پرینتر

راهنمای انتخاب پرینتر کارکرده

آیا به دنبال پرینتر قوی و قدرتمند برای چاپ جزوات و مقالات خود می‌گردید؟ بدون شک وجود یک پرینتر خوب در هر محل کار یا خانه‌ای لازم و ضروریست؛ زیرا ما روزانه با کارهایی سروکار داریم که ممکن است نیاز به ارائه مدارک برای ثبت نام باشند یا اینکه بخواهیم در صورت داشتن اطلاعات در مورد دروس مختلف دانشگاهی مقالات مربوط به آن را مطالعه کنیم. در هر صورت خرید پرینتر و کارتریج از جمله کارهایی است که می‌توان آن را با آگاهی کامل انجام داد. اگر شما هم از پرداخت دستمزدهای مختلف جهت چاپ و پرینت خسته شده‌اید بهتر است هرچه سریع‌تر به فکر خرید یک پرینتر باشید. در ادامه یک راهنمای کلی جهت خرید پرینتر و کارتریج در اختیارتان قرار خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

خرید پرینتر و کارتریج

اگر قصد خرید پرینتر را دارید باید بدانید که پرینترها انواع مختلفی در بازار دارند و تنوع برند و مدل در آنها بسیار بالا بوده و همین موضوع می‌تواند چالش بزرگی جهت انتخاب و خرید برای شما ایجاد کند. به همین دلیل است که معمولاً پیشنهاد می‌شود در رابطه با خرید پرینتر متناسب با نیاز و کاربرد خود انتخاب کنید. مثلاً اگر شما یک مرکز چاپ دارید بهتر است از پرینترهایی استفاده کنید که قابلیت و توانایی چاپ انبوه با تعداد بالا را دارند. اما اگر پرینتر مورد نظر را برای مصارف خانگی تهیه می‌کنید قابلیت چاپ انبوه ضرورتی ندارد بلکه باید عمر مفید و حجم کوچکی داشته باشد تا بتوان به راحتی آن را جابجا کرد. در ادامه نکاتی را خدمتتان توضیح می‌دهیم که به هنگام خرید پرینتر و کارتریج به کارتان می‌آید:

  • شناخت انواع پرینتر

پرینترها تنوع زیادی دارند اما رایج‌ترین پرینترهایی که امروزه نه تنها در خانه بلکه در مراکز چاپ هم مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل پرینترهای لیزری و جوهر افشان می‌شوند. پرینترهای لیزری سرعت بسیار خوب و بالایی در زمینه چاپ و پرینت دارند به طوری که شما می‌توانید در هر دقیقه بین ۹ تا ۲۵ صفحه را با استفاده از این پرینترها چاپ کنید. میزان سرعت چاپ پرینترهای جوهر افشان از پرینترهای لیزری کمتر است اما پرینترهای جوهرافشان برای چاپ تصاویر و عکس‌های رنگی بهتر عمل می‌کنند. معمولاً از پرینترهای لیزری برای چاپ و پرینت صفحات سیاه و سفید بهره می‌برند.

  • مدل و برند پرینتر

با توجه به اینکه شرکت‌های مختلف و متنوعی تاکنون موفق به ساخت و تولید پرینتر شده‌اند در این میان می‌توان به یکی از برترین برندهای تولید کننده پرینتر اشاره کرد که قطعاً شما نام آن را شنیده‌اید. این برند نام آشنا چیزی نیست جز برند hp که آوازه اصالت و کیفیت آن سراسر جهان را پر کرده است. در این زمینه می‌توانید برای خرید پرینتر استوک hp ۱۱۰۲ اقدام نموده و با قابلیت‌های منحصر به فرد آن آشنا شوید. برند hp تاکنون پرینترهای مختلفی با مدل‌های متنوع وارد بازار کرده است اما از این مدل نمی‌توان غافل شد زیرا قابلیت‌های فراوانی در زمینه چاپ متون مختلف دارد و سریع‌تر از آنچه فکر کنید نیاز شما را برآورده می‌سازد.

پرینتر

  • قیمت پرینتر

همواره یکی از دغدغه‌هایی که ذهن افراد را به خود مشغول کرده قیمت پرینتر بوده؛ زیرا افراد تمایل زیادی به پرداخت هزینه‌های هنگفت بابت خرید پرینتر ندارند و می‌خواهند با حداقل هزینه بهترین کیفیت را به دست آورند. در این زمینه پیشنهاد ما این است که برای خرید پرینتر به نمونه‌های استوک مراجعه کنید زیرا قیمت پرینتر استوک همواره کمتر از پرینترهای نو و اورجینال است.

با این وجود شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر دقیقاً مدل و برندی که می‌خواهید را خریداری کنید و از کیفیت فوق‌العاده آن لذت ببرید. پرینترهای استوک در واقع همان پرینترهای معروف و گران قیمتی هستند که قبلاً توسط افراد دیگر مورد استفاده قرار گرفته‌اند اما این استفاده کوتاه مدت بوده و ممکن است منجر به تعویض قطعات کهنه شده باشد که در این صورت قطعات نو و اورجینال را جایگزین آنها کرده‌اند و امروزه این پرینتر قابلیت استفاده مجدد را پیدا کرده است اما نو و بهتر از آنچه فکر می‌کنید به‌نظر می‌رسد. این موضوع را فراموش نکنید که پرینترهای استوک وارداتی هستند.

  • خرید کارتریج مناسب

هر دستگاه پرینتر نیازمند کارتریج است کارتریج‌ها کمک می‌کنند که عملیات چاپ و پرینت به بهترین نحو ممکن به پایان برسد زیرا رنگ مورد نیاز جهت چاپ را فراهم می‌کنند. بدون کارتریج چاپ پرینت ممکن نیست و حتی با مشکل مواجه می‌شود. برخی پرینترها برای عملکرد بهتر نیازمند خرید کارتریج جدید هستند اما در این میان پرینترهایی هم وجود دارند که برای چاپ باید تحت شارژ کارتریج قرار بگیرند. در هر صورت شما باید بررسی کنید که پرینتر شما از چه نوعی است و برای خرید یا شارژ کارتریج آن اقدام کنید.

در زمان خرید توجه داشته باشید که کارتریج مورد نظر دقیقاً مطابق با مدل و برند پرینتر شما باشد، در غیر این صورت تطابق نداشته و مشکل جایگزینی ایجاد خواهد شد و حتی کیفیت چاپ را به خطر خواهد انداخت. نکته دیگر در رابطه با خرید تانک و کارتریج قابل شارژ است که می‌توان آن را به افراد آگاه در این زمینه سپرد زیرا می‌دانند که چگونه با استفاده از سرنگ و رنگ‌های با کیفیت، درب و پوشش کارتریج را برداشته و رنگ مورد نظر را شارژ کنند و در نهایت هواگیری انجام دهند تا مشکلی برای دستگاه ایجاد نشود.

پرینتر

  • نحوه خرید و ثبت سفارش پرینتر

اگر به فروشگاه‌ها و مراکز مختلف پرینتر در محل زندگی خود مراجعه کنید بدون شک با پرینترهای کم و انگشت‌شماری روبرو خواهید شد. اما اگر بخواهید از طریق آنلاین و مراجعه به پارسا پرینت خرید خود را انجام دهید با ده‌ها و صدها مدل پرینتر روبرو خواهید شد که تصمیم‌گیری بهتری را تجربه می‌کنید و می‌توانید از میان انبوه پرینترها، پرینتر مورد نظر خود را پیدا کرده و ثبت سفارش نمایید. در این حالت مقایسه مدل و قیمت امکان‌پذیر است و شما نیازی نیست سختی‌های حمل و نقل و ترافیک را به جان بخرید.

نتیجه‌گیری

اکنون اگر تصمیم خود را برای خرید پرینتر و کارتریج گرفته‌اید زمان را از دست ندهید و هم‌اکنون با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط باشید؛ زیرا بهترین پرینترها را با بالاترین کیفیت به صورت استوک به شما معرفی می‌کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*