خرید طلا آب شده

بهترین اپلیکیشن خرید طلا آب شده به صورت آنلاین کدام است؟

با روی کار آمدن اپلیکیشن‌های آنلاین خرید طلای آب شده، بازار سرمایه‌گذاری در چند سال اخیر، تکان اساسی خورده است. به‌خصوص حالا که بازار بورس، هر روز بیشتر از قبل، چهره عصبانی خودش را نشان می‌دهد. با افزایش تورم، طلای آب شده بخش بزرگی از سبد سرمایه‌گذاری مردم را در بر گرفته است. این قضیه را به‌خوبی می‌توانیم با مقایسه نمودار صعودی قیمت طلا با ارزش نزولی درآمد ریالی مردم مشاهده کنیم. البته خبر برداشت سودهای شیرین بین سرمایه‌گذاران از بازار طلای آب شده هم بی‌تاثیر نبوده و باعث شد سرمایه‌گذاران بیشتری هوس کسب سود از این بازار کنند.

در این میان،‌ پلتفرم‌های آنلاینی ظهور کردند که کار خرید و فروش طلای آب شده را بیش از پیش راحت کردند. تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی به‌عنوان بستر امن معاملات طلای آبشده منتشر شده است. در ادامه چهار مورد از بهترین و پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های آنلاین خرید طلا آب شده را معرفی می‌کنیم. این چهار پلتفرم به معنای واقعی فرآیند سرمایه‌گذاری را برایتان ساده می‌کند.

۱. میلی؛ بهترین و معتبرترین اپلیکیشن امن خرید طلا آب شده

پلتفرم خرید و فروش طلای ابشده میلی گلد

اگر شیفته سرمایه‌گذاری بدون محدودیت ریالی و با باقیمانده پس‌انداز ریالی‌تان هستید،‌ پس حتما نام میلی به گوشتان خورده است. تا پیش از معرفی این اپلیکیشن، تفاوت قیمت خرید و فروش طلا باعث شد در بازار سرمایه‌گذاری محتاط‌تر عمل کنیم؛ اما حالا با آمدن میلی تحولی اساسی رخ داده است. در یک جمله این تحول را می‌توان چنین شرح داد:

«یکسان بودن قیمت خرید و فروش طلا و معامله با کارمزد ناچیز و شفاف»

اپلیکیشن خرید و فروش طلا میلی به پشتوانه سابقه‌ای ۴۰ ساله در بازار طلا، برخورداری از مجوزهای فعالیت تحت نظارت اتحادیه طلافروشان و زیرساخت‌های امنیتی راه‌اندازی کردند. این اپلیکیشن به‌سرعت توانست به یکی از موفق‌ترین محصولات نرم‌افزاری حوزه سرمایه‌گذاری تبدیل شود.

در کار با این اپلیکیشن فرقی نمی‌کند جزو نوسان‌گیرهای قهار هستید یا قصد دارید در بازه زمانی مشخص دارایی خودتان را به‌صورت طلای آب شده پس‌انداز کنید. میلی به‌راحتی امکان خرید و فروش را برایتان فراهم کرده است. حتی تسویه آنی میلی به پشتوانه بانک قرض‌الحسنه رسالت، امکان دریافت مبلغ طلای فروخته شده را در کوتاه‌ترین زمان فراهم می‌کند؛ قابلیتی که در دیگر اپلیکیشن‌های خرید و فروش طلای آب شده به‌چشم نمی‌خورد. طبیعتا که برای بهره‌مندی از این قابلیت نیاز است که در بانک قرض‌الحسنه رسالت حساب بانکی داشته باشید.

قضیه فقط به امکان تسویه آنی، خرید نامحدود طلا و یکسان بودن قیمت خرید و فروش طلا ختم نمی‌شود. کارمزد و قیمت‌ها در میلی به‌طور کامل و شفاف مشخص است.

جا دارد نگاهی به رابط کاربری این اپلیکیشن هم بیندازیم. هیچ مرحله پیچیده‌ای در کار نیست. کاربری جذاب و راحت میلی معامله را شیرین‌تر می‌کند.

مراحل ثبت نام و احراز هویت در سامانه میلی

اگر درخواست دریافت فیزیکی طلای خریداری شده خود را داشته باشید، کافی است در اپلیکیشن میلی روی گزینه «دریافت فیزیکی» کلیک کنید؛ سپس با هماهنگی قبلی می‌توانید به یکی از مراکز معرفی شده توسط میلی مراجعه کرده و طلای آب شده خود را در قالب شمش‌های حداقل ۵ گرمی دریافت کنید. این شمش‌ها توسط معتبرترین مرکز پلمپ ضد هک ایران پلمپ شده و کیفیت و اصالت آن از زیر تیغ آزمایشگاه‌های عیارسنجی درجه یک عبور کرده است.

شمش های طلای میلی: با تاییده معتبرترین مرکز پلمپ ضد هک ایران

۲. اپلیکیشن خرید طلای آب شده طلاین

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که در بازار طلای آب شده توانسته نامی بر هم بزند، اپلیکیشن طلاین است. شرکت طلوع لیان یزد، سازنده این اپلیکیشن فعالیت آنلاین خود را سال ۱۳۹۹ آغاز کرد. با وجود سابقه کوتاه‌مدت، به‌واسطه برخورداری از سامانه‌ای با محیط کاربری ساده‌‌ توانسته در زمینه خرید و فروش آنلاین طلا موفق عمل کند و یکی از بهترین اپلیکیشن‌های این بازار شود. جالب است بدانید که شمش‌های طلاین با تصویری از برج میلاد ارائه می‌شود.

۳. اپلیکیشن خرید طلای آب شده طلاسی

هرچند خبری از یکسان بودن قیمت خرید و فروش طلا و کارمزد ناچیز و شفاف در طلاسی نیست، اما این نرم‌افزار کارتان را برای دادن کارت هدیه طلا راحت می‌کند. اگر دنبال یک هدیه خاص و لوکس هستید، سراغ این اپلیکیشن بروید. شاید در نگاه اول به‌نظر برسد اپلیکیشن طلاسی با مشخص نبودن مجوزها و رابط کاربری نه‌چندان جذابش، در ایجاد اعتماد بین کاربران چندان موثر عمل نکرده باشد؛ ولی با این حال، با گشتی در این سامانه متوجه خواهید شد با یکی از اپلیکیشن خوبی روبه‌رو هستید.

۴. اپلیکیشن خرید طلای آب شده گرم

این اپلیکیشن به‌عنوان اولین پلتفرم بومی خود را معرفی کرده است. با نصب این اپلیکیشن همانند سایر اپلیکشن‌ها می‌توانید به‌طور آنی نسبت به خرید و فروش طلای آب شده اقدام کنید. سایت گرم از رابط کاربری مشابه دیگر سایت‌های این حوزه برخوردار است. با وجود این، در ارائه محصولاتی علاوه‌بر شمش طلای آب شده، مانند نیم‌ست و النگو، موفق عمل کرده است.

چرا انتخاب بهترین اپلیکیشن خرید طلای آب شده مهم است؟

نداشتن اجرت و مالیات در معاملات طلای آب شده، فرصت عالی برای دریافت سود از بازار صعودی طلا فراهم کرده است. در شرایطی که بازار بورس و ارزهای دیجیتال می‌تواند با زمین‌لرزه‌ای چند ریشتری سرمایه‌تان را به باد می‌دهد، خرید طلای آب شده بهترین و مطمئن‌ترین نوع سرمایه‌گذاری به‌حساب می‌آید. در انتخاب بهترین پلتفرم خرید و فروش طلای آب شده حتما به مجوزهای قانونی، میزان و شفافیت کارمزد، پشتوانه شرکت، نحوه تحویل طلا و اصالت آن توجه کنید. برای مثال، اصالت و عیار طلا آب شده در اپلیکیشن میلی از زیر ذره‌بین آزمایشگاه‌های معتبر و درجه یک ایران گذشته و با مهر معتبرترین مرکز پک ضد هک ایران،‌ پلمپ شده است. برای تصمیم‌گیری بهتر و کسب اطلاعات بیشتر کافی است از وب‌سایت میلی بازدید کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*