توصیه خرید خودرو

توصیه جدید وزیر صمت در مورد خرید خودرو در خرداد 1403

در حالی که در چند روز اخیر شاهد ریزش قیمت‌ها در بازار خرید و فروش خودرو بوده‌ایم، حالا وزیر صمت توصیه و اظهارات جالبی در مورد آینده بازار خودرو کرده است.

طبق آخرین اخبار خودرو، عباس علی آبادی، وزیر صمت در واپسین روزهای دولت فعلی، اظهار نظر جالبی در مورد بازار خودرو کرده است و به مردم توصیه کرد که در زمینه خرید خودرو فعلا عجله نکنند تا شرایط بازار خودرو در آخرین بهار 1403 به ثبات قیمتی برسد.

توصیه وزیر صمت: مردم برای خرید خودرو دست نگه دارند

خرید خودرو

در چند روز گذشته اعلام شد که وعده های واردات خودروهای خارجی به کشور محقق نشده و تنها ۵ درصد از خودروهای وعده داده شده به کشور وارد شده است. به همین منظور عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر روز پنجشنبه به بروجرد با بیان این‌که میزان تولید خودرو در تیرماه به حدود ۶ هزار دستگاه در روز نزدیک می‌شود و واردات نیز همچنان ادامه دارد، اظهار کرد:

به خانواده‌ها و مردم توصیه می‌کنم که عجله نکنند و اطمینان داشته باشند که به شرایط پایدارتری دست خواهیم یافت و می‌توانند در شرایط بهتری خرید خودروی خود را انجام دهند؛ اکنون در زمینه خودروهای برقی، واردات با شتاب صورت می‌گیرد، زیرا با این کار هم مشکل مردم برطرف می‌شود و هم مشکلات کشور در زمینه آلودگی هوا و محیط زیست رفع خواهد شد.

طبق گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، در زمینه توسعه زیرساخت‌ها هم کارهای بسیار خوبی انجام شده و اکنون نیز سه هزار شارژر خودروهای برقی ساخته شده و این روند همچنان ادامه دارد. علی آبادی همچنین بیان داشت که خودرو دپو شده در انبار  خودروسازان نداریم و در حقیقت آنچه وجود دارد خودروهای ناقص است که در حال تکمیل آنها هستیم.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
کاهش صد میلیونی قیمت لاماری ایما در بازار آزاد کوییک پلاس اتوماتیک ۳۰ میلیون گران شد + قیمت جدید در خرداد ۱۴۰۳ ده هزار خودرو برقی وارداتی تا تیرماه امسال به بازار عرضه می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*