بازی تلگرامی بلوم

بازی تلگرامی بلوم (Blum) چیست + آموزش بازی و لینک عضویت

یکی از معتبرترین پروژه‌های ایردراپ، بازی تلگرامی بلوم – Blum است که در ادامه به معرفی کامل به همراه آموزش بخش‌های مختلف آن می‌پردازیم.

کسب راحت درآمد از بازی‌های تلگرامی برای کاربران شیرین و مثل قند است. همه ما با داغ شدن تنور بازی‌های تلگرامی به آینده ایردراپ‌های دنیای وب 3 امیدوار شده‌ایم و بی‌صبرانه منتظر روز لیست شدن توکن آنها در بزرگترین صرافی‌های جهان هستیم. پیر و جوان و خرد و کلان به کمک گوشی‌های هوشمند خود و یک حساب تلگرامی، بازی به قصد درآمدزایی را آغاز کرده و به خط مقدم دنیای ارزهای دیجیتال پیوسته‌اند.

معرفی بازی تلگرامی بلوم

آیا پروژه‌های مختلفی که این روزها مطرح هستند، عاقبتی خوش در انتظارشان است یا خیر؟ آیا بازی‌های محبوب و پرطرفداری مثل همستر کامبت و تپ سواپ، کاربران پیگیر و حساس خود را راضی نگه خواهند داشت؟ سوالات زیادی پیرامون یکایک پروژه‌های ایردراپی شکل می‌گیرد که پاسخ به همه آنها در این مقاله نمی‌گنجد.

امروز آستین‌ها را بالا زده‌ایم تا راجع به یکی از مهمترین پروژه‌های ایردراپی صحبت کنیم. بلوم به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های تلگرامی درآمد دلاری، نامی آشناست که کاربران هوشمند و آگاه نیم‌نگاهی به آن دارند و مشتاقانه پیگیر اخبار آن هستند. بلوم توانسته در مدت زمانی کوتاه، سروصدای زیادی ایجاد کند و نگاه‌ها را به‌سمت خود بیاورد. آیا بلوم جانشین خلف نات کوین است یا به سرنوشت محتوم پروژه چین لینک دچار خواهد شد؟

عضویت در بلوم

فهرست

بلوم چیست؟

بلوم خود را فراتر از یک بازی تلگرامی ساده برای کسب درآمد و توزیع ایردراپ می‌داند و به‌عنوان یک صرافی غیرمتمرکز فعالیت می‌کند. اهداف بلندپروازانه این پروژه ساده کاربران را به‌وجد می‌آورد و اگر به وب سایت رسمی آنها سری زده باشید، با چنین توصیفی روبه‌رو خواهید شد:

بلوم یک صرافی غیرمتمرکز است که خدمات معاملاتی مختلفی را برای توکن‌ها از پلتفرم‌های متمرکز و غیرمتمرکز به‌همراه معاملات ساده مشتقات کارآمد ارائه می‌دهد.

بازی تلگرامی بلوم

با توجه به آنچه در وب سایت بلوم می‌خوانیم، با یک صرافی غیرمتمرکز هیبریدی سروکار داریم که سعی دارد در بستر تلگرام، ویژگی‌های دو صرافی متمرکز و غیرمتمرکز را ترکیب کند و انقلاب گسترده و پرشوری در دنیای ارزهای دیجیتال به وجود آورد. اگر تریدر باشید، می‌دانید که در برخی از صرافی‌های متمرکز، محدودیت‌های خاصی روی بعضی از توکن‌ها اعمال می‌شود.

علاوه بر مورد فوق، رابط کاربری صرافی‌های غیرمتمرکز پیچیده و دشوار بوده و مانع جذب کاربران مبتدی می‌شود؛ بنابراین بلوم در قامت یک سوپرمن وارد تلگرام شده تا چالش‌های پیش روی مارکت کریپتوکارنسی را حل کند. در وب سایت رسمی بلوم و در جایی دیگر آمده:

بلوم هم‌اکنون از 30 شبکه بلاک چینی از جمله اتریوم، اوپن نتورک، سولانا، بایننس اسمارت چین، پالیگان، آوالانچ و آربیتروم پشتیبانی می‌کند و برنامه دارد بلاک چین‌های دیگری به آنها اضافه کند. مازاد بر این ما وجوه کاربران را نزد خود نگه نخواهیم داشت و به‌جای آن کاربران می‌توانند کیف پول‌های شخصی خود را به پلتفرم ما متصل کنند و از رمزارزهایی که می‌خرند، مراقبت کنند.

یکی از نقاط قوت پروژه بلوم، بنیان‌گذاران مطرح و برجسته‌ای هستند که سابقه خدمت در بزرگترین صرافی دنیا را دارند؛ از جمله این افراد می‌توان به گلب کوستارف، ولادیمیر اسمرکیس و ولاد ماسلیاکوف اشاره کرد که همگی سِمَت‌های مدیریتی در صرافی بایننس داشته‌اند.

بازی تلگرامی بلوم - بنیان گذاران بلوم

به همین خاطر است که میزان انتظارات از بلوم افزایش یافته و نگاه‌ها به این بازی تلگرامی دوخته شده است. مازاد بر این، پیج رسمی بایننس در شبکه ایکس، مدیر مارکتینگ بلوم را دنبال کرده که بیانگر نزدیکی زیاد این پروژه با بزرگترین صرافی دنیا است.

بازی تلگرامی بلوم توسعه یافته تا به کاربران، توکن خود را پاداش دهد و از این طریق جامعه خود را گسترش داده و باعث افزایش تعداد کاربران شود. کمپین بازی کلیکی این پروژه مورد استقبال کاربران قرار گرفته و شما می‌توانید از طریق لینک زیر به عضویت در بازی درآیید و با انجام تسک‌های مشخص و دعوت از دوستان خود، شانستان را در آینده افزایش دهید.

آموزش بازی تلگرامی بلوم

بلوم شباهت انکارناپذیری با سایر بازی‌های تلگرامی نظیر همستر کامبت و نات کوین دارد و دقیقا مثل آنها یک مینی اپلیکیشن در بستر پیام رسان محبوب پاول دورف است. برای این‌که بتوانید بازی را شروع کنید، باید وارد ربات تلگرامی شده و گزینه استارت را انتخاب کنید. بعد از این‌که حساب بازی خود را ایجاد کردید، نوبت به جمع‌آوری کوین می‌رسد و انجام بازی بلوم که البته نیاز به بلیط دارد.

متاسفانه پروژه Blum به منظور پاسخگویی به کاربران و ممانعت از ورود ربات‌ها به بازی، ورود به مینی اپلیکیشن خود را محدود کرده و برای بازی کردن نیاز به یک کد دعوت دارید. تا پیش از این به لیست انتظار می‌رفتید که هم‌اینک این گزینه برداشته شده و فقط باید با یک کد دعوت به بازی ورود کنید. صفحه آغازین بازی شامل سه گزینه Home، Tasks و Frens می‌شود که هر یک از آنها را در ادامه توضیح می‌دهیم.

بخش Home

در این قسمت از بازی دو روش برای جمع‌آوری سکه وجود دارد که یکی از آنها استخراج خودکار ربات و دیگری انجام بازی Drop Game است. در این بازی خلاقانه یکسری کریستال سبز رنگ از بالای صفحه به پایین می‌آید و باید آنها را بترکانید تا موجودی خود را افزایش دهید. برای این قسمت نیاز به تیکت‌های قرمز رنگ دارید که با دعوت از دوستان خود کسب خواهید کرد.

برای شروع بازی کلیکی بلوم باید روی گزینه Play ضربه بزنید. همزمان با کریستال‌های سبز رنگ، کریستال‌های آبی و بمب هم پایین می‌آید که اگر روی بلورهای آبی بزنید، بازی برای چند ثانیه متوقف می‌شود و می‌توانید تعداد بیشتری بلور سبز کسب کنید و اگر اشتباهی روی بمب‌ها بزنید از امتیازتان کسر خواهد شد.

قسمت بعدی صفحه آغازین بلوم به استخراج خودکار ربات اختصاص دارد. با لمس گزینه Start Farming می‌توانید روزانه 57 کوین جمع‌آوری کنید. این ربات خودکار هر 8 ساعت برای شما 57 سکه جمع می‌کند و تنها کاری که نیاز است انجام دهید، ورود به بازی و خالی کردن مخزن است.

بخش Tasks

بازی تلگرامی بلوم - تسک ها

بازی Blum مثل سایر رقبای تلگرامی خود بخش تسک یا وظایف دارد. با انجام تسک‌های مشخصی نظیر دنبال کردن حساب ایکس، کانال تلگرام و لایک کردن توییت‌ها می‌توانید سکه بیشتر جمع کنید.

بخش Frens

بازی تلگرامی بلوم - دعوت از دوستان

یکی از روش‌های جذب کاربر برای بازی‌های تلگرامی P2E تشویق مخاطبان به دعوت از دوستان است. همستر کامبت، نات کوین و تپ سواپ نمونه بارز چنین بازی‌هایی هستند. با دعوت از دوستان خود و زیرمجموعه‌گیری می‌توانید گاها چند درصد از سکه‌های آنها را دریافت کنید.

خوشبختانه بلوم در ازای هر فردی که با لینک شما به بازی ملحق شود، یک تیکت قرمز برای بازی دراپ گیم خود می‌دهد و 10 درصد از امتیاز او به علاوه 2.5 درصد از رفرال‌های او به شما اعطا خواهد کرد. باید یادآوری کنیم که در حال حاضر دوستان شما نیاز شدیدی به لینک دعوت دارند؛ چرا که محدودیت برای ورود اعضای جدید وجود دارد.

نقشه راه بلوم چه چیزی به ما نشان می‌دهد؟

بازی تلگرامی بلوم - نقشه راه

متاسفانه یکی از نقاط ضعف بازی‌های تلگرامی، نداشتن وایت پیپر یا نقشه راه مشخص و مدون است. بلوم بر خلاف اغلب پروژه‌های امروزی، نقشه مشخصی برای کاربرانش تدارک دیده و در آن ویژگی‌ها، تدارکات و استراتژی‌های اساسی‌اش را آشکار ساخته است. بعد از این‌که بلوم موفق شد نسخه بتا خود را راه‌اندازی کند، خبر از همکاری با شرکای مهمی نظیر بایننس داد.

پروژه بلوم قصد دارد در سه ماهه سوم سال 2024 میلادی، اپلیکیشن موبایلی و کیف پول ام پی سی – MPC خود را عرضه کند و در سه ماهه پایانی سال نسخه وب خود را راه‌اندازی نماید. در تصویر فوق نمایی از Roadmap بلوم را مشاهده خواهید کرد که برخی از اهداف تا امروز تحقق یافته‌اند.

توکن بلوم کی لیست می‌شود؟

یکی از سوالات مهم کاربران هر پروژه در خصوص تاریخ لیست شدن توکن آن است. خبر بد این‌که هنوز بنیانگذاران بازی جذاب و آینده‌دار بلوم تاریخ دقیقی برای توکنومیک این پروژه اعلام نکرده‌اند و باید همچنان چشم به کانال رسمی و منابع موثق دوخت. با این حال از آنجایی که اغلب بازی‌های تلگرامی تیر و مرداد 1403 را برای عرضه توکن خود برگزیده‌اند، می‌توان امیدوار بود که بلوم نیز در این تاریخ ایردراپ خود را توزیع کند.

مازاد بر تاریخ دقیق لیست شدن، بلوم هنوز شکل توزیع توکن، قیمت هر واحد و نحوه برداشت آن را مشخص نکرده است. با این اوصاف عجله نداشته باشید و همچنان به استخراج بیشتر بپردازید.

بلوم بازی کنیم یا نه؟

پروژه ساده نات کوین به تمامی کاربران دنیا نشان داد که می‌توان روی صفحه موبایل ضربه زد و پول درآورد. ایده کسب پول راحت از طریق بازی‌های تلگرامی بعد از لیست شدن توکن NOT رونق گرفت و باعث ایجاد پروژه‌های جذاب و هیجان‌انگیزی نظیر همستر کامبت، تپ سواپ و پیکسل ورس شد.

بازی تلگرامی بلوم

از زمانی که بلوم راه‌اندازی شد تا به امروز نزدیک به 30 میلیون کاربر به ربات آن ملحق شده‌اند و در حال جمع‌آوری سکه هستند. کانال تلگرامی Blum هم‌اینک بیش از 14 میلیون عضو دارد که بیانگر میزان اعتبار آن نزد کاربران است. به تعداد بازیکنان و دنبال‌کنندگان پروژه بلوم روز به روز افزوده می‌شود.

نقطه قوت بزرگ راجع به این بازی، سرمایه‌گذاری بایننس لبز به‌عنوان یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر روی آن است. شاید نتوان با قطعیت درباره این سرمایه‌گذاری صحبت کرد، اما می‌توان امیدوار بود که شرکت سرمایه‌گذاری با این عظمت به آینده بلوم امیدوار است.

با این اوصاف، بلوم ارزش بازی کردن دارد و بهتر است به‌جای تلف کردن وقت خود با بازی‌های بی‌نام و نشان و بدون برنامه مشخص، کمی زمان در طول روز به آن اختصاص دهید.

آیا پروژه بلوم کلاهبرداری است؟

تشخیص این‌که کدام بازی تلگرامی کلاهبرداری است و کدام یک اعتبار قانونی دارد، سخت است؛ اما به‌کمک یک‌سری مدارک و شواهد می‌توان راجع به اعتبار آن نظر داد. پروژه صرافی غیرمتمرکز بلوم به چند دلیل زیر نمی‌تواند کلاهبرداری باشد:

  • دریافت تیک آبی کانال تلگرام و ربات بازی از سوی تلگرام
  • همکاری موفق با بایننس و سرمایه‌گذاری بایننس لبز روی آن
  • مدیران موفق و باسابقه‌ای نظیر گلب کوستارف، ولادیمیر اسمرکیس و ولاد ماسلیاکوف
  • عدم دریافت اطلاعات مهم و هویتی و بسنده کردن به ایمیل
  • عادلانه بودن سیستم رفرال‌گیری و دریافت سکه به دور از ارتقای تجهیزات و…

سخن پایانی

پروژه بلوم همان‌طور که گفتیم تنها یک بازی تلگرامی با هدف توزیع ایردراپ نیست و بنیان‌گذاران آن به‌دنبال ایجاد یک پلتفرم معاملاتی و راه‌اندازی یک صرافی غیرمتمرکز در آینده نزدیک هستند. با توجه به مدیران باسابقه‌ای که پشت بلوم هستند، می‌توان به آینده درخشان آن امیدوار بود.

نزدیکی این پروژه با صرافی جهانی و معتبر بایننس انتظارات کاربران را افزایش داده و آنها را متوقع ساخته است. در این مطلب سعی کردیم به توضیح کامل بازی بپردازیم و بخش‌های مختلف آن را آموزش دهیم. اگر هنوز به بلوم نپیوسته‌اید از طریق لینک زیر فرصت را از دست ندهید.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:
بیشتر بخوانید:
بازی تلگرامی کتیزن – Catizen ؛ آموزش و لینک عضویت
پیکسل ورس – PixelVerse؛ بازی پولساز تلگرامی جدید + لینک عضویت
تپ سواپ تلگرام چیست ؛ لینک عضویت و آموزش کامل
همستر کامبت چیست؛ کسب درآمد از طریق بازی ایرداپ تلگرام Hamster Kombat

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*