شرایط فروش فونیکس FX و تیگو 8 پرو مکس

شرایط فروش نقدی و اقساطی فونیکس FX و تیگو 8 پرو مکس (خرداد 1403)

شرکت مدیران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش نقدی و اقساطی دو خودرو فونیکس FX و تیگو 8 پرو مکس ویژه خرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام مدیران خودرو، دو محصول پرطرفدار فونیکس اف ایکس و تیگو ۸ پرو مکس با دو روش نقد و اقساط و به‌صورت علی‌الحساب از تاریخ امروز مورخ ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ از طریق نمایندگی‌های مجاز این شرکت به فروش می‌رسند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش فونیکس FX و تیگو 8 پرو مکس – خرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش فونیکس FX و تیگو ۸ پرومکس

در طرح فروش نقد و اقساط مدیران خودرو، فونیکس اف ایکس با قیمت علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۷۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و خودرو تیگو ۸ پرو مکس نیز با قیمت ۲ میلیارد و ۶۰۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. همچنین موعد تحویل خودروها حداکثر ۴۵ روز کاری اعلام شده است.

شایان ذکر است در طرح فروش نقدی، کل مبلغ خودرو به‌صورت یک‌جا و در طرح فروش قسطی، حداقل ۶۰ درصد قیمت روز خودرو به‌صورت علی‌الحساب از مشتری اخذ و در هنگام تحویل خودرو نیز مابه‌التفاوت آن دریافت می‌شود. متقاضیان این طرح می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو مراجعه کنند.

فونیکس آریزو ۸ و تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، جدیدترین محصولات آینده مدیران خودرو برای بازار ایران هستند که پیشنهاد می‌کنیم مطلب معرفی این دو خودرو جذاب را نیز در گجت نیوز مطالعه نمایید.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: