عجیب ترین اپ دوست یابی

ژاپنی‌ها عجیب ترین اپ دوست یابی مجازی جهان را ساختند

ظارها وضعیت ازدواج و رشد جمعیت در ژاپن به مرحله بحران رسیده است. همین نیز باعث شده که توکیو عجیب ترین اپ دوست یابی مجازی جهان را ارائه دهد.

زمستان سال گذشته دولت ژاپن اعلام کرد که نرخ تولد در این کشور فوق‌العاده پایین آماده است. به‌همین‌‌‌خاطر باید اقدامات بی‌سابقه‌ای برای برطرف کردن این مشکل صورت پذیرد. ظاهرا مسئولان شهر توکیو به‌خوبی این پیام را دریافت کرده‌اند. زیرا شاهد توسعه عجیب ترین اپ دوست یابی مجازی جهان توسط آنها هستیم.

توسعه عجیب ترین اپ دوست یابی جهان برای حل یک بحران بزرگ

عجیب ترین اپ دوست یابی

مسئولان شهر توکیو ۱.۲۸ میلیون دلار را روی توسعه یک برنامه دوست یابی برای ساکنین این شهر سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این برنامه به‌صورت رسمی در تابستان عرضه خواهد شد. هرچند به‌نظر می‌رسد با تمامی برنامه‌های موجود تفاوت اساسی دارد.

کاربران علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این برنامه دوست یابی باید مراحل نسبتا سختی را طی کنند. همچنین آنها باید به‌نحوی اطمینان دهند که هدفشان از آغاز رابطه ازدواج است. علاوه بر این، کاربران نه‌تنها باید تصویر رسمی و کد شناسایی ملی خود را وارد کنند، بلکه باید مدارک رسمی نشان‌دهنده میزان درآمد را نیز ارائه دهند.

ظاهرا عجیب ترین اپ دوست یابی جهان به مدارک رسمی دولتی برای اطمینان از مجرد‌ بودن فرد نیز نیاز دارد. به‌طورکلی فرد متقاضی باید ۱۵ دسته‌بندی مختلف را با اطلاعات شخصی خود پر کند. این اطلاعات شامل قد، مدرک تحصیلی، شغل و … هستند. طبیعتا تمامی این موارد برای طرف مقابل قابل رویت خواهند بود.

عجیب ترین اپ دوست یابی

در مرحله بعد فرد باید در یک جلسه مصاحبه اجباری با اپراتورهای برنامه دوست یابی شرکت کند. در بخش آخر نیز فرد باید سندی را امضا کند که نشان می‌دهد او قصد ازدواج دارد و نمي‌خواهد صرفا در یک رابطه عاطفی باشد.

مقامات توکیو توضیحاتی را در رابطه با توسعه عجیب ترین اپ دوست یابی جهان ارائه کردند. آنها قصد ندارند یک برنامه عمومی را برای پیدا کردن شریک عاطفی افراد توسعه دهند. بلکه صرفا می‌خواهند به کسانی کمک کنند که قصد ازدواج دارند؛ اما در یافتن فرد مورد نظر خود ناتوان هستند.

مقامات توکیو همچنین تایید کردند که توسعه یک برنامه دوست یابی از طرف سازمان‌های دولتی فوق‌العاده عجیب است. ولی آنها امیدوار هستند که ارائه این برنامه رسمی افراد بی‌تمایل به استفاده از برنامه‌های دیگر را ترغیب به آغاز رابطه کند.

عجیب ترین اپ دوست یابی

ژاپن از سال ۱۸۹۹ آمار مربوط به ازدواج و تولد را ثبت کرده است. وزارت بهداشت ژاپن نیز در چهارشنبه گذشته گفت که میزان تولد با کاهش ۵.۶ درصدی در سال ۲۰۲۳ به پایین‌ترین حد در تاریخ این کشور رسیده است. در شهر توکیو حتی وضعیت بدتری را شاهد هستیم. نرخ باروری در توکیو به عدد ۰.۹۹ رسیده است که یعنی در آینده شاهد کاهش شدید جمعیت این شهر خواهیم بود.

عجیب ترین اپ دوست یابی جهان در حالی ارائه شده است که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند جمعیت ۱۲۵ میلیونی ژاپن تا سال ۲۰۷۰ کاهشی ۷۰ درصدی را تجربه کند. این اتفاق قطعا از نظر اقتصاد و امنیت ملی یک خطر بزرگ برای ژاپن محسوب می‌شود. البته توسعه برنامه دوست یابی تنها اقدام مقامات ژاپنی برای حل این مشکل نیست. آنها بودجه ۳۴ میلیارد دلاری را نیز برای ارائه خدمات سلامت کودک و والدین اختصاص داده‌اند.

ایلان ماسک از جمله افرادی است که توجه ویژه‌ای به مسئله کاهش جمعیت دارد. کارآفرین آمریکایی با انتشار توییتی حمایت خود را از عجیب ترین برنامه دوست یابی جهان اعلام کرد. او گفت که از توجه دولت ژاپن به این مسئله حیاتی خوشحال است. به‌باور ماسک اگر ژاپن و بسیاری از کشورهای دیگر به بحران کاهش جمعیت توجه نکنند، در آينده نقشه کشورهای جهان تغییراتی را به‌خود خواهد دید.

بنیان‌گذار شرکت نورالینک بارها گفته است که کاهش نرخ تولد حتی نسبت به تغییرات اقلیمی نیز خطر بزرگتری برای تمدن انسانی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:
آژیر خطر برای چین: رشد جمعیت پس از ۶۰ سال، منفی شد! جمعیت هند تا چند دهه آینده، از چین هم سبقت می‌گیرد! خانم‌ها با کمک این رژیم غذایی ژاپنی، سلامت مغز بیشتری خواهند داشت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*