مشخصات نیسان سیلفی e-PRO

مشخصات رسمی نیسان سیلفی e-PRO، وارداتی جدید بازار ایران منتشر شد + کاتالوگ

نامی خودرو کاتالوگ رسمی مشخصات و امکانات سدان وارداتی باکیفیت این شرکت با نام نیسان سیلفی e-PRO را منتشر کرد.

نامی خودرو به‌عنوان وارد کننده رسمی محصولات نیسان، در جریان نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲ موسوم به اتو اکسپو از سه خودرو نیسان سیلفی، ایکس تریل و کیکس رونمایی کرد. این شرکت بر خلاف اکثر واردکنندگان، یکی از نسخه‌های پرآپشن نیسان سیلفی e-PRO را به کشور وارد کرده که برخی از آپشن‌های اختصاصی نیسان را در خود جای داده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی مشخصات کامل این خودرو و انتشار کاتالوگ رسمی آن می‌پردازیم.

مشخصات فنی نیسان سیلفی e-PRO نامی خودرو

نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو در کشور چین مونتاژ شده و از جدیدترین زبان طراحی محصولات این شرکت موسوم به V-Motion بهره می‎‌برد. این خودرو از نوع هیبرید و مجهز به تکنولوژی e-Power است و از یک پیشرانه ۳ سیلندر تنفس طبیعی با حجم ۱.۲ لیتر بهره می‌برد که در واقع هیچ نقشی در به حرکت درآوردن خودرو ندارد و صرفا به‌عنوان مولد برای شارژ باتری‌های موتور الکتریکی سنکرون آهنربایی دائم این خودرو به‌کار می‌رود. این پیشرانه هیبریدی قادر به تولید قدرت ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر است. مجموع توان اعلامی نیز توسط گیربکس E-CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو 165 کیلومتر بر ساعت اعلام شده و مصرف سوخت نیسان سیلفی e-PRO به‌صورت ترکیبی ۴.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که رقم مناسبی برای این خودرو محسوب می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی سدان وارداتی Nissan Silphy

نملی جلو نیسان سیلفی e-PRO

 از آپشن‌های اختصاصی این خودرو می‌توان به پروپایلوت و E PEDAL اشاره کرد که جزو تکنولوژی‌های خاص نیسان هستند. پروپایلوت در واقع سیستم خودران نیسان است که می‌تواند برخی از وظایف راننده را بر عهده بگیرد و رانندگی ایمن‌تری برای سرنشینان فراهم سازد. سیستم E PEDAL نیز یکی دیگر از امکانات رفاهی خودروهای نیسان است که فرآیند ترمزگیری و گاز دادن را تنها با یک پدال امکان‌پذیر می‌کند و تنها با فشردن یک دکمه، این آپشن فعال می‌شود.

از دیگر آپشن‌های این سدان ژاپنی می‌توان به نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی کنسول مرکزی، هدآپ دیسپلی (HUD)، سیستم کمک حرکت در سربالایی، هشدار خروج از خط، رادار حرکت بین خطوط، هشدار به عابر پیاده، سیستم هشدار برخورد از جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار خروج از مسیر، کروز کنترل تطبیقی، ترمز پارک برقی به‌همراه اتو هلد (Auto Hold)، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل دینامیک خودرو، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم هشدار ترافیک از عقب، شارژر وایرلس و آینه‌های جانبی برقی به‌همراه گرم‌کن اشاره کرد.

کاتالوگ رسمی نیسان سیلفی وارداتی

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
نسخه جدید هاوال اچ ۶ با قیمتی زیر ۱ میلیارد تومان روانه بازار شد چری تیگو ۹ جدید معرفی شد؛ مشخصات فنی، آپشن و قیمت مدل ۲۰۲۴ تیگو ۹ کراس اوور وویا Free 318 Erev از دانگ فنگ به ایران می‌آید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*