گوشی چینی چهار سال گارانتی

این گوشی چینی، چهار سال گارانتی دارد

بسیاری از افراد هنوز تصور می‌کنند که گوشی های چینی کیفیت پایینی دارند. به‌همین‌خاطر سمت شیائومی، هواوی، آنر و موتورولا نمی‌روند. هرچند برای اولین‌بار در جهان شاهد عرضه یک گوشی چینی با چهار سال گارانتی هستیم.

اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی با گارانتی ۱ یا ۲ ساله به بازار عرضه می‌شوند. در مواردی نیز شاهد عرضه گوشی با گارانتی سه‌ساله هستیم. هرچند شرکت چینی لنوو قصد دارد با ارائه گارانتی ۴ ساله کیفیت گوشی های جدید خود را به رخ همگان بکشد.

گوشی چینی موتورولا S50 Neo با گارانتی چهار ساله عرضه خواهد شد

بر اساس اخبار منتشر شده لنوو در سه‌شنبه هفته آینده مراسم خاصی را برای معرفی گوشی های جدید موتورولا برگزارخواهد کرد. انتظار داریم که در طول این مراسم گوشی های ریزر 50، ریزر 50 اولترا و موتو S50 Neo معرفی شوند.

گوشی چینی چهار سال گارانتی

در این میان موتو S50 نئو اولین گوشی جهان با گارانتی چهار ساله خواهد بود. البته اگر بخواهیم دقیق‌تر باشیم، شرکت سازنده این گوشی را ابتدا برای مدت یکسال گارانتی می‌کند و سپس تحت شرایطی این مدت را ۳ سال دیگر تمدید خواهد کرد. هرچند که هنوز جزئیاتی در مورد این شرایط منتشر نشده است.

گفته می‌شود که لنوو قصد دارد این گوشی را در بازار جهانی با نام موتو G85 5G عرضه کند. گوشی جدید موتورولا از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی اولد با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. این نمایشگر می‌تواند رزولوشن +FHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر قرار گرفته است.

گوشی چینی چهار سال گارانتی

قلب تپنده این گوشی چینی یک تراشه میان‌رده جدید از شرکت کوالکام خواهد بود. البته هنوز مدل پردازنده مشخص نشده است؛ اما احتمال دارد که موتورولا S50 Neo به‌عنوان اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 6s نسل 3 معرفی شود.

در بخش تصویربرداری دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ایفای وظیفه می‌کنند. برای عکاسی سلفی هم یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در اختیار شما خواهد بود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۳۳ وات اشاره کرد. همچنین موتو G85 5G به اندروید ۱۴ مجهز خواهد شد و در سه رنگ مشکی، سبز و آبی روانه بازار می‌شود.

در پایان باید گفت که بعید می‌دانیم این گوشی چینی در بازارهای جهانی نیز با گارانتی چهار ساله عرضه شود.

بیشتر بخوانید:
گوشی موتورولا موتو اج ۲۰۲۴ با امکانات پرچمداران و قیمت یک میان‌رده از راه رسید گوشی ریلمی جی تی 6 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 و شارژ 120 واتی معرفی شد یک گوشی پرچمدار چینی، قهرمان جدید تست باتری و دوربین DxoMark گوشی تاشو آنر Magic V Flip با یک نمایشگر پشتی 4 اینچی جذاب رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*