اوکولوس تأیید کرد؛ ۹ فروردین هدست Rift به همراه ۳۰ بازی عرضه می‌شود

کمپانی اوکولوس به صورت رسمی اعلام کرد که نهم فروردین ماه هدست واقعیت مجازی Rift به دست مشتریان خواهد رسید. این هدست هم اکنون با قیمت ۵۹۹ دلار قابل پیش خرید است و بر اساس گفته‌ها یک پک ۳۰ تایی بازی‌های مخصوص واقعیت مجازی نیز در روز عرضه این هدست منتشر خواهند شد. لازم به ذکر است که هدست‌های ریفت نخستین هدست‌های واقعیت مجازی قدرتمند نسل جدید هستند که به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اوکولوس به یکی از بزرگترین نام‌ها در زمینه واقعیت مجازی تبدیل شده است و هیچ جای تعجبی نیست بدانید که آن‌ها نخستین هدست واقعیت مجازی قدرتمند را به بازار عرضه خواهند کرد.

در حالی که پیش فروش هدست‌های واقعیت مجازی Rift کمپانی اوکولوس هم اکنون هم در جریان است، خبرهایی از عرضه این محصول به گوش می‌رسد. صبح روز گذشته این شرکت اعلام کرد که قصد دارد تا هدست‌های واقعیت مجازی اش را در ماه مارس به صورت رسمی به بازار عرضه کند و در واقع ۲۸ مارس مصادف با ۹ فروردین ماه، تاریخ دقیقی است که محصول به دست مشتریان می‌رسد.

بنابر این کمتر از دو هفته دیگر کاربرانی که این محصول را پیش خرید کرده اند، از هیجان استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی Rift برای دوستان خود سخن خواهند گفت. در کنار این هدست از ۳۰ بازی مختلف مخصوص آن نیز رونمایی خواهد شد که به همراه این آن عرضه می‌شوند. در بین این بازی‌ها نام عناوین بسیار جالبی نظیر EVE Valkyrie ،EVE Gunjack و Elite Dangerous که همگی در سبک تیراندازی هستند نیز به چشم می‌خورد.

انتشار ۳۰ بازی در نخستین روز عرضه هدست Oculus Rift

فهرست ۳۰ تایی بازی‌ها که همگی در روز نخست عرضه این هدست منتشر می‌شوند، شاید از لحاظ عددی نسبت به ۵۰ بازی هدست واقعیت مجازی سونی کمتر باشد، اما ارزش آن وقتی بالاتر می‌رود که این موضوع را درک کنید؛ تمامی این بازی‌ها در روز نخست و به همراه هدست منتشر خواهند شد. هرچند که به مرور زمان شاهد عرضه عناوین بیشتری نیز مخصوص این هدست خواهیم بود. اوکولوس این اطمینان را می‌دهد که تنها پس از ۸ ماه از عرضه محصول خودش، آرشیو عظیمی از بازی‌های واقعیت مجازی را در اختیار مشتریانش قرار دهد.

اگر شما هم علاقه‌مند هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Rift هستید، هم اکنون می‌توانید آن را با قیمت ۵۹۹ دلار و از وبسایت رسمی آن پیش خرید کنید. نا‌گفته نماند که جهت پشتیبانی کامل از این هدست به یک کامپیوتر قدرتمند نیز نیاز خواهید داشت.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*