تصویری از بسته بندی آیفون اس ای فاش شد

تا به حال ما شایعات زیادی از مینی آیفون جدید، آیفون اس ای (iPhone SE)، به گوشمان رسیده است. دوم فروردین ماه، موعود تحقق شایعات، اپل رسما از اولین آیفون ۴ اینچی خود (بعد از مرگ استیو جابز فقید) رونمایی خواهد کرد. بنا بر شایعات آیفون اس ای (iPhone SE) دارای چیپست اِی ۹ (A9) اختصاصی اپل است و یک گیگابایت حافظه‌ی رم دارد. با گجت نیوز همراه باشید.

تصویری واقعی از قسمت پایینی جعبه آیفون جدید اپل به بیرون درز کرده است. با توجه به عکس درمیابیم که نسخه چینی اسمبل شده‌ی این اسمارت فون، در حال حاضر آماده عرضه است. ولین چیزی که دیده می‌شود، لفظ ۱۶GB در بالای تصویر و متن های نوشته شده به چند زبان مختلف در پایین این علامت است. اگر کمی دقت کنیم می‌فهمیم که طبق معمول، اپل از کابل های یو اس بی (USB) برای شارژ کردن گوشی هوشمند خود استفاده کرده و تمامی استاندارد های GSM، CDMA، UTMS و به خصوص NFC نیز در این گوشی رعایت شده است.

iphone-se-package-rumor

این تصویر قطعا واقعیت دارد ولی اینکه فاش کننده‌ی آن تصویری از نمای اصلی جعبه منتشر کند، دور از انتظار است. در هر صورت باید منتظر کنفرانس رسمی Apple در روز دوم فروردین ماه باشیم؛ جایی که اپل با دستی پر می‌آید و اینبار iPhone SE و آیپد ایر ۳ (iPad Air 3)، که به آیپد پرو مینی (iPad Pro Mini) نیز ملقب شده، را به میدان خواهد فرستاد.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*