فعال سازی otg ایفون

فعال سازی otg ایفون؛ راهنمای گام به گام

فعال سازی otg گوشی‌های اپل یکی از اصلی‌ترین چالش‌های کاربران گوشی‌ها و آی‌پد‌های اپل است؛ زیرا این گوشی به‌صورت مستقیم از otg پشتیبانی نمی‌کند! اما با استفاده از آداپتور‌های مخصوص می‌توانید دستگاه‌های جانبی مانند فلش مموری را به USB متصل کنید. برای فعال سازی otg ایفون 13 یا سایر مدل‌ها در ابتدا به یک آداپتور Lightning به USB-3 نیاز دارید.

سپس فقط کافی است برای فعال سازی otg ایفون app، مراحلی که در ادامه این مقاله بررسی می‌کنیم را دنبال کرده و در کمتر از 5 دقیقه، فایل‌های خود را به فلش یا آیفون منتقل کنید!

تغییر تنظیمات آیفون؛ اولین قدم در نحوه فعال سازی otg ایفون

اولین ۹ برای فعال سازی otg گوشی‌های اپل، ایجاد دسترسی برای کابل Lightning است. سیستم عامل مک به‌گونه‌ای طراحی شده که کابل‌های Lightning را فقط به‌عنوان ابزاری برای شارژ کردن دستگاه بشناسد و اجازه خواندن و نوشتن فایل‌ها از طریق این پورت را نمی‌‌دهد. برای ایجاد دسترسی به‌منظور انتقال فایل‌ها باید به تنظیمات گوشی رفته و در بخش Security اجازه دسترسی به دستگاه‌های جانبی را فعال کنید.

اگر در این زمان اخطار امنیتی مشاهده شد، آن را بپذیرید تا دسترسی از طریق درگاه شارژ فعال شود. البته مهم است که از امنیت فلش اطمینان کامل را داشته باشید تا به گوشی آسیبی وارد نشود. هم‌چنین اگر فلش را با خدمات گارانتی خریداری کرده باشید، در زمان نیاز می‌توانید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. برای مثال، کیه فلش‌های لوتوس و ریووکس موجود در لوتوس حافظه، با گارانتی لوتوس مموری به فروش می‌رسند که مادام‌العمر است.

اتصال فلش به لایتنینگ؛ برای فعال سازی otg گوشی آیفون و آیپد

پس از تنظیم آیفون، فلش مموری خود را به درگاه usb آداپتور متصل کنید. توجه داشته باشید شما می‌توانید با استفاده از ابزار رم ریدر «ram reader» که ابزاری برای خواندن رم است، کارت sd را به درگاه usb آداپتور متصل کنید. در این زمان آیفون باید به‌طور خودکار برنامه Files را باز کند که امکان دسترسی به فایل‌ها برای شما فراهم شود. سپس می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را به فلش منتقل کنید یا فایل‌های فلش را روی آیفون ذخیره‌سازی کنید.

توجه داشته باشید که خرید و فروش otg‌ ایفون توسط برخی افراد کاملا تبلیغاتی و دروغ است و ایجاد این اتصال فقط با کابل Lightning به USB-3 ممکن است. ناگفته نماند حتی اگر قصد خرید otg تایپ سی را دارید، باید حتما خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید؛ زیرا این ابزار مستقیما با پورت شارژر گوشی در ارتباط است. برای خرید عمده فلش otg با بهترین کیفیت، فقط کافی است از وارد فروشگاه لوتوس حافظه شده و به‌صورت عمده این ابزار را خریداری کنید.

فعال سازی otg ایفون

انتقال و جابه‌جایی فایل‌ها با otg در برنامه Files

اگر برنامه Files به‌صورت خودکار برای شما باز نشد، با رفتن به لیست برنامه‌ها می‌توانید این اپلیکیشن را پیدا کنید. با وارد شدن به برنامه و رفتن به بخش فایل‌ها، می‌توانید فایل‌های گوشی را روی فلش منتقل کنید. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد و اجازه می‌دهد که فایل‌های مختلف را به‌راحتی مدیریت کنید. برای انتقال فایل به‌گوشی، وارد فلش شوید و فایل‌های مورد نظر خود را کپی کنید.

سپس وارد پوشه دلخواه در گوشی شوید و با دکمه Paste یا الصاق، فایل‌ها را وارد گوشی کنید. برای انتقال فایل از گوشی به فلش نیز باید برعکس این مراحل را انجام دهید. توجه داشته باشید که امنیت فلش مموری و سلامت آن نکته‌ای مهم برای فعال سازی otg ایفون و انتقال فایل است؛ از همین رو توصیه می‌کنیم خرید فلش مموری را از نمایندگی فلش در تهران انجام دهید تا محصولی باکیفیت دریافت کنید.

پس از اتمام فعال سازی او‌تی‌جی iPhone؛ کابل لایتنینگ را جدا کنید

پس از اتمام انتقال فایل‌ها مهم است که کابل را به‌درستی از آیفون جدا کنید. ابتدا باید برنامه Files را ببندید تا مطمئن شوید هیچ فایلی در حال استفاده نیست. سپس، دستگاه USB را از آداپتور جدا کنید. توجه داشته باشید در فرایند فعال سازی otg ایفون app، جداسازی کابل از گوشی نیز مرحله‌ای بسیار مهم است. اگر جداسازی به‌نحو احسنت انجام نشود، ممکن است فایل‌های روی فلش یا گوشی از دست بروند!

لوتوس مموری؛ وارد کننده بهترین فلش برای اتصال به انواع آیفون‌ها!

در این مقاله فعال سازی otg ایفون 13 را گفتیم که برای کلیه مدل‌های آیفون نیز قابل استفاده است. اگر به‌دنبال روش‌های بدون سیم هستید، سرویس‌های ذخیره سازی ابری از جمله، iCloud، Google Drive، یا Dropbox برای شما مناسب خواهد بود. هم‌چنین با استفاده از آموزش نحوه فعال سازی otg ایفون در این مقاله، می‌توانید به بهترین شکل ممکن، فایل‌ها را از گوشی به فلش منتقل کنید. البته که فلش مموری شما باید از برندهای معتبر و به‌روز بازار باشد، زیرا این برندها خدمات گارانتی ارائه می‌دهند و محصولات آن‌ها کیفیت بالایی دارد.

کسب نمایندگی لوتوس مموری؛ فقط با یک تماس ممکن خواهد شد!

برای خرید عمده فلش مموری مناسب آیفون، شما می‌توانید به نمایندگی‌های لوتوس مموری در سراسر ایران مراجعه کنید. البته اگر در شهر یا محل زندگی شما نمایندگی‌ رسمی لوتوس وجود ندارد، این بهترین فرصت برای ساخت کسب‌وکارتان است! برند لوتوس طی مدت محدودی نمایندگی ارائه می‌کند که شرایط بسیار خاصی دارند. این اعطای نمایندگی امکانی را به شما می‌دهد تا به‌صورت مستقیم و بدون واسطه، انواع فلش مموری را همراه با گارانتی دائم‌العمر لوتوس بفروشید. هم‌چنین می‌توانید یک آنلاین شاپ تخصصی خرید و فروش فلش مموری عمده راه‌اندازی کنید! برای کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا با شماره‌ 021-88539913 تماس بگیرید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*