نسل جدید لپ تاپ MSI

برند MSI از نسل جدید لپ‌ تاپ های پرستیژ و سامیت رونمایی کرد

نسل جدید لپ تاپ های پرستیژ و سامیت MSI پردازنده جدید لونار لیک اینتل را با طراحی بسیار باکیفیت و صفحه نمایش‌های فوق‌العاده به علاقمندان ارائه می‌کنند.

در خلال رویداد Computex 2024 کمپانی MSI از نسل جدید لپ تاپ های پرستیژ (Prestige) و سامیت (Summit) خود مجهز به پردازنده‌های جدید لونار لیک موسوم به Core Ultra 200V رونمایی کرد.

غرفه ام اس آی در کامپیوتکس 2024

لپ تاپ های جدید پرستیژ و سامیت MSI؛ طراحی فوق‌العاده بعلاوه جدیدترین تراشه‌های اینتل

غرفه کمپانی MSI در رویداد کامپیوتکس پذیرای چهار لپ تاپ جدید مجهز به پردازنده‌های لونار لیک Core Ultra 200V بود. از این میان، سه دستگاه به سری پرستیژ اختصاص داشته و یک دستگاه نیز از سری لپ تاپ های سامیت این کمپانی بود.

ام اس آی پرستیژ 16

گران‌ترین مدل از این لپ تاپ های جدید Prestige 16 AI+ EVO (B2VM) بود که علاوه بر پردازنده Lunar Lake به یک صفحه نمایش 16 اینچی با رزولوشن اولترا اچ دی (3840 در 2400 پیکسل) با نسبت 16:10 و پانل OLED مجهز است. این دستگاه فوق‌العاده تنها 1.5 کیلوگرم وزن داشته و از طراحی ضد اثر انگشت از جنس آلیاژ منیزم و آلومینیوم بهره می‌برد.

ام اس آی همچنین از موتور هوش مصنوعی مخصوص خود نیز در این لپ تاپ استفاده کرده که با آنالیز الگوی مصرف کاربر و شیوه اجرای اپلیکیشن‌ها، تنظیمات دستگاه را به‌گونه‌ای تغییر می‌دهد که مناسب‌ترین تجربه در اختیار کاربر قرار گیرد. این کمپانی همچنین نسل جدید وبکم‌های 5 مگاپیکسلی خود را نیز در لپ تاپ پریمیوم خود تعبیه نموده است. این وبکم قادر به ضبط ویدیوهای با نرخ 30 فریم بر ثانیه و با رزولوشن 1920p بوده و از HDR و 3DNR+ پشتیبانی خواهد کرد.

نسل جدید لپ تاپ MSI

دومین مدل از لپ تاپ های جدید ام اس آی Prestige 14 AI+ EVO (C2VM) نام دارد که به‌طور مشابه به پردازنده Core Ultra 200V مجهز بوده و صفحه نمایشی 14 اینچی با رزولوشن 2.8K (معادل 2880 در 1800 پیکسل) دارد. این دستگاه از فناوری ختصاصی حذف نویز MSI بهره برده و ردیفی از میکروفون‌های محیطی را به کاربر ارائه می‌دهد که توانایی فیلتر 360 درجه‌ای صدا را خواهند داشت.

این مدل 14 اینچی ام اس آی نیز از وبکم‌های جدید این کمپانی بهره خواهد برد.

ام اس آی پرستیژ 13

آخرین عضو از سری لپ تاپ های پرستیژ MSI نیز مدل 13 اینچی Prestige 13 AI+ EVO (A2VM) است. همان‌طور که از نام این دستگاه پیداست، شاهد استفاده از یک صفحه نمایش 13.3 اینچی با رزولوشن 2.8K با پانل اولد در این دستگاه خواهیم بود. بعلاوه، سایر مشخصات این دستگاه نیز بسیار شبیه به مدل‌ها پریمیوم‌تر خواهد بود.

مدل پرستیژ 13 AI پلاس تنها 990 گرم وزن داشته و به یک باتری 75 وات ساعتی مجهز خواهد بود.

نسل جدید لپ تاپ MSI

در این میان همچنین مدل جدیدی از سری لپ تاپ های سامیت ام اس آی تحت نام Summit 13 AI+ EVO (12VM) نیز دیگر محصول رونمایی شده این کمپانی بود. این دستگاه صفحه نمایشی 13.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی (1920 در 1200 پیکسل) داشته و از پانل‌هایی لمسی با نسبت 16:10 بهره می‌برد. این پانل‌ها از قلم‌های جذاب Pen 2 ام اس آی پشتیبانی می‌کند. این قلم 4096 سطح فشار مختلف را به کاربر ارائه کرده و از نوک اختصاصی گرافیتی بهره می‌برد که تجربه‌ای شبیه به مداد واقعی را شبیه سازی می‌کند.

در کنار این مدل لپ تاپ های جدید پرستیژ MSI این کمپانی همچنین دو مدل دیگر Stealth A16 AI+ و Creator 16 AI+ را مجهز به پردازنده‌های جدید AMD Ryzen AI 300 رونمایی نمود. این مدل‌ها هر دو به پردازنده AMD Ryzen AI 9 HX 370 مجهزند که جدیدترین معماری Zen 5 کمپانی AMD را با کارت گرافیک‌های یکپارچه Radeon 800M با حداکثر 16 هسته پردازشی همراه کرده‌اند.

این لپ تاپ‌ها همچنین در کنار این پردازنده گرافیکی یکپارچه، کارت گرافیک‌های سری GeForce RTX 40 انویدیا را نیز به علاقمندان ارائه می‌دهند تا توانمندی‌های هوش مصنوعی و گیمینگ خود را بیش از پیش ارتقا دهند.

هر دو مدل Stealth و Creator از بدنه‌ای ساخته‌شده از آلیاژ منیزیم-آلومینیوم تشکیل شده‌اند و ضمن برخورداری از پورت‌های متعدد فناوری Cooler Boost 5 را نیز در اختیار کاربران قرار خواهند داد. علاوه بر این، هر دوی آن‌ها از باتری‌هایی 82 وات ساعتی بهره خواهند برد.

ام اس آی البته هیچ اطلاعات دقیق‌تری را در خصوص قیمت لپ تاپ‌های جدید خود اعلام نکرده است. در عین حال می‌توان انتظار رونمایی آن‌ها در نیمه دوم سال 2024 را کشید.

در گجت نیوز بخوانید:
لپ تاپ پرستیژ 13 MSI فقط 0.98 کیلوگرم وزن دارد لپ تاپ گیمینگ MSI TITAN 18 HX با یک نمایشگر غول پیکر ۱۸ اینچی و RTX 4090؛ جذاب و دوست‌داشتنی بهترین گجت‌های معرفی شده در نمایشگاه Computex 2024

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*