با خرید این ماشین به جای پژو پارس، 100 میلیون وام بدون بهره و 15 میلیون تخفیف بگیرید

با خرید این ماشین به جای پژو پارس، 100 میلیون وام بدون بهره و 15 میلیون تخفیف بگیرید

ایران خودرو در یک طرح تبدیل برای متقاضیان خرید پژو پارس، شرایط جالب توجهی از جمله وام 100 میلیونی بدون بهره و البته تخفیف 15 میلیونی در نظر گرفته است.

همزمان با نزدیک شدن به موعد توقف تولید پژو پارس، شرکت ایران خودرو طرح‌های تبدیل مختلفی برای پرشمار ثبت‌نام‌کنندگان این خودرو ارائه کرده است. از بین این طرح‌های تبدیل، طرح تبدیل پژو پارس به سورن پلاس XUP شرایط خاص و جالبی دارد که می‌تواند برای بسیاری از متقاضیان وسوسه‌کننده باشد. در این مطلب از اخبار خودرو گجت نیوز به بررسی جزئیات این طرح تبدیل می‌پردازیم.

خرید سورن پلاس به جای پارس با 100 میلیون وام و 15 میلیون تخفیف!

آنچه در شرایط طرح تبدیل پژو پارس به سورن پلاس جلب توجه می‌کند، ارائه یک وام 100 میلیون تومانی بدون بهره و تخفیف 15 میلیونی به خریداران است.

با این وصف و با توجه به قیمت 445 میلیون تومانی اعلام شده برای پژو پارس XUP، متقاضیانی که حاضر به تبدیل خودرو خود به سورن پلاس XUP باشند می‌توانند با پرداخت تنها 5 میلیون تومان بیشتر، سورن پلاس را با قیمت 450 میلیون تومان (با احتساب 15 میلیون تخفیف) خریداری کنند.

سورن پلاس XUP

اگر بر این معادله، پرداخت وام 100 میلیون تومانی بدون بهره را نیز بیفزاییم، حاصل این می‌شود که خریداران کافیست 350 میلیون تومان برای تحویل گرفتن سورن پلاس XUP به‌جای پارس XUP بپردازند. جزئیات را به‌طور خلاصه در جدول زیر می‌بینید:

نام خودروپارس XUPسورن پلاس XUP
قیمت445 میلیون تومان465 میلیون تومان
تسهیلات0100 میلیون تومان (بدون بهره)
تخفیف015 میلیون تومان
پرداختی نهایی متقاضی445 میلیون تومان350 میلیون تومان

با در نظر گرفتن امکانات خاص سورن پلاس XUP مانند کنترل پایداری الکترونیکی، مولتی‌مدیا با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، طراحی ظاهری به‌روز، پوزیشن لایت، کنترل حرکت در سربالایی و کنترل کشش، باید اذعان کرد که طرح تبدیل مذکور با این شرایط پرداختی می‌تواند برای متقاضیان خرید پژو پارس بسیار وسوسه‌کننده و ارزشمند باشد.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: