اشکودا سوپرب

قیمت اشکودا سوپرب برای عرضه در بازار ایران اعلام شد

بر اساس اطلاعیه رسمی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، قیمت اشکودا سوپرب، وارداتی شرکت پارس ساتر هوشمند اعلام شد.

پس از اعلام مشخصات فنی و امکانات اشکودا سوپرب وارداتی بازار ایران، سرانجام قیمت قطعی این خودرو در مبادی ورودی توسط شرکت وارد کننده اعلام شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام قیمت این سدان با رگ و ریشه اروپایی از گروه خودروسازی فولکس واگن و بررسی اجمالی مشخصات آن می‌پردازیم.

قیمت نهایی اشکودا سوپرب در مبادی ورودی

طبق اطلاعات منتشر شده، قیمت قطعی اشکودا سوپرب وارداتی پارس ساتر هوشمند در مبادی ورودی ۲ میلیارد و ۲۲۴ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان اعلام شده که پیش‌بینی می‌شود با محاسبه هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودرو فرسوده، کرایه حمل‌ونقل و… مبلغ نهایی و قیمت مصرف کننده آن به ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تا ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان برسد. این در حالی است که قیمت این خودرو به‌صورت علی الحساب ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در مبادی ورودی اعلام شده بود.

بر همین اساس آن دسته از متقاضیانی که در اسفند 1401 مبلغ 500 میلیون تومان در حساب‌های وکالتی خود بلوکه کرده بودند، می‌توانند در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به نشانی SaleAuto.ir خودرو خود را انتخاب نمایند؛ همچنین مهلت ورود به سامانه تا ساعت 23:59 روز چهارشنبه 9 خرداد ادامه خواهد داشت.

نگاهی اجمالی به مشخصات فنی و امکانات Škoda Superb

نسخه وارداتی این خودرو به یک پیشرانه 1.4 لیتری TSI با حداکثر توان 148 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر مجهز شده است. مجموع این توان توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه ساخت گروه فولکس واگن به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

نمای داخل اشکودا سوپرب

از مجموعه آپشن های این خودرو می‌توان به سامانه کنترل کشش، سیستم پایداری الکترونیکی، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی کنسول مرکزی با پشتیبانی از Apple Car Play و Android Auto، اسمارت لینک، صندوق عقب برقی، اتوپارک، سنسورهای ۵ گانه هشدار موانع در قسمت جلو و عقب خودرو، دوربین 360 درجه، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، کروز کنترل تطبیقی، آینه‌های جانبی برقی به‌همراه گرم‌کن، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سانروف برقی، روکش چرم باکیفیت صندلی‌‌ها، سنسور نور و باران، سیستم تهویه مطبوع دیجیتالی دو کاناله، ترمز اضطراری خودکار، رادار هشدار تصادف از جلو، رادار حرکت بین خطوط، کلاستر تمام دیجیتال و دی‌لایت اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
فروش میتسوبیشی اوتلندر در سامانه خودروهای وارداتی به‌زودی آغاز خواهد شد فروش نیسان سیلفی آغاز شد + قیمت قیمت جی ای سی امکو (GAC Emkoo) لوکس‌ترین شاسی بلند وارداتی در بازار مشخص شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*