فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو

فروش 6 خودرو فونیکس مدیران خودرو به‌ صورت اقساطی در خرداد 1403

گروه مدیران خودرو شرایط فروش محصولات فونیکس به‌صورت علی‌الحساب و شرایط پرداخت اقساطی در خرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در طرح جدید فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو، ۶ محصول این برند با شرایط فروش نقدی و اقساطی به متقاضیان عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو – خرداد 1403

فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو

در طرح فروش نقد و اقساط محصولات فونیکس، خودرو آریزو ۶ پرو اکسلنت با قیمت ۱ میلیارد و ۲۵۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، خودرو آریزو ۶ جی تی اکسلنت با قیمت ۱ میلیارد و ۴۰۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، خودرو تیگو ۷ پرو پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، خودرو فونیکس FX پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۷۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیگو ۸ پرو مکس IE با قیمت ۲ میلیارد و ۶۰۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و در نهایت خودرو تیگو ۸ پرو هیبریدی با قیمت ۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

مشتریان می‌توانند هم به‌صورت نقد و یک‌جا مبلغ کل خودرو را پرداخت نمایند و هم می‌توانند به‌صورت اقساطی و با پرداخت حداقل ۶۰ درصد مبلغ خودرو و با پرداخت اقساط از ۱۲ الی ۶۰ ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند. شرایط پیش‌پرداخت، تسهیلات، مدت اقساط، سود تسهیلات و سود انصراف برای تمامی این محصولات یکسان است.

فروش این خودروها از ساعت 16 روز شنبه مورخ 19 خرداد ماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. عرضه این محصولات صرفاً از طریق نمایندگی‌های مجاز فونیکس مدیران خودرو صورت می‌گیرد. همچنین موعد تحویل خودروها 45 روز کاری اعلام شده است.

فروش محصولات فونیکس مدیران خودرو

فونیکس آریزو ۸ و تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، جدیدترین محصولات آینده مدیران خودرو برای بازار ایران هستند که پیشنهاد می‌کنیم مطلب معرفی این دو خودرو جذاب را نیز در گجت نیوز مطالعه نمایید.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*