فروش نقدی تیگارد X35

شرایط فروش نقدی تیگارد X35 در خرداد 1403 بدون افزایش قیمت اعلام شد

فروش نقدی تیگارد X35 با شرایط عرضه محدود و موعد تحویل ۹۰ روز کاری در نمایندگی منتخب تیگارد موتور آغاز شده است.

در جدیدترین اطلاعیه منتشر شده از نمایندگی تیگارد موتور، تیگارد X35 با شرایط فروش نقدی و با قیمت قطعی عرضه خواهد شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جزئیات فروش نقدی کراس اوور تیگارد X35 در خردادماه

در این طرح، خودرو تیگارد X35 بدون افزایش قیمت نسبت به اوایل سال جاری و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. این طرح فروش به‌صورت حضوری و در نمایندگی تیگارد موتور گودرزی تهران انجام می‌پذیرد.

معرفی اجمالی خودرو

فروش نقدی تیگارد X35

در بخش فنی، این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که قادر است قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر را تولید کند. مجموع قدرت این خودرو توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT با ۶ دنده مصنوعی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز حدود ۷.۵ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

خودرو تیگارد X35 از امکاناتی مانند کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، سنسور فشار باد تایرها، سنسور پارک عقب به‌همراه دوربین، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد (Auto Hold)، فرمان برقی حساس به سرعت، نمایشگر ۸ اینچی لمسی کنسول مرکزی، ۲ عدد کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای و سقف پانوراما به‌همراه سانروف بهره می‌برد.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*