اینورتر هوش مصنوعی

با قابلیت‌های کمپرسور‌های اینورتر هوش مصنوعی یخچال های جدید سامسونگ آشنا شوید

کمپرسور‌های اینورتر هوش مصنوعی به‌عنوان قلب هوشمند و کارآمد یخچال های جدید سامسونگ محسوب می‌شوند. در ادامه با ویژگی‌های این کمپرسورهای سامسونگ آشنا می‌شویم.

سری جدید یخچال های سری Bespoke 2024 سامسونگ با نسل جدید فناوری‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی معرفی شدند. سامسونگ برای این یخچال‌های خود از نسل جدید کمپرسورهای اینورتر هوش مصنوعی (AI Inverter) استفاده کرده که به حالت انرژی هوش مصنوعی در پلتفرم SmartThings Energy نیز مجهر شده‌اند.

قابلیت‌های کمپرسور‌های اینورتر هوش مصنوعی

نسل هشتم کمپرسورهای هوشمند سامسونگ که به‌عنوان قلب تپنده یخچال‌های جدید این شرکت محسوب می‌شوند، طی 20 سال توسعه و تکامل پیدا کردند و اکنون عملکرد قابل اعتماد و مصرف انرژی بهینه‌ای را به‌همراه دارند.

8 نسل تکامل و ارتقای طراحی

سامسونگ از کمپرسور اینورتر هوش مصنوعی (AI Inverter) در تمامی مدل‌های جدید یخچال های سری Bespoke 2024 استفاده کرده است که بر خلاف کمپرسورهای سرعت ثابت معمولی می‌توانند هوای سرد یخچال را طبق استفاده کاربر بهینه کنند. همچنین این اینورتور قادر است سرعت موتور را به‌شکل خودکار بر اساس دمای محیط یخچال، حالت کار و تغییرات دمایی به‌دلیل باز و بسته شدن در یخچال تنظیم کند که همین موضوع باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی خواهد شد.

اینورتر هوش مصنوعی

این کمپرسورهای جدید ارتقا پیدا کرده را باید نقطه اوج نوآوری‌های سامسونگ دانست که نسل اول در سال 1997 تا نسل هشتم (فعلی) به خوبی مراحل نوآوری را طی کردند و این فرایند کماکان ادامه دارد. سامسونگ همواره در حال تحقیق، توسعه و ارتقای فرایند تولید موتور داخلی، بلبرینگ‌ها، پیستون‌ها، سوپاپ‌ها و سایر اجزا و قطعات بوده تا بتواند بهره‌وری و دوام آنها را افزایش دهد.

اکنون کمپرسورهای سامسونگ در نسل هشتم خود که به هوش مصنوعی مجهز هستد، توانستند بازدهی موتور داخلی را به بیش از 95 درصد برسانند که سطح قابل قبولی در صنعت لوازم خانگی محسوب می‌شود. بازدهی انرژی مدل‌های جدید در محدوده کارکرد با سرعت پایین (بین 950 تا 1450 دور در دقیقه) نیز نسبت به کمپرسورهای قبلی تا بیش از 10 درصد افزایش پیدا کرده است.

اینورتر هوش مصنوعی

دائه ایل کوان، رئیس آزمایشگاه تحقیق و توسعه کمپرسور بخش لوازم دیجیتال (DA) شرکت سامسونگ در خصوص فناوری جدید این شرکت عنوان کرد کمپرسور اینورتر هوش مصنوعی جدید باعث شده تا اینرسی اهرمی موتور در حین کار بیش از 4 برابر نسبت به مدل معمولی افزایش پیدا کند. همچنین این ارتقا باعث تضمین عملکرد پایدار کمپرسور، حتی در سرعت‌های پایین می‌شود و مصرف برق را نیز به‌میزان چشم‌گیری کاهش خواهد داد.

علاوه بر این‌که جدیدترین کمپرسور اینورتر هوش مصنوعی در یخچال های سری Bespoke 2024 سامسونگ به‌عنوان دلیل اصلی بهره‌وری انرژی محسوب می‌شود، این یخچال‌ها از حالت انرژی هوش مصنوعی در اپلیکیشن SmartThings نیز استفاده می‌کنند که مصرف انرژی را نیز تا 10 درصد کاهش می‌شود.

تضمین دوام و پایداری محصول

کمپرسو اینورتر هوش مصنوعی سامسونگ نتیجه بیش از 20 سال تحقیق و توسعه است که اکنون عملکردی با دوام و صدای کمتر با گارانتی 20 ساله با تعمیرات و جایگزینی رایگان را به‌همراه دارد. این کمپرسورهای هوشمند نسل جدید در شرایطی عادی دارای سطح نویزی کمتر از 35 دسی‌بل (dB/A) هستند که برابر با صدای قابل شنیدن در یک اتاق خواب در شب یا یک کتابخانه آرام است.

جون پیو لی، رئیس تیم کمپرسور و موتور بخش لوازم دیجیتال (DA) شرکت سامسونگ با اعلام این‌که کمپرسور مانند پیشرانه خودرو بوده و به‌عنوان اصلی‌ترین عضو یخچال محسوب می‌شود، گفت سامسونگ کماکان کمپرسورهای اینورتر هوش مصنوعی و فناوری‌های مرتبط با آن را توسعه می‌دهد. همچنین ما سعی داریم یخچال‌هایی را ارائه کنیم تا مصرف‌کنندگان برای مدت طولانی از آنها استفاده کنند و مصرف انرژی آنها نیز کاهش یابد.

چشم‌انداز سامسونگ در توسعه هوش مصنوعی برای فناوری‌های آینده خود نشان می‌دهد که در آینده‌‌ای نزدیک، محصولات متنوع مجهز به این کمپرسورهای اینورتر هوشمند روانه بازار خواهند شد تا رفاه کاربران را افزایش دهند و باعث کاهش مصرف انرژی شوند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*