دوربین دوگانه Huawei P9 در تیزر جدید نمایان شد

این روزها که هفتمین سری از کهکشانی‌های سامسونگ (Samsung) و پنجمین G درخشنده‌ی ال‌جی (LG) در حال تاخت و تاز و تکاپو در میدان جنگ گوشی‌های بالا رده‌ی هوشمند هستند، شرکت هوآوی (Huawei) نیز رخی نشان داد. این شرکت چینی تبار تیزری از آخرین پرچم‌دار خود، یعنی هواوی پی ۹ ( Huawei P9 )، منتشر کرد که تایید کننده‌ی دوربین دوگانه‌ی این دستگاه است. با گجت نیوز همراه باشید.

همانطور که در تصویر تیزر رسمی که در زیر می‌بینید، این اسمارت فون دارای دوربینی با تکنولوژی دوگانه (Dual-Camera) است:

p9-future-image

DUAL CAMERA

طبق شایعات اخیر پیرامون هوآوی پی ۹ (Huawei P9)، این دستگاه از یک چیپست Kirin 950 قدرت می‌گیرد و در کنار آن یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰P فول اچ دی به همراه رم ۳ گیگابایتی خودنمایی می‌کنند. همچنین حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این گجت ۳۲ گیگابایت بوده که یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و ۱۲ مگاپیکسلی در پشت را همراهی خواهد کرد.

ضخامت این پرچمدار ۶.۴ میلی متر است. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری نیز در این دستگاه پک شده است. در طرف دیگر اندروید ۶.۰ مارشمالو با رابط کاربری انحصاری اموشن هوآوی، بستر نرم افزاری این گوشی را می‌سازند.

بر طبق گزارش‌های منابع مختلف خبری، این گوشی هوشمند ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و عرضه‌ی آن برای ۶ آپریل برنامه ریزی شده است. به همراه نسخه‌ی معمولی، نسخه های P9 Max و P9 Lite هم به انتشار خواهند رسید.

منبع: GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*