فروش کامیون های دیما دیزل

شرایط فروش اقساطی کامیون های دیما دیزل – خرداد 1403

فروش اقساطی کامیون های دیما دیزل با انتشار اطلاعیه‌ای از سوی این شرکت آغاز شده و سه محصول پرفروش Dima به متقاضیان عرضه خواهد شد.

طبق اعلام شرکت دیما دیزل، سه مدل کامیون باری ۱۹ تن، کامیونت ۹ تن و کامیونت ۶ تن خوابدار با شرایط فروش اقساطی و بازپرداخت ۶۰ ماهه به مشتریان عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول فروش کامیون های دیما دیزل در خرداد ۱۴۰۳

نام محصولپیش پرداختمبلغ تسهیلاتقسط ماهانه
کامیون باری ۱۹ تن دیما۱ میلیارد و ۶۹۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان2 میلیارد و 40 میلیون تومان59 میلیون تومان
کامیون ۹ تن دیما۱ میلیارد و ۱۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان1 میلیارد و 300 میلیون تومان37 میلیون و 100 هزار تومان
کامیونت ۶ تن خوابدار دیما۱ میلیارد و ۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان1 میلیارد و 300 میلیون تومان37 میلیون و 100 هزار تومان

در طرح فروش کامیون های دیما دیزل، کامیون باری ۱۹ تن دیما با مبلغ پیش پرداخت ۱ میلیارد و ۶۹۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، کامیون ۹ تن دیما با مبلغ پیش پرداخت ۱ میلیارد و ۱۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و کامیونت ۶ تن خوابدار دیما با مبلغ پیش پرداخت ۱ میلیارد و ۶۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شوند. ضمنا این شرکت برای فروش سه محصول خود، شرایط تسهیلات بانکی با بازپرداخت ۶۰ ماهه نیز در نظر گرفته است که در جدول فوق مشاهده می‌کنید.

موعد تحویل این کامیون ها ۱۵ روز پس از اخذ تاییدیه وام اعلام شده است. شایان ذکر است تمامی کامیون‌ها با مدل سال ۱۴۰۲ به مشتریان عرضه خواهند شد.

شرایط ثبت نام کامیون های دیما دیزل

فروش کامیون های دیما دیزل

ثبت نام فقط از طریق دریافت معرفی نامه از نمایندگان فروش گروه خودروسازی مایان به شعب بانک و مراجعه به بانک سینا قابل انجام بوده و مشتری تنها پس از دریافت تاییدیه وام از بانک سینا اقدام به واریز پیش پرداخت می‌کند.

به موجب این روش فروش، مشتریان می‌بایست کلیه وجوه پرداختی را به شماره شبا معرفی شده از سوی بانک سینا واریز کنند. بدیهی است در صورت عدم رعایت این موضوع، مسئولیت واریز وجه به حساب شخص دیگری به عهده مشتری است و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال مشتری نخواهد داشت.

حق‌الزحمه عاملیت مجاز توسط شرکت تامین و پرداخت می‌شود؛ بنابراین پرداخت هرگونه وجهی تحت هر عنوان توسط متقاضی به عاملیت بر خلاف مقررات شرکت بوده و غیر مجاز است.

مشخصات فنی و سایر امکانات خودرو از طریق سایت گروه خودروسازی مایان به نشانی www.Mayan-group.com قابل رویت بوده و پرداخت وجه به منزله آگاهی و پذیرش مشخصات فنی است. در این روش فروش، امکان صلح وجود ندارد و کشنده موضوع این بخشنامه صرفا به نام خریدار شماره‌گذاری و تحویل خواهد شد. در این روش فروش امکان ثبت نام با کدملی یا شناسه اقتصادی نمایندگی نیز میسر نیست.

در صورت عدم مراجعه متقاضی در مدت زمان اعتبار معرفی‌نامه صادره از سوی شرکت به لیزینگ بانک سینا و عدم ارائه مدارک جهت اخذ تسهیلات و عدم واریز وجه به حساب شرکت به هر دلیلی، این درخواست کان لم يكن می‌شود و شرکت هیچگونه تعهدی به اجرای مفاد آن و تحویل موضوع بخشنامه را ندارد.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: