دریافت 3 میلیون سکه رایگان تپ سواپ

راهنمای دریافت 3 میلیون سکه رایگان بازی تلگرامی تپ سواپ

بازی تلگرامی TapSwap به تازگی از جایزه 3 میلیون سکه‌ای خود رونمایی کرده است. برای دریافت 3 میلیون سکه رایگان تپ سواپ با ما همراه باشید.

انبوه بازی های تلگرامی طی روزها و هفته‌های اخیر، کاربران را احاطه کرده و سرگرمی جدیدی برای آنها فراهم آورده است. موفقیت بزرگ نات کوین، سرآغازی برای توسعه هر چه بیشتر بازی‌های کلیکی شد و امروزه شاهد طراحی و انتشار بازی‌های فراوانی نظیر همستر کامبت، تپ سواپ و یس کوین هستیم.

دریافت 3 میلیون سکه رایگان تپ سواپ

از آنجایی که اغلب مردم به دنبال کسب درآمدهای کم‌زحمت هستند، تنور چنین بازی‌هایی داغ شده و قرار نیست به این زودی‌ها آتش سوزان آن خاموش شود. به ناچار باید تن به سرگرمی‌های جدید دنیای وب 3 دهیم و آینده درخشان این اکوسیستم را به تدریج نظاره‌گر باشیم.

تپ سواپ پس از بازی محبوب همستر کمبات، دومین برنامه‌ای است که حدود 43 میلیون کاربر را گرد هم آورده تا به آنها در کسب درآمد کمک کند. این بازی که از نسل بازی‌های Web3 است، راه‌های زیادی برای کسب سکه دارد که از جمله آنها می‌توان به انجام تسک‌ها و وظایف، دعوت از دوستان و ضربه زدن روی سکه وسط صفحه اشاره کرد.

به‌تازگی به مجموع تسک‌های بازی تپ سواپ، وظیفه جدیدی اضافه شده که در صورت انجام آن می‌توانید 3 میلیون سکه ناقابل پاداش بگیرید؛ اما مشکل اینجاست که انجام آن برای ما ایرانیان غیرممکن است. در ادامه همراه ما باشید تا راه حل دریافت 3 میلیون سکه بازی تلگرامی تپ سواپ را شرح دهیم.

چگونه 3 میلیون سکه تپ سواپ را بگیریم؟

توجه داشته باشید که انجام تمامی مراحل زیر با مسئولیت شخصی خودتان است و وب سایت گجت نیوز در قبال صفر شدن موجودی یا از بین رفتن پاداش در آینده هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

با ورود به ربات تلگرامی TapSwap و رفتن به قسمت Task مشاهده خواهید کرد که گزینه‌ای به نام Binance Registration برای کاربران فعال شده است. با ورود به این قسمت عبارتی انگلیسی، وظیفه شما را گوشزد می‌کند:

  • در صرافی بایننس ثبت نام کن.
  • فرآیند احراز هویت را تکمیل کنید.
  • آی دی حساب بایننس خود را وارد کن.

با انجام سه مرحله فوق به‌طور کامل، می‌توانید 3 میلیون سکه جایزه بگیرید؛ اما چگونه؟ صرافی بایننس ما ایرانیان را تحریم کرده و امکان احراز هویت در این پلتفرم برای ما وجود ندارد. با این اوصاف به‌نظر می‌رسد باید قید گرفتن پاداش انجام وظیفه تپ سواپ را به دست سرد فراموشی بسپاریم.

خوشبختانه ما در گجت نیوز راه حل دریافت پاداش 3 میلیون سکه‌ای را به شما خواهیم گفت. مراحل زیر را به دقت انجام دهید و نتایج را از طریق نظرات با ما به اشتراک بگذارید:

  • ابتدا روی دکمه آبی Start Mission کلیک کنید.
  • سپس روی گزینه Register on Binance کلیک کنید تا به صفحه اصلی این صرافی منتقل شوید.
  • در گام بعدی پس از ورود به صفحه صرافی چند ثانیه صبر کرده و خارج شوید.
  • حالا روی گزینه Check کلیک کنید تا پیغام Activity not Completed نمایش داده شود.
  • پس از گذشت 30 ثانیه مجددا روی دکمه Check بزنید و این بار مشاهده خواهید کرد که تبدیل به Done خواهد شد.
  • مراحل فوق را به دقت برای گزینه Complete the KYC هم انجام دهید.

پس از سبز شدن دو گزینه فوق نوبت به وارد کردن شماره شناسه بایننس می‌رسد. برای تکمیل کادر خالی این شماره باید یک شناسه 9 رقمی مخصوص داشته باشید که در اینجا می‌توانید شماره 9 رقمی شانسی وارد کنید. پس از تکمیل کادر روی گزینه Submit بزنید تا پاداش خود را دریافت کنید.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات ایردراپ ها – بازی های تلگرامی
بیشتر بخوانید:
بازی تلگرامی کتیزن – Catizen ؛ آموزش و لینک عضویت
پیکسل ورس – PixelVerse؛ بازی پولساز تلگرامی جدید + لینک عضویت
تپ سواپ تلگرام چیست ؛ لینک عضویت و آموزش کامل
همستر کامبت چیست؛ کسب درآمد از طریق بازی ایرداپ تلگرام Hamster Kombat

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*