بازی تلگرامی یس کوین

بازی تلگرامی یس کوین (Yescoin) چیست + آموزش بازی و لینک عضویت

بازی تلگرامی یس کوین – Yescoin پس از حمایت شبکه TON با استقبال خوبی مواجه شده است. در ادامه نحوه کسب درآمد از این بازی را توضیح خواهیم داد.

تنور بازی‌های تلگرامی داغ است و از در و دیوار پیام رسان محبوب پاول دورف، ربات می‌بارد. کاربران برای یکدیگر لینک عضویت می‌فرستند و تلاش می‌کنند امتیاز بیشتری به دست آورند. رونق بازی‌های ایردراپی باعث شده اتفاقات شیرین و خوشایندی برای تلگرام رخ دهد و جامعه کاربران این پیام رسان گسترش یابد.

نگاهی به بازی تلگرامی یس کوین

نات کوین سرآغاز راهی بود که امروز همستر کامبت، یس کوین، بلوم و کتیزن در حال طی کردن آن هستند. لیست شدن توکن NOT در صرافی‌های بزرگ جهان و خرید و فروش آن به عنوان یک ارز دیجیتال، چشم انداز بازی‌های P2E را برای همیشه تغییر داد و پایگاه کاربران شکاک و بدبین به دنیای وب 3 را امیدوار ساخت.

یکی از بهترین بازی‌های تلگرامی درآمد دلاری که آینده تضمین شده‌ای در انتظار دارد، یس کوین – Yescoin است. این ربات با شکل و شمایل پیکسلی خود شاید در ابتدا شما را مأیوس سازد، اما در ادامه رضایت تمامی کاربران را جلب خواهد کرد. در مطلب پیش رو تصمیم گرفته‌ایم به معرفی جامع و مانع یس کوین پیکسلی بپردازیم و آموزش قسمت‌های مختلف بازی را در اختیارتان قرار دهیم. اگر هنوز به خانواده چندمیلیونی Yescoin ملحق نشده‌اید، همین الان از طریق لینک زیر فرآیند عضویت را تکمیل کنید.

عضویت در یس کوین

فهرست

یس کوین چیست؟

هم‌اکنون در دوران طلایی بازی‌های Tap to Earn هستیم و ربات‌های تلگرامی در حال طراحی و توسعه مسیر موفقیت و تکامل دنیای وب 3 هستند. یس کوین یکی از پروژه‌های الهام گرفته شده از نات کوین است که توانسته مخاطبان زیادی را از اقصی نقاط جهان گرد هم آورد.

Yes و Not نقطه مقابل یکدیگر هستند و توسعه‌دهندگان بازی خاطرنشان کرده‌اند که در نات کوین باید با انگشت روی صفحه ضربه می‌زدید و حالا در یس کوین کافی است انگشت خود را روی صفحه بکشید. با این اوصاف به‌جای ضربه زدن‌های متوالی روی صفحه، کافی است انگشت خود را روی نمایشگر بکشید تا سکه جمع‌آوری کنید.

بازی تلگرامی یس کوین

امکان دریافت سکه‌های بیشتر از طریق انجام تسک‌های مشخص (عضویت در کانال‌های تلگرامی، شبکه ایکس و راه اندازی ربات‌های مشابه) وجود دارد و همچنین می‌توانید با خرید ربات خودکار بازی در مواقعی که آفلاین هستید، سکه به‌دست آورید.

ایده خلاقانه تیم طراح یس کوین باعث ایجاد چالشی جدی برای استفاده‌کنندگان از کلیکر شده است؛ از آنجایی که سکه‌ها در سراسر صفحه پخش و پراکنده هستند و جای مشخصی ندارند، امکان استفاده از کلیکر وجود نخواهد داشت. کانال رسمی این بازی در تلگرام اعلام کرده، 18 میلیون کاربر فعال مشغول جمع‌آوری کوین هستند و در این ایردراپ مشارکت دارند.

همچنین تصمیم گرفته شده توکن Yescoin روی شبکه TON راه‌اندازی شود که خبر خوبی برای افزایش اعتبار این پروژه تلگرامی است. متاسفانه از زمان راه‌اندازی ربات یس کوین، بات‌های جعلی زیادی با این نام ساخته شده که باعث گمراهی کاربران شده‌اند. یس کوین اصلی و واقعی کدام است؟

یس کوین اصلی و واقعی کدام است؟

از همان ابتدا رقابت بین یس کوین پیکسلی با یس کوین سفید بود. شبکه تون پس از رشد چشمگیر یس کوین پیکسلی، به این پروژه تبریک گفت و آن را فرزندخوانده خود خواند. پس از حمایت تون از این پروژه، یس کوین سفید وارد میدان شد و به رقیب خود اتهامات عجیب و غریبی وارد کرد.

یس کوین سفید توانست تیک طلایی X را دریافت کند و سپس تیک آبی تلگرام را گرفت و کاربران با تماشای این نبرد، گیج و سردرگم شدند. مدتی بعد تلگرام تیک آبی آن را برداشت و از حمایت خود عقب‌نشینی کرد. کانال رسمی نات کوین هم که به حمایت از این بازی برخاسته بود، اموجی‌های مرتبط با یس کوین سفید را پاک کرد.

بازی تلگرامی یس کوین

با قطع شدن حمایت‌های شبکه تون و تلگرام، یس کوین سفید بی‌یار و یاور ماند و محکوم به شکست شد تا این‌که یس کوین پیکسلی روز به روز قوت گرفت و کاربرانش افزایش یافتند. با مقایسه این دو ربات تلگرامی، به این نتیجه می‌رسیم که نمونه پیکسلی، پروژه‌ای استخوان‌دار و محکم است، حال آن‌که رقیبش چیزی برای عرضه کردن ندارد.

اگر هنوز هم بین انتخاب یس کوین اصلی با نمونه تقلبی مردد مانده‌اید، از طریق لینک عضویت زیر به شک و تردیدها خاتمه دهید. یس کوین پیکسلی قطعا بازی است که باید انتخاب کنید و وقت خود را پای پروژه‌های متقلب تلف نکنید.

آموزش بازی یس کوین

یکی از ویژگی‌ها و نقاط قوت بازی محبوب Yescoin، بازی در دو نسخه اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ است. همان‌طور که ملاحظه کردید، بازی را باید با کشیدن انگشت روی صفحه پیش ببرید و خبری از ضربه زدن روی صفحه نمایش نیست. بر اساس اعلام کاربران فعال، تجربه بازی روی نسخه دسکتاپ لذت‌بخش‌تر بوده و جمع‌آوری سکه راحت‌تر است.

با راه‌اندازی ربات و ورود به صفحه آغازین بازی، تعداد زیادی سکه به همراه چند گزینه در بالا و پایین به نمایش در می‌آید. موجودی کاربران در گوشه سمت چپ صفحه به رنگ سبز نشان داده شده و در همان کادر لیگی که در آن قرار دارید، دیده می‌شود. سمت راست کادر موجودی سکه‌ها، Join Squad را می‌بینید که با انتخاب آن می‌توانید به گروه‌های بزرگ ملحق شوید. در پایین صفحه هم سه گزینه به چشم می‌خورد که عبارتند از:

بخش Earn

بازی تلگرامی یس کوین - بخش Earn

با فشردن این گزینه یک‌سری تسک یا وظیفه مشخص به نمایش درمی‌آید که با انجام دادن هر یک از آنها سکه پاداش می‌گیرید. اتصال حساب یس کوین به کیف پول، لایک پست‌ها و نقل قول آنها، پیوستن به کانال تلگرامی و دنبال کردن حساب X، راه‌اندازی بازی کتیزن و دات کوین و… پاداش دارد.

همچنین با انتخاب گزینه Daily Crypto Learning Task از کادر زرد رنگ، می‌توانید پاداش روزانه خود را تا سقف یک میلیون سکه دریافت کنید. کادر بنفش دعوت از دوستان نیز برای تمامی کاربران فعال است که روش خوبی برای کسب کوین‌های بیشتر در بازی خواهد بود.

اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعال هستید و در کیف پول خود رمزارزهای مهمی دارید، توصیه می‌شود از کیف پول‌های دیگری که خالی از توکن است، استفاده کنید. علاوه بر این دقت داشته باشید که انتخاب کیف پول‌های حضانتی یا امانی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود؛ زیرا احتمال قطع خدمات‌دهی به ما ایرانیان زیاد است. با این اوصاف از کیف پول‌های غیرحضانتی یا غیرامانی نظیر تون کیپر استفاده کنید و به هیچ وجه ربات Wallet@ تلگرام را فعال نکنید.

بخش Frens

بازی تلگرامی یس کوین - بخش Frens

در این بخش کاربران می‌توانند لینک رفرال اختصاصی دریافت کرده و برای دوستان خود ارسال کنند. در صورتی که کاربری با لینک شما به بازی بیاید، جایزه معینی به هر دو نفر تعلق می‌گیرد. همچنین پاداش‌های اضافی به شرح ذیل خواهد بود:

  • به ازای 1 نفر دعوت، 50 هزار سکه
  • به ازای 3 نفر دعوت، 500 هزار سکه
  • به ازای 10 نفر دعوت، 2 میلیون سکه
  • به ازای 25 دعوت، 2.5 میلیون سکه
  • به ازای 50 دعوت، 3 میلیون سکه
  • به ازای 100 دعوت، 5 میلیون سکه
  • به ازای 500 دعوت، 15 میلیون سکه
  • به ازای 1000 دعوت، 20 میلیون سکه
  • به ازای 10000 دعوت، 100 میلیون سکه
  • و به ازای 100000 دعوت، 1 میلیارد سکه

نکته مهم دیگر این‌که کاربرانی که حساب تلگرام پرمیوم داشته باشند، پاداش بیشتری دریافت می‌کنند. (امتیازی که در اغلب بازی‌ها برای کاربران پرمیوم تلگرام در نظر گرفته شده)

بخش Boost

بازی تلگرامی یس کوین - بخش Boost

قسمت بوست در تمامی بازی‌های تلگرامی وجود دارد و به ارتقای فرآیند استخراج سکه کمک می‌کند. در بازی یس کوین پیکسلی، بخش Boost از 6 قسمت مهم تشکیل شده که شامل موارد زیر می‌شود:

صندوق – Chest

هر روز سه صندوق برای کاربران فعال می‌شود که با انتخاب آنها می‌توانید هزاران سکه پاداش بگیرید. البته زمان جمع‌آوری سکه بعد از انتخاب صندوق محدود است ولی معمولا دو برابر حالت عادی سکه دریافت می‌کنید.

بازیابی ظرفیت مخزن – Full Recovery

مخزن سکه‌های شما پس از کشیدن انگشت روی صفحه یک جایی به پایان می‌رسد؛ بنابراین با انتخاب گزینه بازیابی ظرفیت مخزن می‌توانید تا سه مرتبه ظرفیت را تکمیل کنید و سکه بگیرید.

ضریب – Multivalue

ارتقای ضریب دریافت سکه یعنی این‌که با هر بار لمس صفحه سکه بیشتری دریافت خواهید کرد. برای مثال در روزهای اول بازی باید برای 2 هزار سکه، 2 هزار مرتبه روی سکه ضربه بزنید یا بکشید؛ ولی بعد از ارتقای ضریب، کافی است هزار مرتبه این کار را تکرار کنید تا مخزن خالی شود. (ضریب سکه‌ها افزایش خواهد یافت)

ظرفیت – Coinlimit

ظرفیت مخزن در ابتدا 2 هزار سکه است ولی پس از ارتقای مخزن، می‌توانید تا 6 یا 7 هزار سکه و بیشتر استخراج کنید. با ارتقای این گزینه گنجایش مخزن خود را افزایش می‌دهید و در نتیجه سکه بیشتری خواهید گرفت.

سرعت بازیابی ظرفیت – FillRate

وقتی هنوز سرعت بازیابی ظرفیت مخزن خود را ارتقا نداده‌اید، برای پر شدن آن باید برای مثال 3 ساعت صبر کنید ولی بعد از ارتقا این زمان به نصف کاهش خواهد یافت.

ربات خودکار – YesPac

یس پک نام ربات یس کوین پیکسلی است که وظیفه جمع‌آوری سکه در مواقعی که نیستید را به عهده دارد. این ربات سریع‌السیر مدام گشت می‌زند و سکه‌ها را می‌خورد. البته ظرفیت آن محدود است و باید هر از چند گاهی به بازی سر بزنید و مخزنش را خالی کنید.

بازی یس کوین کلاهبرداری است یا معتبر است؟

تشخیص کلاهبرداری بودن یک پروژه با این سبک و سیاق دشوار است؛ خصوصا این‌که این روزها کسب و کار بازی‌های تلگرامی رونق گرفته و ده‌ها ربات در حال فعالیت هستند؛ اما می‌توان با توسل به یک‌سری نشانه‌ها، خطرات و تهدیدها را شناخت و آگاهانه تصمیم گرفت.

بازی تلگرامی یس کوین

به دو دلیل می‌توانیم بگوییم که یس کوین پیکسلی نمی‌تواند کلاهبرداری باشد و به احتمال زیاد به‌زودی لیست خواهد شد؛ اما باید توجه داشت که لیست شدن آن به معنای پولدار شدن کاربران نیست. ممکن است توکن این بازی به صرافی‌ها بیاید ولی ارزش مد نظر ما را نداشته باشد. به هر حال سه دلیل فوق عبارتند از:

پایگاه کاربران گسترده

خوشبختانه تا امروز نزدیک به 18 میلیون کاربر فعال در بازی یس کوین مشغول جمع‌آوری سکه هستند و روز به روز خانواده این ربات تلگرامی گسترده‌تر می‌شود. توجه زیاد کاربران سخت‌گیر به چنین پروژه‌ای انتظارات را افزایش می‌دهد و جامعه را متوقع می‌سازد. استقبال چنین جمعیت عظیمی باعث افزایش اعتماد کاربران می‌شود.

حمایت علنی شبکه TON

گفتیم که بلاکچین تون بارها حمایت خود را از بازی یس کوین اعلام کرده و هم‌اکنون با راه‌اندازی ربات بازی شاهد دو فضانورد هستیم که مقابل یکدیگر ایستاده‌اند؛ یکی از آنها یس کوین و دیگری تون است! شبکه موفق و محبوب تون بی‌دلیل از پروژه‌ای پشتیبانی نمی‌کند و اعتبار خود را به خطر نمی‌اندازد.

توکن یس کوین کی لیست می‌شود؟

با نگاهی به وایت پیپر و نقشه راه بازی‌های تلگرامی، می‌توان به این نتیجه رسید که اغلب آنها حد فاصل تیر تا مرداد وارد فاز پایان استخراج و ضرب توکن خواهند شد. در خصوص یس کوین هنوز تاریخ احتمالی مشخص نشده و می‌توان حدس زد که به‌زودی این اتفاق رخ دهد.

خبر راه‌اندازی توکن بازی روی شبکه تون، امیدواری‌ها نسبت به لیست شدن آن را افزایش داده است. حدس می‌زنیم تا اواسط مرداد ماه سال جاری، تکلیف یس کوین پیکسلی مشخص شود.

قیمت یس کوین

فرآیند قیمت گذاری یک توکن تابع مولفه‌های بسیاری است که برخی از آنها شامل حجم معاملات پس از لیست شدن، ارزش بازار و سرمایه‌گذاری‌های پذیرفته شده می‌شود. یس کوین قطعا برای رسیدن به چنین نقطه‌ای سرمایه جذب کرده، اما کم و کیف آن اطلاع دقیقی در دست نیست.

همچنین بازار غیر قابل پیش بینی ارزهای دیجیتال طوری نیست که بتوان قیمت دقیق یک توکن را مشخص کرد. با این اوصاف اگر منبعی برای یس کوین یا هر پروژه این‌چنینی قیمت تعیین کرده بود، کلاهبرداری است و نباید به آن توجه کرد. باید تا روز لیست شدن در صرافی منتظر ماند.

چطور سکه بیشتری جمع کنیم؟

بازی تلگرامی یس کوین

چگونه سکه بیشتری جمع‌آوری کنیم، سوال مهمی است که برای اغلب کاربران ایجاد شده و بعضا آنها را کلافه کرده است. چندین راهکار برای افزایش موجودی سکه‌هایتان وجود دارد:

  • به‌طور مرتب به بازی سر بزنید و روی سکه‌ها ضربه بزنید.
  • سطح خود را ارتقا دهید و به لیگ‌های جدید بپیوندید.
  • وظایف یا تسک‌های مشخص بازی را از دست ندهید.
  • دوستان خود را به بازی دعوت کنید و پاداش بیشتر بگیرید.
  • به گروه‌ها یا اسکوادهای بزرگ ملحق شوید.
  • از قسمت Build آیتم‌هایی مثل ربات یس پک را بخرید و الباقی را ارتقا دهید.

حل مشکل عضو نشدن در کانال‌های یس کوین

متاسفانه عضو شدن در کانال‌های تلگرام بازی‌های ایردراپی تبدیل به چالشی بزرگ برای کاربران شده و آنها را کلافه کرده است. ما در گجت نیوز برای این مشکل راه حل پیدا کرده‌ایم. کافی است روی لینک عضویت زیر بزنید تا به صورت خودکار در تمامی کانال‌ها عضو شوید. عضویت در کانال رسمی یس کوین یکی از تسک‌های مهمی است که باید برای دریافت پاداش خود انجام دهید.

ادلیست بازی یس کوین لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی:

آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*