شرایط فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک

شرایط فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک – تیر ماه 1403

شرکت ایران خودرو در اطلاعیه جدید فروش محصولات خود، شرایط فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک در تیر ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، شرایط فروش و واریز وجه مجدد و محدود برای متقاضیان خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک با اولویت تابستان ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه ایجاد شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک – تیر 1403

شرایط فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک

در این طرح، خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک با دو نوع شرایط متفاوت و با مبلغ پیش پرداخت 304 میلیون و 967 هزار تومان با موعد تحویل بهمن ۱۴۰۳ و مبلغ پیش پرداخت 274 میلیون و 470 هزار تومان با موعد تحویل اسفند ۱۴۰۳ به متقاضیان عرضه می‌شود.

متقاضيان این طرح می‌توانند تا تاریخ 12 تیر 1403 يا تا زمان تكميل ظرفيت با مراجعه به سايت فروش اينترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واريز وجه اقدام کنند. زمان فعال‌سازی اين بخشنامه روی سايت مذکور بعد از ارسال پيامک از سوی ايران‌ خودرو خواهد بود.

توضیحات طرح فروش ایران خودرو

  • كليه شرايط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولويت‌های سامانه یكپارچه فروش خودرو (متقاضيان عادی) در خصوص متقاضيان اين بخشنامه لازم‌الاجرا خواهد بود.
  • برنامه پيش‌ فروش ارائه شده در جدول، مشمول مصوبه 473 شورای رقابت بوده و در صورت افزايش قيمت محصول در زمان تحويل، بخش معادل پيش پرداخت مشمول افزايش قيمت نمی‌شود.
  • در صورت تغيير نرخ، الزامات قانونی تا زمان فاكتور پرداخت مابه‌التفاوت بر عهده خريدار خواهد بود.
ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*