بهترین رشته‌های تحصیلی در کانادا

۳ تا از بهترین رشته‌های تحصیلی در کانادا + معرفی بهترین سازمان مهاجرتی برای اخذ ویزای تحصیلی

برای مهاجرت به کانادا جهت تحصیل و اشتغال در آن به یک برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند نیاز است. یکی از بهترین راهکارها برای این منظور برقراری ارتباط با سازمان‌های مهاجرتی و دریافت مشاوره و راهنمایی از آنها است. سازمان مهاجرتی نگار یکی از بهترین سازمان‌های مهاجرتی به شمار می‌رود و هر ساله افراد زیادی زیر نظر آن به کانادا و دیگر کشورها مهاجرت می‌کنند.

یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به کانادا مهاجرت تحصیلی است؛ اما مهم‌ترین دغدغه کسانی که می‌خواهند از این طریق به کانادا سفر کنند، انتخاب رشته‌ای مناسب برای کسب راحت اقامت کشور کانادا است. به عبارت دیگر بیشتر علاقمندان تحصیل و اقامت در کانادا به دنبال رشته‌ای هستند که بتوانند پس از اتمام تحصیلات خود، بدون دغدغه در این کشور مشغول به کار شوند و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تغییر دهند.

کانادا صاحب دانشگاه‌های بین‌المللی مختلفی بوده و دانشگاه‌های آن رشته‌های متنوعی را ارائه می‌دهند. در ادامه مطلب ۳ تا از بهترین رشته‌های تحصیلی در کانادا که از بازار کار خوبی برخوردار هستند، معرفی خواهند شد.

۳ تا از بهترین رشته های تحصیلی در کانادا

در کشور کانادا شرایط بسیار ایده‌آلی برای تحصیل وجود دارد. به همین دلیل هر ساله افراد زیادی اقدام به اخذ ویزای تحصیلی کانادا کرده و برای ادامه تحصیل و دسترسی به یک جایگاه شغلی و اجتماعی ایده‌آل به آن سفر می‌کنند.

در کانادا نیز برخی از رشته‌ها به دلیل برخورداری از شرایط راحت استخدام پس از پایان دوره تحصیلی و درآمد بالا طرفداران بیشتری دارند. از این رو افراد زیادی تلاش می‌کنند که در رشته‌های پرطرفدار کانادا ادامه تحصیل داده و پس از پایان تحصیلات خود در آن مشغول به کار شوند. بهترین رشته های تحصیلی در کانادا شامل موارد زیر هستند.

رشته تجارت و امور مالی (MBA)

یکی از بهترین و پرطرفدارترین حوزه‌های تحصیلی در کشور کانادا تجارت و امور مالی است. خوشبختانه این رشته در بسیاری از دانشگاه‌های معتبر و بین‌المللی کانادا ارائه‌ می‌شود و علاقمندان می‌توانند براحتی برای اخذ پذیرش در رشته‌های مرتبط با امور مالی اقدام کنند. محبوب‌ترین برنامه‌های آموزشی که در این حوزه ارائه می‌شود شامل کارشناسی مدیریت بازرگانی، حسابداری و MBA است.

همچنین بهترین دانشگاه‌های کانادا برای تحصیل در حوزه تجارت و امور مالی شامل دانشگاه ترنت، دانشگاه کارلتون، دانشگاه یورک و دانشگاه آلبرتا هستند. کسانیکه موفق به اخذ مدرک تحصیلی MBA در یکی از دانشگاه‌های نامبرده می‌شوند، می‌توانند در نهادهای خصوصی و دولتی، شرکت‌های تجاری، مجموعه‌ها و شرکت‌های مختلف براحتی مشغول به کار شده و ماهانه بین ۸۰ الی ۱۳۰ هزار دلار درآمد کسب کنند.

رشته‌های مهندسی

دیگر حوزه تحصیلی محبوب و پرطرفدار برای تحصیل در کشور کانادا حوزه مهندسی است. بطور کلی اکثر افرادی که در رشته‌های مهندسی تحصیل می‌کنند، بلافاصله پس از اخذ مدرک تحصیلی خود، جذب بازار کار می‌شوند. بهترین رشته‌های مهندسی برای تحصیل در دانشگاه‌های کانادا شامل مهندسی برق، علوم کامپیوتر و مهندسی مکانیک هستند.

همچنین بهترین دانشگاه‌های کانادا برای این منظور شامل دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه واترلو، دانشگاه مک گیل و دانشگاه تورنتو است.

کسانیکه رشته‌های مهندسی را برای ادامه تحصیل در کانادا انتخاب می‌کنند، پس از پایان دوره تحصیلی خود فرصت‌های شغلی مختلفی را در این کشور به دست می‌آورند و می‌توانند در صنایع مختلف و مرتبط با رشته تحصیلی خود، شرکت‌ها و شبکه‌هایی که با کامپیوتر سروکار دارند، شرکت‌های مکاترونیکی، شرکت‌های هاستینگ و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مشغول به کار شوند. دارندگان مدرک مهندسی در رشته‌های نامبرده پس از اشتغال می‌توانند ماهانه ۷۰ الی ۹۰ هزار دلار در کانادا درآمد اخذ کنند.

رشته‌های سلامت و پزشکی

رشته‌های پزشکی و سلامت سومین رشته‌های تحصیلی پرطرفدار در کشور کانادا محسوب می‌شود. معمولا اکثر کسانی که در رشته‌های علوم دارویی و شیمی، پزشکی، پزشکی آزمایشگاهی، انفورماتیک زیست پزشکی و پاتوبیولوژی در کانادا تحصیل می‌کنند، براحتی می‌توانند پس از پایان دوره تحصیلی در مراکز مرتبط با رشته تحصیلی خود نظیر کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و مطب‌های شخصی مشغول به کار شوند و ماهانه بین ۸۰ الی ۳۰۰ هزار دلار درآمد کسب کنند.

بهترین دانشگاه‌های کانادا برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و سلامت شامل دانشگاه لورنتین، دانشگاه تورنتو، دانشگاه آلبرتا و دانشگاه کوئینز هستند.

بهترین رشته‌های تحصیلی در کانادا

بهترین سازمان مهاجرتی برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا

برای مهاجرت به کانادا جهت تحصیل و اشتغال در آن به یک برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند نیاز است. همانطور که عنوان شد شرایط تحصیلی در این کشور بسیار ایده‌آل بوده و دارندگان مدرک تحصیلی دانشگاه‌های کانادا براحتی می‌تواند، در همه جای دنیا وارد بازار کار شوند. از این‌رو میزان تقاضا برای تحصیل در دانشگاه‌های کانادا بسیار بالا است؛ بنابراین فقط کسانی می‌توانند موفق به اخذ ویزای تحصیلی کانادا شوند که بر اساس شرایط و قابلیت‌های خود برنامه‌ریزی هدفمندی داشته باشند.

یکی از بهترین راهکارها برای این منظور برقراری ارتباط با سازمان‌های مهاجرتی و دریافت مشاوره و راهنمایی از آنها است. زیرا سازمان‌‌های مهاجرتی سالهاست که در این حوزه به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند و بر همه امور مرتبط با این امر به طور کامل مسلط هستند.

البته باید متذکر شد که در حال حاضر سازمان‌های مهاجرتی زیادی در کشور فعالیت می‌کنند. از این‌رو برای انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی از بین موسسات مختلف باید به بیشینه و سابقه آنها توجه کرد.

سازمان مهاجرتی نگار با مدیریت نگار پورعالی (با شماره رسمی R712360 عضو فعال انجمن مهاجرت کانادا ICCRC) یکی از بهترین سازمان‌های مهاجرتی به شمار می‌رود و هر ساله افراد زیادی زیر نظر آن به کانادا مهاجرت می‌کنند؛ بنابراین علاقمندان مهاجرت به کانادا می‌توانند از طریق ارتباط با پشتیبانی سازمان مهاجرتی نگار از دانش، تجربه و تخصص بهترین مشاوران مهاجرتی بهره‌مند شوند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*