به زودی قادر خواهید بود قبل از دانلود، بازی‌های اندرویدی را آزمایشی اجرا کنید

قطعاً یکی از دغدغه‌های شما مدت زمانی است که پای دانلود بازی‌های بیهوده هدر می‌دهید. گوگل برای این مشکل راه حلی دارد. این کمپانی در هفته‌های آینده ویژگی را به جستجوگر خودش خواهد افزود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا قبل از دانلود کردن نسخه کامل یک بازی اندرویدی، دقایقی از آن را به صورت استریم شده و آزمایشی تجربه کنند.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

بازی‌های بسیار فراوانی برای گوشی‌ها عرضه شده اند اما همه آنها ارزش بازی کردن را ندارند. تنها تعدادی از آنها هستند که جذاب و سرگرم کننده اند. اما شما در هر صورت مجبور هستید که آن بازی را دانلود و نصب کرده سپس تجربه کنید. اگر خوشتان آمد که هیچ ولی اگر آن بازی برای شما جذاب نبود، تنها زمان خود را تلف کرده اید. حال گوگل برای شما خبر‌های خوبی دارد.

این کمپانی اعلام کرده است که به زودی کاربران سیستم عامل اندروید قادر خواهند بود تا بازی‌ها را از طریق جستجوگر گوگل استریم کنند. گوگل در این باره می‌گوید:

“در هفته‌های آینده، ما از یک راه جدید برای تجربه بازی‌ها به کاربران رونمایی خواهیم کرد. آنها می‌توانند از طریق جستجوگر گوگل بازی خود  را پیدا کرده و قبل از آن که بخواهند آن را دانلدو کنند ۱۰ دقیقه از آن را به صورت استریم شده و آزمایشی اجرا کنند. اینگونه اگر دوست داشته باشند می‌توانند نسخه کامل بازی مدنظرشان را دریافت کنند.”

گوگل همچنین معتقد است که استریم کردن بازی‌ها قبل از دانلودشان، به کاربران این امکان را خواهد داد که بازی‌های مورد علاقه خودشان را راحت تر از گذشته پیدا کنند و زمانشان را جهت دانلود بازی‌هایی که مورد پسند آنها نیست بیهوده تلف نکنند.

قطعاً این ویژگی می‌تواند یک ابزار بسیار مناسب برای هر کاربری باشد. گوگل در سال گذشته از یک ویژگی استریمینگ اپلیکیشن‌های خودش به نام “ Try Now ” رونمایی کرد. این دقیقاً همان ویژگی است که شما می‌توانید در هفته‌های آینده به آن دست یابید.

منبع: ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*