تویوتا کرولا و تویوتا لوین

قیمت تویوتا کرولا و تویوتا لوین در ایران اعلام شد

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در اطلاعیه رسمی خود قیمت علی‌الحساب و قطعی در مبادی ورودی دو خودرو تویوتا کرولا و تویوتا لوین را منتشر کرد.

طبق آخرین اخبار خودرو، سرانجام قیمت قطعی دو خودرو وارداتی تویوتا کرولا شرکت معین خودرو و تویوتا لوین دو شرکت برساوش و معین خودرو اعلام شد. این دو خودرو جزو اولین محصولات ژاپنی عرضه شده در سامانه یکپارچه بودند که مجوز واردات به کشور را دریافت کردند.

قیمت علی‌الحساب و قطعی در مبادی ورودی تویوتا کرولا و لوین

تویوتا کرولا و تویوتا لوین

طبق لیست اعلامی، قیمت قطعی دو محصول تویوتا لوین با مدل‌های 2024 که قرار است از سوی شرکت برساوش تحویل متقاضیان شود، در مبادی ورودی کشور مشخص شده است؛ اما احتمالاً بین 20 الی 30 درصد افزایش قیمت روی نرخ‌های اعلامی اعمال می‌شود.

در مقابل، قیمت سه محصول مشابه از تویوتا که با مدل 2023 توسط معین خودرو ایرانیان وارد شده است به‌صورت علی‌الحساب در مبادی ورودی مشخص شده و احتمالاً تغییر زیادی پیدا کند، اما با توجه به این‌که تویوتا لوین‌های وارداتی شرکت برساوش، یک مدل جدیدتر از محصولات معین خودرو است، پس بنابراین قیمت تویوتاهای وارداتی معین خودرو ایرانیان، پایین‌تر از مدل‌های 2024 برساوش خواهند بود.

قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی محصولات معین خودرو

نام محصولشرکت واردکنندهقیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی محدوده قیمت احتمالی مصرف‌کننده
تویوتا لوین 1200cc مدل 2023معین خودرو ایرانیان2 میلیارد تومان2 میلیارد و 450 میلیون الی 2 میلیارد و 660 میلیون
تویوتا لوین 1800cc Hybrid مدل 2023معین خودرو ایرانیان1 میلیارد و 900 میلیون تومان2 میلیارد و 340 میلیون الی 2 میلیارد و 530 میلیون
تویوتا کرولا 1200cc مدل 2023معین خودرو ایرانیان2 میلیارد تومان2 میلیارد و 450 میلیون الی 2 میلیارد و 660 میلیون

طبق لیست منتشر شده از سوی سامانه یکپارچه، از بین محصولات وارداتی شرکت معین خودرو ایرانیان، تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری مدل ۲۰۲۳ با قیمت علی الحساب در مبادی ورودی ۲ میلیارد تومان، تویوتا لوین ۱.۲ لیتری مدل ۲۰۲۳ با قیمت ۲ میلیارد تومان و تویوتا لوین ۱.۸ لیتری هیبرید ۲۰۲۳ با قیمت ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

قیمت قطعی در مبادی ورودی محصولات برساوش

نام محصولشرکت واردکنندهقیمت قطعی در مبادی ورودیمحدوده قیمت احتمالی مصرف‌کننده 
تویوتا لوین 1200cc مدل 2024برساوش۲ میلیارد و ۶۹ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان2 میلیارد و 480 میلیون الی 2 میلیارد و 690 میلیون
تویوتا لوین 1800cc Hybrid مدل 2024برساوش۱ میلیارد و ۹۷۳ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان2 میلیارد و 370 میلیون الی دو میلیارد و 560 میلیون

در لیست اعلام شده از محصولات وارداتی شرکت برساوش نیز تویوتا لوین ۱.۲ لیتری مدل ۲۰۲۴ با قیمت قطعی در مبادی ورودی ۲ میلیارد و ۶۹ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و تویوتا لوین ۱.۸ لیتری هیبرید مدل ۲۰۲۴ نیز با قیمت ۱ میلیارد و ۹۷۳ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شوند.

همچنین قرار است تا در آینده نزدیک تویوتا کرولا کراس نیز به‌عنوان یکی از خودروهای جدید وارداتی مهمان خیابان‌های کشورمان شود.

ویدیو مرتبط
از دست ندهید:
قیمت اشکودا سوپرب برای عرضه در بازار ایران اعلام شد قیمت هیوندای کونا برای عرضه در ایران مشخص شد فروش میتسوبیشی اوتلندر در سامانه خودروهای وارداتی به‌زودی آغاز خواهد شد