میتسوبیشی ASX

میتسوبیشی ASX در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی شد + مشخصات فنی و قیمت

آرین پارس موتور در نمایشگاه خودرو شیراز از محصولات متنوعی رونمایی کرده و میتسوبیشی ASX یکی از جذاب‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود.

اگر پیگیر اخبار خودرو از گجت نیوز بوده باشید می‌دانید که این روزها نمایشگاه خودرو شیراز در حال برگزاری است و یکی از شرکت‌هایی که در این رویداد خودرویی بزرگ با دست پر حاضر شده، آرین پارس موتور است که ضمن رونمایی از لاماری ایما برقی، از محصولات وارداتی خود از برند میتسوبیشی شامل اوتلندر 5 نفره و اوتلندر 7 نفره نیز رونمایی کرده است. حالا این شرکت میتسوبیشی ASX را نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. در معرفی این خودرو، گجت نیوز را همراهی کنید.

فهرست عناوین

مشخصات فنی میتسوبیشی ASX

میتسوبیشی ASX وارداتی آرین موتور مانند نسخه‌های وارداتی پیشین این خودرو از یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 148 اسب بخاری و گشتاور 197 نیوتن‌متری برخوردار است که این قدرت را یک گیربکس CVT با شش دنده مصنوعی به چرخ‌ها می‌رساند.

میتسوبیشی ASX

نکته ناامیدکننده در این بخش این‌که ASX رونمایی شده توسط آرین موتور از نوع تک دیفرانسیل است و این موضوع می‌تواند کمی برای علاقه‌مندان این خودرو ناامیدکننده باشد؛ مگر این‌که آرین موتور نسبت به واردات نسخه AWD این خودرو اقدام کند.

طراحی ظاهری و ابعاد

طراحی ظاهری میتسوبیشی ASX وارداتی شباهت غیر قابل انکاری با اوتلندرهای بازار دارد و مشخصا در طراحی بخش جلویی خودرو از اوتلندرهای نسل قبل الگوبرداری شده است. شاید حتی بتوان ASX را از نظر ظاهری، نسخه جمع‌وجورتر اوتلندرهای قدیمی قلمداد کرد.

نمای جلو ASX

در طراحی بخش عقب خودرو نیز تغییرات خاصی به چشم نمی‌خورد و فرم چراغ‌ها و سپر شبیه به مدل‌های سال 2017 است. از نظر ابعاد نیز میتسوبیشی ASX وارداتی آرین موتور 4365 میلی‌متر طول، 1810 میلی‌متر عرض و 1640 میلی‌متر ارتفاع دارد. فاصله محوری خودرو نیز 2670 میلی‌متر است.

نمای عقب ASX

طراحی داخلی و کابین

طراحی کلی کابین و فضای داخلی خودرو نیز تفاوت خاصی تجربه نکرده است. در درجه اول داشبورد با یک نمایشگر 7 اینچی جلب توجه می‌کند. دریچه‌های ورودی هوا دقیقا در بالای این نمایشگر تعبیه شده‌اند و دیگر المان‌های کلی کابین شبیه به قبل هستند.

طراحی داخلی میتسوبیشی ASX

امکانات رفاهی و آپشن های ایمنی

از جمله امکانات رفاهی و آپشن‌های ایمنی ASX وارداتی آرین موتور نیز باید به وجود چهار ایربگ، نمایشگر 7 اینچی، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سنسور پارک، چراغ‌های جلو با لامپ‌های LED، سیستم کنترل پایداری، درگاه USB و بلوتوث، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی، گرم‌کن و سانروف اشاره کرد.

کاتالوگ رسمی میتسوبیشی ASX وارداتی آرین موتور

در تصویر زیر کاتالوگ رسمی ASX وارداتی آرین پارس موتور را می‌بینید:

کاتالوگ ASX

قیمت میتسوبیشی ASX

در حال حاضر قیمت نهایی این خودرو توسط واردکننده مشخص نشده، اما با توجه به محدودیت‌های وارداتی انتظار می‌رود قیمت این مدل نهایتا تا حدود 3 میلیارد تومان برسد.

ویدیو مرتبط
از دست ندهید:
فونیکس آریزو ۸ الماسی ؛ شوالیه شب مدیران خودرو اینجاست + عکس مارس C300 پرو در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی شد + مشخصات فنی و قیمت مارس C300 در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی شد +مشخصات فنی و قیمت هاوال اچ 6 هیبریدی رسما رونمایی شد؛ رقیب جدید لاماری ایما HEV