استخراج نات کوین

استخراج نات کوین هنوز هم ادامه دارد + راهنمای دریافت پاداش

کاربران جامانده از بازی تلگرامی Notcoin پیگیر استخراج دوباره این ارز دیجیتال هستند. آیا استخراج نات کوین دوباره آغاز خواهد شد؟

اگر از اطرافیان خود راجع به پروژه نات کوین سوال بپرسید، احتمالا آه غلیظی خواهند کشید و اعتراف می‌کنند که درباره این بازی تلگرامی اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند. حتی آن دسته از افرادی که موفق به استخراج کوین‌های بازی شده‌اند، با مشاهده پیش بینی قیمت نات کوین در آینده، حسرت می‌خورند که چرا زمان بیشتری را صرف ضربه زدن به سکه زرد داخل بازی نکرده‌اند.

استخراج نات کوین ادامه دارد؟

سوال مهمی که هم‌اینک برای کاربران به‌وجود آمده این است: آیا پیش فروش نات کوین برای همیشه به پایان رسیده یا استخراج نات کوین دوباره شروع می‌شود؟ پاسخ مثبت است. شاید باورتان نشود، اما هم‌اکنون امکان استخراج توکن NOT از طریق همان ربات تلگرامی قبلی وجود دارد؛ اما نه مثل قبل. ماجرا از این قرار است که توسعه‌دهندگان بازی، این بازی را وارد فاز جدیدی کرده و فرآیند استخراج را دشوارتر ساخته‌اند.

استخراج نات کوین

در حال حاضر با ورود به ربات تلگرامی و انجام یک‌سری وظایف ساده می‌توانید توکن نات کوین جمع‌آوری کنید؛ اما باید توجه داشته باشید که تعداد کوین‌هایی که از این طریق به‌دست می‌آورید، قابل مقایسه با زمانی که ضربه می‌زدید نیست. طبق طرح تازه‌ای که تیم توسعه‌دهنده بازی برنامه‌ریزی کرده، پروژه‌هایی که نیاز دارند شناخته شوند، باید توکن نات کوین خریده و کمپین‌های تبلیغاتی خود را شارژ کنند.

ربات نات کوین قسمتی از این توکن‌ها را به کاربرانی که تسک‌ها را انجام داده‌اند، پاداش می‌دهد. یکی از مهم‌ترین و در عین حال آسان‌ترین وظایف، دنبال کردن آن پروژه در شبکه‌های اجتماعی است.

مراحل استخراج Notcoin

استخراج نات کوین

با ورود به بات تلگرامی نات کوین، پیغامی دریافت خواهید کرد و سپس می‌توانید با انتخاب گزینه Open و Explore and Earn وارد صفحه جدیدی شوید تا وظایف مربوطه را تکمیل کنید. باید به‌دقت و مرحله به مرحله وارد استخرهای جمع‌آوری توکن شوید و تمامی وظایف را انجام دهید.

از جمله کارهایی که باید انجام دهید می‌توان به دنبال کردن پروژه‌های مختلف در تلگرام و توییتر، پیوستن به کانال‌ها یا استخرهای دیگر، ورود به کیف پول‌های مختلف و اتصال کیف به رمزارز مربوطه و… اشاره کرد. پس از کامل شدن تسک، تیک سبز آن روشن خواهد شد و می‌توانید پاداش خود را دریافت کنید.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: از دست ندهید:
قیمت نات کوین به ریال چقدر است؟ با بهترین کیف پول های غیرمتمرکز آشنا شوید + مزایا و معایب راهنمای شرکت در ایردراپ همستر کامبت؛ کسب درآمد از طریق بازی Hamster Kombat

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*