فروش اقساطی دایون Y7

شرایط فروش اقساطی دایون Y7 در خرداد 1403

گروه خودروسازی ایلیا با انتشار اطلاعیه‌ای جدیدترین شرایط فروش اقساطی دایون Y7 ویژه خرداد ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در بخشنامه جدید عرضه خودرو شاسی بلند دایون Y7 ایلیا موتور، این خودرو با پیش پرداخت و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز کاری به متقاضیان عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش اقساطی دایون Y7 – خرداد ۱۴۰۳

فروش اقساطی دایون Y7

در این طرح، خودرو شاسی بلند دایون Y7 با قیمت علی الحساب پیش پرداخت ۸۱۲ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت نهایی نیز بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه خواهد شد. متقاضیان می‌توانند در هنگام تکمیل وجه از تسهیلات بانکی تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت تا سقف ۴۸ ماه بهره ببرند.

شایان ذکر است در فروش اقساطی دایون Y7 سود مشارکت و انصراف سالانه به ترتیب ۲۴ و ۹ درصد و همچنین سود تاخیر ۳۶ درصد محاسبه خواهد شد. متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت https://ilia-auto.com/sale مراجعه نمایند.

توضیحات طرح فروش دایون وای ۷

فروش اقساطی دایون Y7

۱. کلیه خودروهای فروخته شده، دارای گارانتی این شرکت به‌مدت ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر هستند.

۲. با توجه به فروش خودروها بر اساس موجودی قابل تخصیص، انجام ثبت نام برای هر خودرو منوط به وجود سهمیه قابل فروش خواهد بود.

۳. حق‌الزحمه نمایندگی‌های مجاز توسط شرکت تأمین و پرداخت می‌شود. بنابراین دریافت هرگونه وجه اضافی تحت هر عنوان، غیر مجاز و بر خلاف مقررات شرکت است.

۴. متقاضیان خرید خودرو مکلفند کلیه وجوه مربوط به قیمت خودروی مورد درخواست را فقط به نام و به حساب بانکی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا واریز کنند؛ در صورت عدم رعایت مورد مذکور، شرکت هیچ‌گونه مسئولیت و تعهدی در قبال متقاضی نخواهد داشت.

۵. هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط، عوارض قانونی و مالیات بر ارزش افزوده مورد محاسبه قرار گرفته و در فاکتور فروش لحاظ شده است و چنانچه در زمان تحویل، تغییری توسط مراجع ذی‌صلاح اعلام شود، نسبت به محاسبه و دریافت مابه‌التفاوت اقدام خواهد شد.

۶. در صورت درخواست متقاضی برای نصب آپشن‌های اضافه (دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور جلو و عقب، رادار نقطه کور و…) هزینه مربوطه جداگانه دریافت می‌شود.

۷. در صورت درخواست برای تجهیزات آفرودی تحت گارانتی به‌صورت جداگانه شرکت لیست را ارائه می‌کند.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*