پهپاد شیائومی Fimi Mini 3

پهپاد شیائومی Fimi Mini 3 با امکانات جذاب و قیمت یک گوشی اقتصادی رونمایی شد

پهپاد شیائومی Fimi Mini 3 با ابعاد بسیار جمع و جور خود، دلربایی می‌کند. این پهپاد که هم قیمت یک گوشی اقتصادی است، با کیفیت 4K فیلمبرداری می‌کند.

فیمی، زیرمجموعه شیائومی از پهپاد جدید خودش به‌نام Mini 3 رونمایی کرد. پهپاد شیائومی Fimi Mini 3 قادر به فیلم‌برداری با کیفیت 4K و دستیابی به زمان پرواز 32 دقیقه‌ای با یک بار شارژ است. فیمی مینی ۳ سبک و قابل حمل بوده و به‌راحتی می‌توان با آن در هر مکانی به پرواز درآمد. همچنین نسخه پیشرفته‌تری از آن با باتری دوگانه نیز عرضه می‌شود که مدت زمان پرواز بیشتری را ارائه می‌کند.

فیلم‌برداری 4K و ۳۲ دقیقه پرواز با پهپاد شیائومی Fimi Mini 3

پهپاد شیائومی از حسگر نیم اینچی CMOS سونی با کیفیت 48 مگاپیکسل بهره می‌برد که امکان فیلم‌برداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و ثبت ویدیوهای تایم‌لپس با کیفیت مصنوعی 8K را فراهم می‌کند. این پهپاد برای شفافیت بیشتر تصویر، قادر به بزرگ‌نمایی دیجیتال 12 برابری نیز هست.

پهپاد شیائومی Fimi Mini 3

برای انتقال محتوا، فیمی مینی ۳ از فناوری انتقال تصویر دیجیتال با کیفیت بالا به نام SoLink بهره می‌برد. این فناوری امکان انتقال تصاویر با کیفیت بالا و به صورت زنده تا فاصله 9 کیلومتری را فراهم می‌کند. همچنین از قابلیت تعویض فرکانس دو بانده 2.4 گیگاهرتز و 5.3 گیگاهرتز در محدوده 9 کیلومتری پشتیبانی می‌کند و تأخیر آن تنها 120 میلی‌ثانیه است.

پهپاد جذاب فیمی مینی ۳ با برخورداری از ویژگی «حالت شب فوق العاده هوش مصنوعی»، نسبت سیگنال به نویز را در مقایسه با پردازشگر تصویر سنتی (ISP)، حدود 400 درصد بهبود بخشیده است.

بیشتر بخوانید:

رکورد سرعت پهپاد در جهان شکسته شد

قدرت‌نمایی پهپادهای ترکیه ای با محافظت از آسمان ۴۰ کشور جهان!

این دستگاه با وزن 250 گرم، سبک و قابل حمل بوده و در اکثر مناطق برای استفاده به مجوز یا گواهینامه خاصی نیاز ندارد. باتری داخلی با توان 27 وات به صورت PD شارژ می‌شود و حداکثر زمان پرواز 32 دقیقه را ارائه می‌دهد.

پهپاد شیائومی Fimi Mini 3

پهپاد شیائومی Fimi Mini 3 به یک سیستم حرفه‌ای تصویربرداری و کنترل پرواز مجهز است که به کاربر در خلق عکس‌های تایم‌لپس باثبات و فوق‌العاده کمک می‌کند. گیمبال این پهپاد به‌صورت خودکار از زوایای مختلف عکس‌برداری می‌کند و اپلیکیشن همراه آن نیز می‌تواند به صورت هوشمند، یک نمای پانوراما خیره‌کننده را ترکیب کند.

این مدل دارای یک حالت عکاسی عمودی است که به دستگاه امکان تطبیق با نمایشگرهای عمودی (نظیر گوشی‌های هوشمند) را می‌دهد. همچنین، یک حالت دُم نیز وجود دارد که امکان پرواز هوشمند، چرخش دم با یک کلیک و پرواز آینه‌ای را برای کاربر فراهم می‌کند.

پهپاد شیائومی Fimi Mini 3

از دیگر ویژگی‌های ایمنی آن می‌توان به قابلیت‌هایی مانند «بازگشت خودکار به خانه (RTH)»، «نظارت لحظه‌ای با GPS»، «نگهداشتن خودکار در منطقه ممنوعه پرواز»، «هشدار باد شدید» و «اعلان کمبود باتری» اشاره کرد.

قیمت پهپاد فیمی مینی ۳

این مدل در دو نسخه تک باتری و دو باتری عرضه می‌شود. قیمت نسخه تک باتری 1999 یوان (276 دلار) است. نسخه دو باتری نیز با قیمت 2299 یوان (317 دلار) به فروش می‌رسد.