های سنتی و بازار ماهی فروش‌ها، ساحل میرمهنا را به یک مقصد کامل و شگفت‌انگیز برای گردشگران تبدیل کرده است.

پارکی زیبا و بزرگ با همین نام نیز در نزدیکی ساحل واقع شده است که امکانات گوناگونی را برای بازدید کنندگان فراهم کرده است. اسکله موجود در این پارک، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید در کنار تماشای دریا و لاکپشت‌های دریایی، قایق ‌سواری را هم تجربه کنید. ماهی‌گیری در ساحل میرمهنا برای همه افراد آزاد است و این می‌تواند یکی از ویژگی‌های حائز اهمیت آن نیز باشد. در این ساحل، تعداد زیادی از رستوران‌ها و کافی‌‌شاپ‌‌ها نیز وجود دارند که بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را ارائه می ‌دهند. در این صورت اگر قصد دارید برای گذراندن اوقات خود به این ساحل بروید، خوب است بدانید که ساحل میرمهنا، یکی از بهترین سواحل کیش در شب به‌شمار می‌رود.

ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان کیش، یکی دیگر از سواحل کیش در شب به‌شمار می‌رود که در شرق جزیره کیش واقع شده است. این ساحل مرجانی، دارای آبی بسیار شفاف است که این امکان را برای گردشگران فراهم می‌کند تا با سوار شدن بر انواع قایق‌های شیشه‌ای، به تماشای آبزیان مختلف در دریا بپردازند. در این ساحل، تفریحات آبی بسیاری ارائه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به شاتل سواری، پاراسل سواری، بورد، کایت، جت اسکی، قایق‌سواری و.. اشاره کرد. علاوه بر آن، امکان دوچرخه‌سواری نیز برای گردشگران فراهم شده است. در نزدیکی این ساحل، رستوران‌های متنوعی وجود دارد که می‌توانید برای صرف غذا با توجه به ذائقه خود به آن ها مراجعه کنید. در صورتی که به غذاهای جنوبی علاقه دارید، رستوران‌های حافظیه و فودکورت فودلند، می‌توانند بهترین گزینه‌ها به‌شمار روند.

ساحل سیمرغ کیش

یکی دیگر از سواحل کیش که در بین بهترین سواحل کیش در شب قرار گرفته است، ساحل سیمرغ است. این ساحل در خیابان جهان و در قسمت جنوب شرقی این جزیره واقع شده است. شما با بازدید از این ساحل، می‌توانید علاوه بر تماشای دریا، شنا کنید. علاوه بر آن، این ساحل با ارائه انواع بازی‌ها همچون تنیس روی میز، دوچرخه‌سواری، پیست اسکیت، زمین بازی مخصوص کودکان و… سعی بر آن دارد تا خاطره‌ای خوش و به‌یادماندنی را برای شما به ارمغان آورد. همچنین از جمله تفریحات آبی که در این ساحل می‌توانید تجربه کنید، می‌توان به غواصی، جت اسکی، شاتل، قایق سواری اشاره کرد.

در نزدیکی ساحل سیمرغ نیز رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی وجود دارد که می‌توانید در هر زمان که می‌خواهید برای صرف غذا به آن‌ها مراجعه کنید. لازم به ذکر است که در نزدیکی این ساحل هیچ فروشگاهی وجود ندارد، اما مرکز خرید مرجان در 4 کیلومتری از آن قرار گرفته است که می‌توانید برای خرید هر آن چه نیاز دارید، به آن مراجعه کنید. هتل مارینا پارک کیش و هتل سیمرغ کیش، از جمله هتل های کیش نزدیک به ساحل سیمرغ به‌شمار می‌روند و شما می‌توانید با اقامت در آن‌ها، در هر زمان که می‌خواهید از آن بازدید کنید.

سواحل کیش

ساحل جزیره هندورابی کیش

ساحل هندورابی، یکی دیگر از بهترین سواحل کیش در شب به‌شمار می‌رود که در فاصله 23 کیلومتری از جزیره کیش واقع شده است که می‌توان این فاصله را به روش‌های مختلفی همچون با کشتی، قایق موتوری و… طی کرد. این ساحل، در بین جزیره‌های بزرگ کیش و لاوان قرار گرفته است و از تفریحات آبی همچون جت اسکی، سافاری، غواصی، بنانا سواری و همچنین موتورسواری با موتورهای چهار چرخ نیز برخوردار است.

ساحل درختان نارگیل کیش

در میان انبوهی از درختان نارگیل و در شرق جزیره کیش، ساحل درختان نارگیل قرار گرفته است که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شنا در آب‌های خلیج فارس به‌شمار می‌رود. در این ساحل، علاوه بر شنا، امکان ماهی‌گیری، غواصی، سکوی ماساژ، سه چرخ‌های آبی و… برای گردشگران فراهم شده است که می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر را برای گردشگران فراهم کند. در ساحل نارگیل نیز امکانات رفاهی و بازی‌های مختلفی هم برای گردشگران ارائه شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سرویس بهداشتی، دوچرخه‌سواری، رستوران‌ها و کافی شاپ‌های بسیار، زمین‌های بازی چون زمین تنیس، زمین والیبال و زمین هندبال و… اشاره کرد.

همان‌طور که گفته شد، این ساحل شنا را برای عموم افراد امکان‌پذیر کرده است، اگر از آن دسته افرادی هستید که به شنا علاقه دارید، اما نمی‌توانید به‌خوبی شنا کنید، لازم است بدانید که در این ساحل، به همه افراد به دو صورت تکی و یا گروهی، شنا آموزش داده می‌شود. در صورتی که پس از بازدید از ساحل نارگیل قصد خرید داشته دارید، بازارهای مریم 2، بازار تجاری کیش، رویا مال و… از جمله نزدیک‌ترین مراکز خرید کیش به این ساحل می‌باشند. شما می‌توانید هتل داریوش، یکی از هتل های کیش 5 ستاره است که می‌توانید با اقامت در آن، در کمترین زمان ممکن در هر لحظه که بخواهید به آن دسترسی پیدا کنید.

سواحل کیش

ساحل مرد ماهیگیر کیش

از دیگر سواحل کیش در شب، می‌توان به ساحل مرد ماهیگیر اشاره کرد که اگر چه بسیار خلوت است، اما با زیبایی خاصی که در شب دارد، در بین پرطرفدارترین سواحل کیش قرار گرفته است. از زیبایی‌های این ساحل در شب که همزمان با تماشای غروب خورشید است، می‌توان به اجاره وسایل مختلف همچون دوچرخه، اسکوتر و موتور اشاره کرد که می‌توان لحظات نابی را می‌توانید به ثبت برسانید. بازدید از این ساحل نیز به آن دسته افرادی که به ماهیگیری علاقمند هستند نیز پیشنهاد می‌شود، چرا که می‌توانید در کنار دوستان و یا خانواده، به ماهیگیری بپردازید.

علاوه بر آن، در این ساحل امکانات رفاهی بسیاری همچون آلاچیق، انواع رستوران و کافی شاپ، پیست دوچرخه‌سواری و امکانات پیاده‌روی نیز ارائه شده است. نماد این ساحل نیز، مجسمه 12 متری است که در درب ورودی این ساحل قرار گرفته است. اگر قصد دارید در نزدیکی این ساحل اقامت داشته باشید، هتل شایان کیش نزدیک‌ترین هتل کیش به ساحل مرد ماهیگیر کیش است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*