تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام یا خرید فالوور واقعی | کم هزینه ترین روش

به دلایل زیادی جزو فعالیت‌های محبوب شمرده می‌شوند و مخاطبان خاص خود را دارند اما می‌توان گفت این دو روش حالت عمومی‌تری دارند اما در مقایسه تبلیغات در اینستاگرام یا خرید فالوور واقعی کم‌هزینه‌ترین روش کدام‌یک می‌باشد؟ و بهتر است از کدام یک استفاده کنیم ؟ برای یافتن پاسخ این سوالات در ادامه همراه ما باشید.

یکی از دغدغه‌های بسیاری از افرادی که در زمینه اینستاگرام فعالیت دارند چه پیج عادی و چه پیج های کاری تعداد فالوور اینستاگرام می‌باشد. تعداد فالوور اینستاگرام امروزه به فاکتور مهمی برای بررسی میزان درآمد، محبوبیت و مهارت افراد می‌باشد که هر چه تعداد آن بالا باشد الزاما شخص مد نظر موقعیت مناسب‌تری دارد و موفق‌تر نیز می‌باشد. اینستاگرام بستر بسیار مهمی برای کسب درآمد‌های مجازی شمرده می‌شود و به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برنامه و حجم عظیمی از افراد از سرتاسر دنیا و راحتی فعالیت در آن مورد دید قرار گرفته است و می‌توان گفت یکی از موفق‌ترین برنامه‌های روز شمرده می‌شود که هم‌اکنون نیز تعداد آمار اعضای آن در حال افزایش و روند صعودی می‌باشد.

استراتژی افزایش فالوور اینستاگرام بسیار مهم بوده و اغلب افراد به‌دنبال یادگیری و پیاده‌سازی این اصول به‌منظور جمع‌آوری و افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرامی خود هستند اما باید بدانید که اغلب افراد نمی‌توانند تعداد فالوورهای خود را به روش ساده و معمولی افزایش دهند بلکه بایستی از روش‌های نوین و اصولی بدین منظور کمک بگیرند. از جمله روش‌های معمول و رایج که امروزه در میان افراد به منظور افزایش فالوور اینستاگرام دیده می‌شود خرید فالوور اینستاگرام و همچنین انجام تبلیغات می‌باشد. این دو روش به دلایل زیادی جزو فعالیت‌های محبوب شمرده می‌شوند و مخاطبان خاص خود را دارند اما می‌توان گفت این دو روش حالت عمومی‌تری دارند اما در مقایسه تبلیغات در اینستاگرام یا خرید فالوور واقعی کم‌هزینه‌ترین روش کدام‌یک می‌باشد؟ و بهتر است از کدام‌یک استفاده کنیم؟ برای یافتن پاسخ این سوالات در ادامه همراه ما باشید.

تبلیغات در اینستاگرام

فالوور اینستاگرام چیست و نحوه افزایش آن

کلمه فالوور (follower) در معنی دنبال کردن می‌باشد که در فضای اینستاگرام به افرادی گفته می‌شود که یک پیج اینستاگرامی را دنبال کرده و از محتوای آن استفاده می‌کنند. تعداد فالوورهای اینستاگرامی برای تمامی پیج‌های کاری بسیار اهمیت دارد در نتیجه هر فردی که به دنبال کسب درآمد و همچنین محبوبیت از طریق اینستاگرام می‌باشد باید در قدم اول تمام تلاش خود را بر روی افزایش تعداد آن بگذارد. افراد معمولاً استراتژی‌های مختلفی را برای افزایش فالوور دنبال می‌کنند تا تعداد دنبال کننده‌های خود را افزایش دهند. از جمله روش‌‌های ساده که می‌توان برای افزایش تعداد دنبال کننده‌های خود استفاده کرد حمایت متقابل می‌باشد. برای این کار شما ابتدا باید صفحات و پیج‌هایی که در زمینه کاری شما فعالیت دارند را یافته و از محتواهای تولیدی آنها همچون استوری‌ها و پست‌ها دیدن کرده و سعی کنید آنها در حد امکان لایک کرده و کامنت بگذارید تا پیج متقابل نیز در مقابل آن از صفحه شما حمایت کند. برای مثال استوری‌های پیج مقابل را ریپلای کنید و یا هنگام کامنت گذاشتن سعی کنید جملاتی را استفاده کنید که اطلاعات مفیدتری داشته باشند تا پیج مقابل کامنت شما را پین کند و به این ترتیب افراد بیشتری پست شما را ببینند.

یکی دیگر از روش‌های ساده برای افزایش تعداد فالوورها که هزینه‌ای برای شما به‌همراه ندارد انجام تبادل اینستاگرامی می‌باشد. تبادل یعنی این‌که دو پیجی که هم سطح هستند پوسترها و آگهی‌های تبلیغاتی یکدیگر را در پیج خود قرار داده و موجب افزایش تعداد فالوورهای طرفین شوند. در نتیجه شما می‌توانید پیج‌هایی را که هم سطح شما و همچنین فالوورهای هدف شما را دارند یافته و سپس با همکاری‌های لازم پوسترهای تبلیغاتی یکدیگر را در صفحه خود به اشتراک گذاشته و سپس می‌توانید فالوورهای هدف خود را دریافت کنید. روش دیگری که در برخی از پیج‌ها به‌منظور افزایش فالوور لایک کامنت انجام می‌شود استفاده کردن از ربات‌ها هستند. در واقع ربات‌ها فعالیت حمایت متقابل را برای پیج‌ها انجام می‌دهند و با وصل شدن به یک پیج صفحاتی را که همکار شما هستند را حمایت می‌کنند. اما باید بدانید که استفاده کردن از ربات‌ها از نظر اینستاگرام غیرقانونی می‌باشد و در صورت این‌که اینستاگرام پی به استفاده کردن شما از ربات ببرد می‌تواند پیج شما را شدوبن کرده و یا آن را مسدود کند.

تبلیغات اینستاگرام چه معنی دارد ؟

تبلیغاتی که از روش‌های رایج و معمول در طی چند سال اخیر می‌باشد که به‌منظور دیده شدن و آگاهی از برندها و شرکت‌ها و همچنین کسب و کارهای مختلف انجام می‌گیرد و افراد از آنها به‌منظور جذب کاربران فعال و مخاطبان جدید استفاده می‌کنند که معمولاً هزینه‌های زیادی را برای افراد استفاده کننده به همراه دارد. برای این‌که بتوانید از تبلیغات به منظور جذب کاربران استفاده کنید بایستی خودتان محتوای مناسبی را برای تبلیغات پیج خود فراهم بکنید و آن را در پیج مقصد که با آن قرارداد بستید قرار دهید تا بتوانید فالوورهای هدف خود را به دست آورید. اما گاهی اوقات پیج مد نظر خود به صورت تصویری از صفحه شما حمایت می‌کند آن را تبلیغ می‌کند که این مورد می‌تواند بازدهی بیشتری به همراه داشته باشد. همچنین تبلیغات تولیدی در قالب محتوای تصویری در بخش استوری، هایلایت و یا پست قرار می‌گیرد که در بخش پست با عنوان تگ تبلیغاتی نمایش داده می‌شود تا افراد از آگهی و تبلیغاتی بودن آن آگاه شوند و در صورت خوشایند بودن برای افراد از محتوا و محصولات صفحه مد نظر استفاده کنند.

اینستاگرام شبکه بسیار معروفی برای انجام تبلیغات شمرده می‌شود. این صفحه با دارا بودن حدود یک میلیارد کاربران فعال از سرتاسر جهان فضای بسیار مناسبی برای معرفی کردن بیزینس و همچنین تاسیس آن می‌باشد. همچنین نرخ تبلیغاتی که در اینستاگرام در طی سال‌های اخیر وجود داشته نسبت به سایر شبکه‌ها بسیار بالاتر بوده و این نشان از موفقیت این برنامه و آسان بودن فعالیت در آن را دارد.

تبلیغات در اینستاگرام

خرید فالوور واقعی اینستاگرام چیست ؟

خرید فالوور واقعی اینستاگرام یکی دیگر از روش‌های بسیار معمول و رایج در طی سالیان اخیر برای افزایش فالوور اینستاگرام محسوب می‌شود که توانسته است نسبت به سایر روش‌های اینستاگرام در رتبه بالاتر قرار گرفته و میزان محبوبیت بیشتری نیز داشته باشد. خرید فالوور واقعی اینستاگرام به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که طی آن شما با ثبت سفارش برای افزایش فالوورهای خود صاحب انواع مختلفی از فالوورهای واقعی خواهید شد که می‌توانند با جذب شدن در صفحه شما و همچنین فعالیت در آن موجب افزایش تعامل پیج شوند. برای خرید فالوور اینستاگرام ابتدا باید به این نکته توجه کنید که انواع مختلفی از پک‌های فالوور در وب‌سایت‌های معتبر به فروش می‌رسد که شما باید فالوورهایی را که تحت عنوان فالوورهای واقعی هستند را انتخاب بکنید؛ چرا که همان‌گونه که از نام این فالوورها معلوم می‌باشد کاملا واقعی هستند و بر اساس میل و اراده خود یک صفحه اینستاگرامی را دنبال می‌کنند به عبارتی نحوه افزایش و جذب این فالوور ها به یک پیج اینستاگرامی اینگونه است که ابتدا صفحه شما در معرض دید هزاران کاربر اینستاگرامی قرار می‌گیرد و این افراد در صورت تمایل پیج شما را دنبال می‌کنند.

سرعت و کیفیت بالای این فالوورها در کنار این‌که هزینه به نسبت پایینی نسبت به تمام روش‌های افزایش فالوور اینستاگرامی دارند سبب شده که این روش مورد دید اشخاص بسیار معروف سلبریتی‌ها اینفلوئنسرها و حتی کاربران عادی اینستاگرام قرار بگیرد و افراد از این روش به‌عنوان یک نوع روش میانبری برای موفقیت یاد می‌کنند؛ چرا که در کمتر از ۲۴ ساعت سبب افزایش فالوورها به‌صورت همگانی می‌شود و در ادامه شاهد ارتقا و رشد صفحات اینستاگرامی در قالب لایک، کامنت، ویو، ریچ، ایمپرشن و… هستیم. البته خدمات اینستاگرامی تنها در قالب خرید فالوور اینستاگرام نیستند بلکه تمامی فاکتورهای مهم اینستاگرامی در وب‌سایت‌های معتبر قابل خریداری هستند. برای مثال اگر نیاز به افزایش ویو اینستاگرامی هستید می‌توانید اقدام به خرید ویو اینستاگرامی بکنید.

تبلیغات در اینستاگرام

مزایای تبلیغات اینستاگرام

انجام تبلیغات اینستاگرامی می‌تواند مزایای زیادی را برای افراد به‌همراه داشته باشد که یکی از مهم‌ترین آنها آگاهی از برند می‌باشد. برای کسب و کارهایی که محصولاتی را برای فروش دارند و برند اختصاصی برای خود ایجاد کردند و به دنبال معروفیت می‌باشند می‌توانند از تبلیغات استفاده کنند تا هر چه سریع‌تر مورد دید قرار گیرند، همچنین انجام تبلیغات و مورد دید قرار گرفتن می‌تواند سبب افزایش اعتبار پیج شود افزایش اعتبار پیج به‌منظور فروش محصولات و همچنین گرفتن تبلیغات و قراردادهای مجازی بسیار اهمیت دارد که انجام تبلیغات می‌تواند این مزایای را به همراه داشته باشد. با انجام تبلیغات اینستاگرام می‌توانید به طیف بسیار زیادی از کاربران اینستاگرامی دسترسی داشته باشید و تعداد بی‌شماری از افراد حتی اگر صفحه شما را دنبال نکنند و از آن استفاده نکنند نیز پیج شما را دیده و برند شما در خاطر آنها باقی خواهد ماند. در این صورت می‌توانید از رقبای خود افرادی که در زمینه کاری شما فعالیت دارند پیشه گرفته و تعداد زیادی از مشتریان را به صفحه خود جذب بکنید و درآمد زیادی را از کسب و کار خود به دست آورید.

معایب تبلیغات اینستاگرام

درست است که تبلیغات اینستاگرام می‌تواند مزایای زیادی برای کسب و کارها به همراه داشته باشد اما این روش هزینه‌های بسیار بالایی را می‌طلبد و هر چه پیج مقصد قوی‌تر و به اصطلاح فالوور بیشتری داشته باشد به همان اندازه هزینه مورد نیاز افزایش پیدا خواهد کرد و پرداخت این هزینه‌ها برای پیج‌ها به ویژه صفحه‌هایی که نوپا هستند و فعالیت خود را تازه شروع کرده‌اند بسیار دشوار خواهد بود. همچنین بایستی در انتخاب پیج مقصد برای انجام تبلیغات بسیار دقت کنید گاهی اوقات ممکن است بعد از انجام تبلیغات بازدهی مورد نیاز خود را دریافت نکنید و به تعداد زیاد فالوور به‌دست نیاورید. پس قبل از انجام تبلیغات حتما به پیج مد نظر دقت کرده و آن را کاملا آنالیز کنید تا این صفحه واقعی باشد و فالوورهای آن فعال باشد؛ در غیر این صورت نمی‌توانید پیشرفت مناسبی را داشته باشید.

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

روش خرید فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام به دلیل مزایای زیاد خود بسیار مورد دید قرار گرفته است. یکی از مزایای بسیار مهم این روش این است که تعداد فالوورها در کوتاه‌مدت بالا برده و سبب افزایش اعتبار پیج می‌شود. کسب اعتبار در زمینه فروش محصولات و همچنین برتری بسیار اهمیت دارد، چرا که افراد قبل از خرید محصولات ابتدا به تعداد فالوور پیج نگاه می‌کنند و اگر تعداد آن کم باشد ممکن است اعتماد نکنند، اما اگر تعداد فالوور بالا باشد افراد سریع‌تر اعتماد کرده و خرید خود را انجام می‌دهند و به این ترتیب می‌توان درآمد بالایی را کسب نمود. یکی دیگر از مزایای بسیار مهم خرید فالوور اینستاگرام افزایش تعداد فالوورها به‌صورت ارگانیک می‌باشد. زمانی که یک پیج تعداد فالوور زیادتری دارد به مراتب می‌تواند فالوور بالاتری را نیز جذب کند چرا که افراد تمایل دارند از پیج‌هایی حمایت کرده و آن را دنبال کنند که محتوای مناسب‌تر و دنبال کننده‌های بالایی دارد؛ چرا که فالوور بالا خود به تنهایی می‌تواند نمایانگر اعتبار بالای پیج و همچنین محتوای مناسب برای کاربران باشد.

خرید فالوور اینستاگرام لازمه ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام می‌باشد. همانطور که می‌دانید صفحه اکسپلور اینستاگرام به محتواها و پست‌هایی اجازه ورود می‌دهد که بتوانند از همان زمان انتشار خود در صفحه پیج اینستاگرامی تعداد لایک، ویو و کامنت بالایی را دریافت بکنند و زمانی که اشخاص شروع به خرید فالوور اینستاگرام می‌کنند از آنجایی که این فالوورها کاملاً واقعی هستند سبب افزایش سطح تعامل پیج شده و بستر لازم برای ورود به اکسپلور را مهیا می‌کنند. آنچه که برای داشتن فروش بالا در اینستاگرام اهمیت دارد تعداد فالوور اینستاگرام می‌باشد. به‌عبارتی افرادی که تعداد فالوور بیشتری دارند به همان تعداد می‌توانند فروش بیشتری نیز از اینستاگرام داشته باشند؛ برای مثال فرض کنید فروشگاه حقیقی دارید و آن را اداره می‌کنید. هر چه تعداد مشتریان این مغازه بیشتر باشد به همان میزان می‌توانید تعداد سود بیشتری داشته باشید. اینستاگرام نیز بسیار شبیه فروشگاه حقیقی می‌باشد. هر چه تعداد افرادی که صفحه شما را دنبال کرده‌اند بیشتر باشد درصد بیشتری از این فالوورها به خرید از صفحه شما خواهند پرداخت. با خرید فالوور واقعی اینستاگرام فالوورهای ارگانیک و طبیعی پیج افزایش پیدا می‌کند و سایر کاربران به‌راحتی می‌توانند به پیج شما اعتماد کرده و اعتبار صفحه اینستاگرامی شما افزایش یابد و به این ترتیب می‌توانید فروش بسیار بالایی داشته باشید.

نحوه افزایش فالوور اینستاگرام به کمک خرید آن

شاید برای شما نیز سوال پیش آمده باشد که بعد از خرید فالوور اینستاگرام چگونه تعداد فالوورهای صفحه ما افزایش پیدا می‌کند. ابتدا باید توجه کنید که این فالوورها فالوورهای فیک نباشند؛ چرا که اگر این فالوورها به صورت فیک باشند توسط یک سری سرورهای ساختگی و اکانت‌های غیر واقعی تعداد دنبال کننده‌های صفحه شما افزایش پیدا می‌کند و این فالوورها از آنجایی که اشخاص حقیقی آنها را اداره نمی‌کنند در افزایش سطح تعامل صفحه نقش نخواهند داشت. اما مهم‌ترین نوع فالوور که می‌تواند در بازه بسیار کوتاهی نقش چشمگیری در افزایش میزان محبوبیت و همچنین فروش شما داشته باشد فالوورهای واقعی اینستاگرام می‌باشند؛ زمانی که فالوورهای واقعی اینستاگرام را خریداری می‌کنید و آنها را در وب سایت مد نظر ثبت می‌کنید بلافاصله پیج شما به‌صورت عمومی به تعداد زیادی از کاربران اینستاگرامی نمایش داده می‌شود و بعد از این اشتراک عمومی اشخاصی که به پیج شما علاقمند هستند اقدام به دنبال کردن شما می‌گیرند و به این ترتیب تعداد دنبال کننده‌های شما افزایش پیدا می‌کند.

نتیجه گیری : یا توجه به مطالب فوق و بررسی کامل روش تبلیغات و خرید فالوور اینستاگرام به منظور افزایش تعداد فالوور اینستاگرام درباره مزایا و معایب این روش‌ها آشنا شدیم و دانستیم که هر کدام از آنها چه تاثیری در روند رشد ما خواهد داشت. شما می‌توانید با بررسی کامل‌تر انتخاب خود را بکنید و از آنها استفاده کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*