فروش دنا پلاس اتوماتیک

فروش دنا پلاس اتوماتیک در خرداد 1403 + شرایط و جزئیات ثبت نام

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک در خرداد 1403 اعلام شد. ایران خودرو دنا پلاس اتومات را به شکل پیش فروش و فروش فوق العاده به متقاضیان عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو امکان انتخاب و واریز وجه را برای متقاضیان دنا پلاس اتوماتیک با اولویت تابستان 1403 سامانه یکپارچه به تعداد محدود فعال کرد. متقاضیان طی مدت 10 روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو مراجعه کرده و فرایند واریز وجه را انجام دهند. همچنین زمان فعال‌سازی این بخشنامه نیز پس از ارسال پیامک به متقاضیان آغاز می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک در خرداد ماه آشنا خواهیم شد.

فروش دنا پلاس اتوماتیک در خرداد 1403 

فروش دنا پلاس اتوماتیک

در این طرح، متقاضیان دنا پلاس اتوماتیک در سامانه یکپارچه با اولویت تابستان 1403 می‌توانند خودرو دنا پلاس اتوماتیک را در طرح فروش فوق العاده با موعد تحویل 90 روزه و قیمت 700 میلیون و 134 هزار تومان انتخاب کنند. همچنین انتخاب این خودرو در دو طرح پیش فروش شامل موعد تحویل آبان 1403 با پیش پرداخت 350 میلیون و 67 هزار تومان و موعد تحویل آذر 1403 با پیش پرداخت 315 میلیون و 60 هزار تومان نیز وجود دارد.

علاوه بر این، متقاضیان می‌توانند رانا پلاس را نیز در طرح فروش فوق العاده با موعد تحویل 90 روزه و مبلغ 457 میلیون و 436 هزار تومان انتخاب کنند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*