تماس تصویری

تماس تصویری، در کوچکترین گجت ها در دسترس عموم قرار گرفت

تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و هر روز گجت های هوشمند کوچکتر با کاربردهای بیشتری معرفی می‌شود. به تازگی نیز ساعت هوشمندی معرفی شده که امکان تماس تصویری آسان را نیز برای عموم فراهم کرده است.

هنوز 10 سالی بیشتر از گره خوردن زندگی روزمره ما با گوشی های هوشمند نمی‌گذرد و این موضوع با در دسترس‌تر قرار گرفتن اینترنت نیز گره خورده است.

این روزها همه کارهای ما به نوعی به گوشی هوشمند و اینترنت مرتبط می‌شود و از این رو گوشی های هوشمند نیز در حال پیشرفته‌تر شدن هستند.

گوشی های هوشمند نقاط ضعف خود را نیز دارند و یکی از بزرگ‌ترین این نقاط ضعف بزرگ بودن و بعضا سنگین بودن آن‌ها می‌باشد.

گوشی های هوشمند تا کجا پیش می‌روند؟

گوشی های هوشمند بعد از موج اخیر که همگی به سمت استفاده از هوش مصنوعی رفته‌اند معمولا در صدد پیشرفت سخت افزاری هستند و تحقیقات در تلاش هستند تا بتوانند آن‌ها را به سمت تاشو شدن و کوچک‌تر شدن ببرند.

اما راه حل دیگری نیز علاوه بر تاشو شدن گوشی وجود دارد تا دیگر دست و پا گیر نباشند و آن کوچک شدن ابعاد آن‌ها می‌باشد.

کوچکترین گوشی هوشمند جهان به چه شکلی است؟

شاید تاکنون گوشی های هوشمند کوچک بسیاری معرفی شده باشند اما کوچکترین گوشی های هوشمند جهان که به تولید انبوه رسیده‌اند و در بازار وجود دارد ظاهری مشابه با ساعت هوشمند دارند. برای مشاهده این گجت ها می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

اگر شما هم جز کسانی هستید که با توجه به لایف استایلی که دارید یا نوع کاری که انجام می‌دهید گوشی هوشمند برای شما بسیار دردسرساز است حتما به دنبال راه حلی هستید که از گوشی خود رها شوید؛ اما بسیاری از کارهای شما به آن وابسطه است و عملا نمی‌توانید از گوشی خلاص شوید.

تماس تصویری

آیا ساعت هوشمند جدید معرفی شده می‌تواند جایگزین گوشی شود؟

در نگاه اول، پاسخ به این سوال مثبت است. ساعت های هوشمند اندرویدی معرفی شده و موجود در بازار بعد از چندین سال به بلوغ و کیفیت بالایی رسیده‌اند.

شما می‌توانید هر آنچه که از یک گوشی انتظار دارید در این ساعت‌ها نیز بیابید. این نوع ساعت‌ها از سیستم عامل اندروید و انواع اپلیکیشن های اندرویدی پشتیبانی می‌کنند.

فکرش را بکنید با ساعتی که روی دست دارید بتوانید اسنپ بگیرید، در شبکه‌های اجتماعی بچرخید، با دوستان خود چت کنید، مکان‌یابی کنید یا حتی کارهای بانکی خود را انجام دهید.

شگفت انگیزترین قابلیت ساعت های هوشمند جدید

شاید تا 10 سال پیش هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که بتوان با گجتی روی مچ دست با دوستان و خانواده خود از فاصله‌ای به اندازه کیلومترها دورتر تماس برقرار کرد به شکلی که به راحتی تصویر طرف مقابل را دید و ساعت‌ها با او نشست و صحبت کرد.

اما اکنون شما می‌توانید با ساعت های هوشمند اندرویدی جدید موجود در بازار به راحتی و با سرعتی بالا تماس تصویری برقرار کنید و ساعت‌ها از صحبت کردن با یک گجت کوچک 4 سانتی روی مچ دست خود لذت ببرید.

تماس تصویری

امکانات ساعت های هوشمند اندرویدی جدید چیست؟

هر آنچه که از گوشی های موبایل انتظار دارید می‌توانید در ساعت هوشمند داشته باشید. شما می‌توانید در ساعت هوشمند خود سیم کارت بگذارید، مخاطبین دلخواه خود را داخل آن ذخیره کنید و به راحتی با آن‌ها مکالمه کنید. ایرپاد خود را به ساعت متصل کنید و از مکالمه یا موزیک گوش دادن لذت ببرید.

اگر به منوی فارسی و تایپ فارسی علاقه دارید می‌توانید این کار را بکنید. عکس‌برداری و فیلم‌برداری کنید و حتی داخل این گجت هوشمند خود بازی نصب کنید و با آن سرگرم شود.

آیا این ساعت هوشمند جدید مناسب من است؟

همان‌طور که گفته شد، این گوشی هوشمند مچی تمامی کاربردهای یک موبایل را دارد. البته یکی از بزرگترین نقاط ضعف این مدل‌ها، شارژدهی آن‌ها می‌باشد که البته میزان شارژدهی آن‌ها منطقی است.

یک گوشی هوشمند با ابعادی بزرگ دارای باتری بالای 5000 میلی‌آمپرساعتی هستند ولی این ساعت‌ها با ابعادی در حدود یک ششم گوشی دارای باتری حدود 800 میلی‌آمپر‌ساعتی هستند که شارژدهی ساعت را بر عهده دارند.

میزان شارژ این ساعت‌ها بسته به میزان مصرف شما متغیر باشد از شارژدهی یک روزه تا 2 ساعته. اگر از ساعت هوشمند خود برای فیلم دیدن و گشتن در اینترنت استفاده می‌کنید باید انتظار حداقل شارژدهی را از آن داشته باشید اما در حد استفاده معمولی می‌توانید روی آن برای کل روز حساب کنید.

آیا این مدل ساعت هوشمندها در ایران نیز در دسترس هستند؟

باید به این نکته توجه کرد که این ساعت های هوشمند جذاب و باکیفیت به‌تازگی وارد ایران شده‌اند و بسیار هم پرفروش شده‌اند چرا که علاوه بر کارآیی بالا و قیمت بسیار مناسب، توسط سامانه همتا نیز به‌صورت دائمی رجیستر شده‌اند و شما می‌توانید حتی بعد از فروش ساعت خود، رجیستری آن را به فردی دیگر منتقل نمایید.

نتیجه‌گیری ساعت هوشمند اندرویدی

با پیشرفت تکنولوژی، الان به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم با یک گجت کوچک روی مچ دست خود تمامی کارهای روزمره خود را انجام دهیم.

کافیست یک ساعت هوشمند اندرویدی داشته باشید، داخل آن سیم کارت ایرانی بگذارید و نرم افزارهای اندروید مورد نظر را روی آن نصب کنید و از استفاده آسان از آن لذت ببرید؛ چرا که نه مانند گوشی هوشمند بزرگ است و نه نیاز است آن را در دست یا جیب نگه دارید، کافیست آن را روی مچ دست خود ببندید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*