گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج عرضه شدند

دیگر نیازی به صبر کردن و پیش‌خرید نیست. دو گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) در حال حاضر قابل خریداری هستند. البته عرضه‌ی پرچم‌داران کره‌ای به این معنی‌ست که شانس به دست آوردن یک هدست واقعیت مجازی Gear VR را از دست داده اید. این هدست به کسانی که گلکسی S7 یا S7 Edge را پیش‌خرید کرده بودند، به صورت رایگان هدیه داده می‌شد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

شهروندان ایالات متحده‌ی آمریکایی در صورت خرید یک گوشی گلکسی S7 یا S7 Edge می‌توانند یک هدست Gear VR مجانی به همراه ۶ بازی دریافت کنند که ارزشی معادل ۱۵۰ دلار دارد.

اپراتور Vodafone آلمان نیز در صورت خرید یک پرچم‌دار جدید سامسونگ به مشتریان خود هدست Gear VR مجانی هدیه می‌دهد. البته اپراتور دیگر آلمان به نام O2 چندان سخاوتمند نبوده و به هدیه‌ی یک کارت حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی بسنده کرده است.

در انگلستان، اپراتور O2 به خریداران گلکسی اس ۷ یا اس ۷ اج فرصتی می‌دهد تا هدست Gear VR را به نصف قیمت خریداری کنند. اپراتور EE نیز به خریداران یک عدد کارت حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی، یک شارژر بی‌سیم و یک محافظه صفحه هدیه می‌دهد. البته این هدایا مدت دار بوده و به کاربرانی که زودتر اقدام به خرید کنند تغلق می‌گیرد.

منبع: Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. من حدودا یک ساله اس ۶ اج رو دارم و تا الان هتگ نکرده

  2. اشانتیون میدن:D 😀 انگار داری یه نفرو گول می زنی بیا اینو بخر این رو بت میدیم دیم 😀 😀 بدبختا معلوم نیست چقدر سود دراه این گوشی ها که اینجوری دارن می فروشنش ، بعد ۱ سالم هنگاش شروع میشه شایدم تو اب بسوزه

    • شما برو اپل ۷۰۰ دلاری بخر که هزینه ساختش، ۲۰۰ دلار هم نیست.
      هیچی هم اشانتیون نگیر. گوشیت هم بعد یه سال هنگ نکنه.
      خوشحال هم باش.