گوشی میزو پرو ۶ از تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ و صفحه‌ی QHD بهره نخواهد برد!

پیش از این خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در فبلت جدید میزو به نام میزو پرو ۶ ( Meizu Pro 6 ) از ۶ گیگابایت رم استفاده خواهد شد. هرچند به نظر می‌رسد اطلاعات دیگری که در آن خبر منتشر شده مانند استفاده از تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ و همچنین صفحه‌ای با رزولوشن QHD صحیح نبوده و توسط یکی از مسئولین میزو به نام آقای لی نان، صحت وجود آن‌ها رد شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

در حالی که انتظار می‌رود به زودی شاهد رونمایی از گوشی MX6 باشیم، اخباری دیروز در مورد فبلت جدید کمپانی چینی منتشر شد که گویا مقامات میزو سریعا به این اخبار واکنش نشان داده اند. آقای لی نان در حالی که با یکی از طرفداران محصولات کمپانی گفتگو می‌کرده به این موضوع اشاره کرده است که فبلت میزو Pro 6 فاقد صفحه‌ی QHD بوده و از تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ نیز بهره نخواهد برد.

مسئولین کمپانی گفته اند که صفحه‌ی QHD زمانی که عمر باتری در اولویت باشد گزینه‌ی مناسبی نخواهد بود. با این حساب انتظار می‌رود که در پرچم‌دار جدید کمپانی از یک پنل Full HD استفاده شود که نه تنها فشار کمتری به باتری می‌آورد بلکه باعث افزایش عمل‌کرد گوشی نیز خواهد شد.

جالب است بدانید که آقای لی نان گفته اند تراشه‌ی اگزینوس از گزینه‌های مختلف شبکه پشتیبانی نکرده و این موضوعی است که برای اپراتورهای چینی اهمیت فراوانی دارد. آیا این به معنی استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در فبلت جدید میزو است؟ به نظر می‌رسد که این امر به واقعیت نزدیک باشد. البته باید در نظر داشته باشید که گوشی MX6 قرار است از یک تراشه‌ی هلیو X20 ساخت مدیاتک بهره ببرد.

از جمله مواردی که به وجود آن در فبلت جدید Pro 6 اشاره شده استفاده از قابلیت فورث تاچ است. همچنین به نظر می‌رسد شاهد لبه‌های منحنی نیز در این گوشی باشیم؛ درست مانند لبه‌های سامسونگ گلکسی اس ۷ اج ( Samsung Galaxy S7 Edge ).

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*