شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو در اردیبهشت 1403

شرکت ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط پیش فروش و فروش جایگزین برای خودرو دنا پلاس اتوماتیک در اردیبهشت 1403 را اعلام کرد.

در طرح فروش و پیش فروش ایران خودرو، آن دسته از متقاضیان واجد شرایطی که نسبت به ثبت نام خودرو دنا پلاس اتوماتیک اقدام کرده بودند، می‌توانند جهت انتخاب خودرو جایگزین با یکی از محصولات دنا پلاس اتوماتیک، تارا اتوماتیک و رانا پلاس اقدام کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جزئیات شرایط فروش و پیش فروش خودرو دنا پلاس اتوماتیک

طبق اعلام ایران خودرو، شرایط انتخاب و واریز وجه برای تعداد محدودی از مشتریان دارای اولویت در سامانه یکپارچه این شرکت مهیا شده است.

دنا پلاس اتوماتیک

در این طرح دناپلاس اتوماتیک با کد کلاس 70712 و موعد تحویل 90 روزه با مبلغ 700 میلیون و 134 هزار تومان، تارا اتوماتیک با کد کلاس 32311 و موعد تحویل 90 روزه با مبلغ 689 میلیون و 300 هزار تومان و رانا پلاس با کد کلاس 61019 و موعد تحویل 90 روزه با مبلغ 457 میلیون و 400 هزار تومان به‌صورت فروش قطعی عرضه می‌شوند.

همچنین دنا پلاس اتوماتیک با مبلغ علی‌الحساب 350 میلیون تومان و تارا اتوماتیک با مبلغ علی‌الحساب 344 میلیون و 600 هزار تومان در این طرح به‌صورت پیش فروش و با موعد تحویل 90 روزه نیز قابل خرید هستند.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند ظرف مدت 10 روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. فعالسازی این طرح روی سایت پس از ارسال پیامک از سوی ایران خودرو صورت خواهد گرفت.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: