شرایط پیش فروش سایپا

شرایط پیش فروش سایپا برای طرح جایگزینی خودرو فرسوده – خرداد 1403

شرایط پیش فروش محصولات سایپا در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مطابق با بخشنامه‌های فروش دهه فجر و نیمه شعبان اعلام شد.

طبق بخشنامه‌های فروش دهه فجر به شماره 939464 مورخ 1402/11/09 و نیمه شعبان به شماره 941463 مورخ 1402/11/30 منتشر شده از سوی سایپا، شرایط عرضه سه خودرو اطلس G، شاهین اتوماتیک و کوییک GXR-L برای آن دسته از متقاضیانی که در بهمن ماه سال گذشته نسبت به پیش ثبت نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اقدام کرده بودند و اطلاعات ایشان به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، حائز شرایط مشارکت در طرح مذکور بوده‌اند، اعلام شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط پیش فروش محصولات سایپا – خرداد ۱۴۰۳

شرایط پیش فروش سایپا

در این طرح فروش، خودرو اطلس G با قیمت علی‌الحساب پیش پرداخت 205 میلیون تومان، خودرو شاهین اتوماتیک با قیمت علی‌الحساب پیش پرداخت 324 میلیون و 500 هزار تومان و کوییک GX-L با ترمز ESC با قیمت علی‌الحساب پیش پرداخت 189 میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است قیمت نهایی محصول بر اساس قیمت روز خودرو در زمان تحویل محاسبه می‌شود. همچنین موعد تحویل این خودروها هفته پایانی مهرماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

حائزین شرایط این طرح بعد از دریافت پیامک می‌توانند با مراجعه به سامانه گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام نهایی و واریز مبلغ پیش پرداخت اقدام نمایند.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: