دور جدید عرضه خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه

دور جدید عرضه خودروهای وارداتی آغاز شد + اسامی خودروها و قیمت

دور جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه با حضور برندهای مطرح ژاپنی شروع شد. در ادامه اسامی، قیمت و شرایط فروش این ماشین های وارداتی را مشاهده کنید.

بنا به آخرین اخبار خودرو داخلی، سامانه یکپارچه رسماً مرحله جدید فروش خودروهای وارداتی را آغاز کرد. در این مرحله محصولاتی نظیر سوزوکی جیمنی پنج درب راسا موتور، هوندا وزل معین خودرو و تویوتا کرولا 1.2 لیتری معین خودرو به فروش گذاشته شده‌اند. در ادامه لیست کامل خودروهای وارداتی جدید عرضه شده در سامانه یکپارچه به‌همراه قیمت و شرایط فروش آن‌ها را مطالعه کنید.

لیست خودروهای وارداتی دور جدید سامانه یکپارچه

دور جدید عرضه خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه

همان‌طور که انتظار می‌رود، متقاضیانی که اسفند 1401 در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده بودند و مبلغ تعیین شده را در حساب وکالتی خود بلوکه کرده‌اند می‌توانند در این دور اقدام به انتخاب و خرید خودرو کنند. گفتنی است که در این دور از عرضه خودروهای وارداتی، متقاضیان توانایی انتخاب 3 مورد از بین محصولات ارائه شده را دارند. همچنین متقاضیان باید توجه داشته باشند که در صورت عدم واریز وجه پس از تخصیص خودرو به آن‌ها توسط سامانه و ارسال فراخوان از سمت شرکت واردکننده، از لیست سامانه یکپارچه حذف می‌شوند.

از امروز دوشنبه هفتم خرداد تا چهارشنبه نهم خرداد ثبت نام برای ماشین های وارداتی جدید از طریق نشانی Saleauto.ir امکان‌پذیر خواهد بود. در ادامه لیست کامل خودروهای وارداتی دور جدید به‌علاوه قیمت اعلامی آن‌ها را مشاهده می‌کنید. نکته جالبی که در این بین احتمالاً توجهتان را جلب کند این است که در این دور هیچ‌کدام از خودروهای وارداتی چینی در دسترس قرار نگرفته‌اند و کل لیست در اختیار خودروسازان مطرح غیر چینی و اکثرا ژاپنی نظیر سوزوکی، هوندا و تویوتا قرار دارد.

نام خودروشرکت واردکنندهقیمت به تومان
تویوتا کرولا 1.2 لیتری مدل 2023معین خودرو ایرانیان2 میلیارد (علی‌الحساب)
تویوتا لوین 1.2 لیتری مدل 2023معین خودرو ایرانیان2 میلیارد (علی‌الحساب)
تویوتا لوین هیبرید 1.8 لیتری مدل 2023معین خودرو ایرانیان1 میلیارد و 900 میلیون (علی‌الحساب)
هوندا سیتیآذر یورد سال1 میلیارد و 700 میلیون (علی‌الحساب)
سوزوکی جیمنی پنج دربراسا موتور خاورمیانه1 میلیارد و 850 میلیون (علی‌الحساب)
هوندا وزل مدل 2023معین خودرو ایرانیان2 میلیارد و 35 میلیون و 900 هزار تومان (قطعی)
تویوتا لوین هیبرید 1.8 لیتری مدل 2024برساوش1 میلیارد و 973 میلیون و 640 هزار (قطعی)
تویوتا لوین 1.2 لیتری مدل 2024برساوش2 میلیارد و 69 میلیون و 440 هزار (قطعی)
اشکودا سوپربپارس ساتر هوشمند2 میلیارد و 224 میلیون و 240 هزار (قطعی)
نیسان سیلفیآمیتیس گستر نگاه پیشگام1 میلیارد و 757 میلیون و 840 هزار (قطعی)

لازم به ذکر است که در این مقطع فقط قیمت علی‌الحساب و قطعی این خودروها در مبادی ورودی در سامانه اعلام شده و در آینده با پیشروی مرحله خرید، قیمت نهایی شامل هزینه‌های اضافی نظیر مالیات بر ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، شماره‌گذاری و کرایه حمل به خریداران اعلام خواهد شد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: