سود خریداران تارا اتوماتیک V4

خریداران تارا اتوماتیک V4 از کارخانه چقدر سود می‌کنند؟

قیمت تارا اتواتیک V4 در بازار آزاد افزایش قابل توجهی داشته است و این مسئله سود قابل توجهی را نصیب خریداران تارا اتوماتیک V4 از کارخانه می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین انگیزه‌های خرید خودرو در کشور ما، سود بردن از اختلاف قیمت کارخانه و بازار خودروهاست که بعضا در مواردی به ارقام شگفت‌آوری نیز می‌رسد. حال بنا بر جدیدترین اخبار خودرو، قیمت تارا اتوماتیک V4 در بازار افزایش قابل توجهی داشته و به اختلاف زیادی با قیمت کارخانه رسیده است؛ موضوعی که طبیعتا برای خریداران این خودرو از کارخانه خبر خوبی محسوب می‌شود.

سود شگفت‌انگیز خریداران تارا اتوماتیک V4 از کارخانه

در روز نهم خرداد 1403، قیمت تارا اتوماتیک V4 به‌عنوان یکی از محصولات پرطرفدار و البته پرچمدار ایران خودرو در بازار آزاد به 1 میلیارد و 20 میلیون تومان رسید. این در حالی است که قیمت کارخانه این خودرو توسط شرکت سازنده 689 میلیون و 309 هزار تومان اعلام شده است.

تارا اتوماتیک V4

با این وصف، خریداران تارا اتوماتیک V4 با خرید این محصول از کارخانه سازنده و عرضه آن در بازار آزاد در روز نهم خرداد، سودی 331 میلیون تومانی به جیب زده‌اند.

شما می‌توانید مطالب معرفی و بررسی تارا برقی و تارا هوشمند کانکتد را نیز در گجت نیوز مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:
تغییر قیمت کیا K5 وارداتی با 131 میلیون تومان افزایش لینگشی L، سدان مشترک هوندا و دانگ فنگ معرفی شد + عکس و مشخصات شرایط پیش فروش تارا، پژو ۲۰۷ و سورن پلاس ایران خودرو – خرداد ۱۴۰۳ معرفی VGV U75 پلاس؛ یک شاسی بلند چینی دیگر برای بازار ایران + عکس و مشخصات

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*