هدفون بی سیم جدید آنر

هدفون بی سیم جدید آنر، 40 ساعت عمر باتری و قیمت اقتصادی دارد

ایربادز ایکس 7 – Earbuds X7  هدفون بی سیم جدید آنر است که صدای باکیفیت، وزن پایین، ماندگاری شارژ زیاد و قیمت رقابتی دارد.

کمپانی آنر در چین از هدفون بی سیم جدید ایربادز X7 رونمایی کرد. برخورداری از تاییدیه Golden Ear که توسط سازمان صنایع الکترونیکی چین صادر می‌شود، موید کیفیت بالای صوتی آن است. در ادامه با مشخصات این گجت بیشتر آشنا می‌شوید.

مشخصات هدفون بی سیم جدید آنر Earbuds X7

آنر ایربادز ایکس 7 از یک درایور داینامیک 10 میلی‌متری با خروجی فول بیس و دیافراگم کامپوزیت برای شفافیت بالای صدا استفاده می‌کند.

مدت زمان پلی‌بک هر یک از بادهای این هدفون وایرلس، 9 ساعت است و کیس شارژ هم می‌تواند 30 ساعت دیگر به این زمان اضافه می‌کند. با توجه به طراحی کامپکت محصول، این میزان شارژدهی قابل توجه است. همچنین به لطف فناوری شارژ سریع، می‌توانید تنها در 10 دقیقه انرژی لازم برای 3 ساعت پلی‌بک را تامین کنید.

هر کدام از بادها، فقط 3.8 گرم وزن دارند و به خوبی درون گوش می‌نشینند؛ طوری که احتمال افتادن آن‌ها، نزدیک به محال است.

از دیگر امکانات آن باید به پشتیبانی از کنترل لمسی اشاره کنیم که شامل دابل کلیک برای پاسخ دادن به تماس تلفنی یا قطع مکالمه و پلی یا پاز کردن موسیقی می‌شود. با یک لمس ممتد هم می‌توانید تماس تلفنی را رد کنید.

قیمت آنر ایربادز ایکس 7

در چین، این محصول 299 یوان قیمت خورده که معادل 41 دلار است. خریداران می‌توانند یکی از رنگ‌های آبی آسمانی (Sky Blue) و سفید مهتابی (Moon Shadow White) را انتخاب کنند. هنوز درباره فروش این ایربادز در خارج از چین، اطلاعاتی وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*