اوپل کورسا

اوپل کورسا، نسل جدید هاچ بک جوان‌پسند آلمانی در سامانه وارداتی‌ها لیست شد

شرکت پرشیا خودرو که در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز از هاچ بک آلمانی و جذاب اوپل کورسا رونمایی کرده بود، این خودرو را به سامانه وارداتی‌ها آورد.

برند اوپل و محصولات این شرکت خودروسازی در دهه ۷۰ شمسی از محبوبیت بالایی در کشورمان برخوردار بودند و این محبوبیت نیز مدیون خودرو هاچبک کورسا در آن سال‌ها بود؛ خودرویی با اصالت و جذاب که حال پس از گذشت همه این سال‌ها بار دیگر و در نسخه جدید خود به کشور ایران آمده و توسط پرشیا خودرو عرضه خواهد شد. این شرکت قرار است تا دو خودرو اوپل موکا و کراس لند را نیز در کشورمان عرضه نماید. طبق جدیدترین اخبار خودرو شرکت مذکور اوپل کورسا را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه کرده است. در ادامه با معرفی مشخصات این خودرو همراه ما باشید.

معرفی اوپل کورسا، تحفه جدید سامانه خودروهای وارداتی

نمای جلو اوپل کورسا

بر اساس اطلاعات به‌دست آمده، این خودرو هم‌اکنون در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی لیست شده و به‌زودی قیمت آن نیز اعلام خواهد شد. نسل اول اوپل کورسا (OPEL CORSA) در سال ۱۹۸۲ میلادی تولید و عرضه شده است. حال این محصول با اصالت در آخرین نسل خود موسوم به «CORSA F» که از سال ۲۰۱۹ میلادی تا به امروز در خط تولید این شرکت تولید می‌شود به ایران خواهد آمد تا به رقیبی جدی برای سایر خودروهای هم‌سگمنت خود تبدیل شود.

طراحی این خودرو در قسمت جلو و عقب بسیار ساده و البته زیبا است. هر چند که در مقابل سایر محصولات وارداتی یا مونتاژی بازار ایران در مرتبه پایینی قرار می‌گیرد، اما نباید این نکته را فراموش کنیم که این خودرو از یک برند آلمانی و با اصالت است.

مشخصات فنی OPEL CORSA 2024

نمای عقب اوپل کورسا

در بخش فنی، این خودرو از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربوشارژ با قدرت ۱۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۰۵ نیوتن‌متر بهره می‌برد. مجموع این توان توسط یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT ساخت شرکت آیسین به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب اوپل کورسا وارداتی ۱۰.۹ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین سیستم تعلیق به‌کار رفته در محور جلو این خودرو مک‌فرسون در محور عقب از نوع تورشن بیم است.

طراحی داخلی و آپشن های هاچبک اوپل کورسا پرشیا خودرو

نمای داخل اوپل کورسا

در بخش داخل، شاهد طراحی اسپرت، جوان‌پسند و نه‌چندان به‌روز این خودرو هستیم. از مجموع امکانات رفاهی و ایمنی کورسا وارداتی می‌توان به ۶ کیسه هوای ایمنی، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، دوربین دنده عقب، چراغ های LED، آینه‌های جانبی برقی به‌همراه گرم‌کن، سنسور پایش فشار باد تایرها، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد، رادار بین خطوط، تغییر حالت رانندگی و کنترل شروع حرکت در سربالایی اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
مشخصات فنی و آپشن های نتا GT، کوپه اسپرت و جذاب گروه بهمن رسما اعلام شد ام جی سایبراستر، جذاب ترین وارداتی چینی بازار ایران پلاک شد چانگان دیپال G318، یک کراس اوور آفرودی که فقط 1 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت دارد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*