صندوق سرمایه گذاری سرآمد

سود ۳۰/۴۵٪ موثر سالیانه در صندوق سرمایه گذاری سرآمد بازار محقق شد

سود ۳۰/۴۵٪ موثر سالیانه در صندوق سرمایه گذاری سرآمد بازار محقق شد. بورس سرشار از فرصت‌های سرمایه‌گذاری است و همواره برای سرمایه‌گذاران جذاب بوده است.

در بازار سرمایه انواع ابزارهای سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران با میزان ریسک پذیری متفاوت وجود دارد. صندوق‌های سرمایه‌گذاری نوعی از ابزارهای سرمایه گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه هستند تا صرف نظر از میزان دانش تخصصی و وقت کافی، امکان سرمایه گذاری برای همه افراد جامعه فراهم باشد.

صندوق های سرمایه گذاری انواع مختلف دارند؛ یکی از انواع آنها، صندوق سرمایه گذاری درآمد ثابت می‌باشد. در این نوع صندوق ها، سرمایه‌گذار یک سود تضمین شده و ثابت دریافت می‌کند.

چنان‌چه نوع سرمایه‌گذاری برای شما مهم باشد، صندوق‌های سرمایه‌گذاری گزینه بهتری نسبت به سپرده بانکی هستند. از ویژگی های برتر صندوق های در آمد ثابت نسبت به بانک به موارد زیر می توان اشاره کرد:

1- نرخ سود بالاتر

2- سود روزشمار صندوق‌ها در مقایسه با ماه‌شمار بودن سود در بانک‌ها

3- نرخ سود بدون شکست در صندوق های سرمایه گذاری

این در حالی است که مدیران صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت وظیفه دارند به سرمایه‌گذاران خود به‌طور منظم گزارش دهند و این مزیت صندوق‌ درآمد ثابت بر بانک است. پس از خرید واحدهای صندوق درآمد ثابت، به پنل اختصاصی دسترسی دارید که اطلاعاتی مانند سود محقق شده در دوره‌های زمانی مختلف، گردش حساب سرمایه گذاران، ترکیب دارایی‌ها و پورتفوی صندوق و … در آن وجود دارند. علاوه‌ بر این هر صندوق، وبسایت مجزا دارد که از طریق آن می‌توانید قیمت آماری، صدور و ابطال هر صندوق، ارزش دارایی صندوق، بازدهی‌های روزانه، ماهانه و دوره‌ای صندوق از ابتدای ایجاد آن صندوق را به‌صورت روزانه مشاهده کنید.

صندوق سرمایه گذاری سرآمد در آخرین دوره تقسیم سود ماهانه خود سود ۳۰/۴۵ موثر سالیانه به سرمایه‌گذاران خود پرداخت کرد. این پرداخت سود به‌صورت ماهانه انجام می‌پذیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*