قیمت جدید کامیون و کامیونت سایپا دیزل

قیمت جدید کامیون و کامیونت سایپا دیزل با افزایش قابل توجه اعلام شد

نامه مدیرعامل شرکت سایپا دیزل به سازمان فرابورس ایران حاکی از تعیین قیمت جدید کامیون و کامیونت سایپا دیزل توسط این شرکت برای خرداد 1403 است.

در جدیدترین اخبار خودرو، شرکت سایپا دیزل با ارسال نامه‌ای به سازمان فرابورس ایران، قیمت جدید محصولات خود را با افزایشی قابل توجه اعلام کرده است.

قیمت کامیون و کامیونت سایپا دیزل چقدر افزایش یافت؟

سید احمد میر رفیع، مدیرعامل شرکت سایپا دیزل با ارسال نامه‌ای به مدیریت سازمان فرابورس کشور از افزایش قیمت پایه برخی محصولات این شرکت خبر داده است. جزئیات این قیمت‌های جدید به قرار زیر است:

نام محصولقیمت پایه 1403 (مبالغ به میلیون ریال)قیمت پایه 1402 (مبالغ به میلیون ریال)
کامیونت19.95016.055
کامیون56.69449.388

در بخش‌هایی از این نامه با عنوان قیمت جدید محصولات سایپا دیزل در سال 1403 آمده که این شرکت با توجه به مصوبه هیئت مدیره، قیمت جدیدی برای محصولات خود در نظر گرفته است.

قیمت جدید محصولات سایپا دیزل

لازم به ذکر است قیمت‌های جدیدی که برای محصولات سایپا دیزل اعلام شده صرفا قیمت‌های پایه هستند و مواردی چون عوارض شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و برخی موارد قانونی دیگر در زمان فاکتور به قیمت پایه افزوده می‌شود.

حتما بخوانید:
ساینا و شاهین تاکسی می‌شوند مجوز واردات خودروهای نو و کارکرده برقی و هیبریدی رسما صادر شد تحقق پنج درصد از وعده های واردات خودرو و هیاهویی که برای هیچ بود اگر در سال گذشته شاهین اتوماتیک ثبت نام کردید، حالا بروید ساینا اس تحویل بگیرید