بازی تلگرامی تایم فارم

بازی تلگرامی تایم فارم (Time Farm) چیست + آموزش بازی و لینک عضویت

یکی از پروژه‌های تازه نفس تلگرام که پشتوانه قوی دارد، بازی Time Farm است. در ادامه به معرفی بازی تلگرامی تایم فارم و جزئیات آن می‌پردازیم.

تعداد بهترین بازی‌های تلگرامی درآمد دلاری روز به روز در حال افزایش است و رشد تصاعدی کاربران همچنان ادامه دارد. بعد از پروژه موفق نات کوین، هیچ ربات تلگرامی نتوانسته ایردراپ خود را به سود برساند. نزدیک‌ترین پروژه‌هایی که قرار است توکن خود را بین کاربران توزیع کنند، همستر کمبات و تپ سواپ هستند.

معرفی بازی تلگرامی تایم فارم

بازی‌های ایردراپی این روزها مثل قارچ سبز می‌شوند و گوشه‌‌ای از تلگرام کاربران را اشغال می‌کنند. افرادی که موفق به برداشت وجه از ارز دیجیتال نات کوین شده‌اند، با جدیت همستر کامبت، تپ سواپ، بلوم و کتیزن را پیگیری می‌کنند و آنها که از قافله توکن NOT عقب مانده‌اند، گاه با جدیت و گاهی با یأس به مسیر خود ادامه می‌دهند.

در دنیای رو به توسعه ایردراپ‌های تلگرامی و جهان نوپای وب 3، بازی‌های بی‌شماری در حال متولد شدن هستند که یکی از تازه‌ترین آنها، تایم فارم است. این پروژه پرسروصدا موفق شده به‌لطف مدیرعامل معتبری که دارد، مورد توجه خاص و عام قرار بگیرد. امروز اینجاییم تا به توضیح بازی تایم فارم – Time Farm بپردازیم و بیشتر با آن آشنا شویم. شما می‌توانید از لینک زیر به تایم فارم ملحق شوید و شانس خود را افزایش دهید.

عضویت در تایم فارم

فهرست

تایم فارم چیست؟

قطار بازی‌های تلگرامی به رهبری همستر کامبت هنوز به مقصدی امن و دلخواه کاربران نرسیده و همچنان به انتهای آن، واگن‌های دیگری هم اضافه می‌شود. یکی از واگن‌های جدید قطار سریع‌السیر پروژه‌های ایردراپی، تایم فارم است. این بازی هم‌راستا با سایر پروژه‌های حال حاضر تلگرام، کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است.

بازی تلگرامی تایم فارم

در تایم فارم قرار نیست وقت خود را پای گوشی با ضربه زدن روی صفحه تلف کنید و به انگشت و نمایشگر موبایل خود آسیب برسانید. کافی است وارد ربات شده و روی کادر آبی استارت ضربه بزنید تا فرآیند استخراج آغاز شود. در وسط صفحه یک ساعت شنی دیده می‌شود که با شروع استخراج زمان شروع خواهد شد.

به‌طور کلی در هر 4 ساعت می‌توانید 14 هزار سکه جمع کنید که این مقدار پس از ارتقا افزایش خواهد یافت. تایم فارم شباهت زیادی به سایر بازی‌های تلگرامی دارد و باید از راه‌های مختلف به جمع‌آوری کوین بپردازید. دعوت از دوستان، انجام تسک‌های مشخص و ارتقای تجهیزات می‌توانند برای شما آورده داشته باشند.

آموزش بازی تایم فارم

پس از استارت ربات و ورود به بازی، پاداش روزانه‌ای که برایتان در نظر گرفته شده را دریافت خواهید کرد که این پاداش هر روز افزایش می‌یابد. بعد از آن به صفحه اصلی بازی هدایت خواهید شد که در این قسمت چندین گزینه دیده می‌شود. در ادامه به توضیح دقیق هر قسمت می‌پردازیم:

بخش Home

 

در این قسمت که به‌نوعی صفحه آغازین و اصلی بازی است، نام کاربری، تغییر زبان بازی، ارتقای تجهیزات و کادر استخراج سکه دیده می‌شود. در نوار پایینی صفحه نیز با سایر قسمت‌های بازی آشنا می‌شویم. وقتی بازی را برای اولین بار شروع می‌کنید، یک ساعت شنی در مرکز صفحه به چشم می‌خورد که با شروع استخراج، به حرکت درمی‌آید.

سرعت استخراج در سطح ابتدایی بازی x1 است؛ یعنی در هر ثانیه یک سکه برای شما جمع‌آوری خواهد شد. می‌توانید از کادر آبی Upgrade در بالای صفحه هوم ساعت خود را ارتقا دهید تا گزینه‌های x2، x3 و x5 را فعال کنید. در بخش آپگرید 5 ساعت با نام‌های مختلف وجود دارد که عبارتند از:

  • ساعت شنی – Sand Clock که رایگان است و در هر ثانیه می‌تواند یک سکه برای شما استخراج کند.
  • ساعت پاندولی – Pendulum Clock که 1 میلیون سکه برای ارتقا نیاز دارد و می‌تواند در هر ثانیه دو سکه استخراج کند.
  • ساعت معمولی – Regular Clock که 1.5 میلیون سکه برای ارتقا نیاز دارد و می‌تواند در هر ثانیه سه سکه استخراج کند.
  • ساعت مدرن – Modern Clock که 2.5 میلیون سکه برای ارتقا نیاز دارد و می‌تواند در هر ثانیه 5 سکه استخراج کند.
  • ساعت فنی – Techno Clock که 4 میلیون برای ارتقا نیاز دارد و می‌تواند در هر ثانیه 8 سکه استخراج کند.

نکته دیگر این‌که در تایم فارم فقط دو زبان انگلیسی و روسی موجود است. البته انتظار می‌رود با پیشرفت بازی در آینده زبان‌های مهم دیگری هم اضافه شود.

بخش Tasks

با ورود به قسمت تسک‌ها دو گزینه به چشم می‌خورد: وظایف تکمیل شده و وظایف فعال که در ادامه فهرست تمامی تسک‌ها به‌همراه ادلیست آورده می‌شود. عمده وظایفی که برای دریافت پاداش باید انجام دهید از جنس دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی است و برخی دیگر مربوط به راه‌اندازی ربات‌های دیگری است که در کمپین تبلیغاتی تایم فارم شرکت کرده‌اند.

  • دنبال کردن حساب X مدیرعامل تایم فارم
  • دنبال کردن حساب تایم فارم در شبکه X
  • عضویت در کانال تلگرامی مدیرعامل بازی
  • عضویت در کانال رسمی تایم فارم در تلگرام
  • استارت بازی W-Coin
  • عضویت در سایر کانال‌های تلگرامی

هر یک از این وظایف پاداش 100 هزار سکه‌ای به‌همراه دارد که تا به این لحظه با تکمیل تمامی آنها می‌توانید 1.700.000 سکه پاداش بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق ادلیست زیر مشکل عضو نشدن در کانال‌های تلگرامی بازی Time Farm را حل کنید.

ادلیست تایم فارم

بخش Frens

بازی تلگرامی تایم فارم - دعوت از دوستان

یکی از قسمت‌های جذاب بازی تایم فارم، دعوت از دوستان است زیرا با گرفتن یک زیرمجموعه می‌توانید سکه زیادی بدون دردسر جمع کنید. در بخش Frens پاداش دعوت از دوستان این‌طور آمده است:

  • 20 درصد از رفرال‌های مستقیم دوستان
  • 10 درصد از رفرال‌های آنها
  • 5 درصد از رفرال‌های آنها
  • 2.5 درصد از رفرال‌های آنها
  • 1.25 درصد از رفرال‌های آنها
  • 15 هزار سکه برای هر دعوت شما و 30 هزار سکه برای دوست شما

در واقع شما 20 درصد از رفرال‌های دوستان خود را که به بازی دعوت کرده‌اید، دریافت خواهید کرد. در وهله بعدی 10 درصد از رفرال‌هایی که دوستان شما برای دوستان خودشان فرستاده‌اند را دریافت می‌کنید و به همین منوال الی آخر.

بخش Activity

بازی تلگرامی تایم فارم - لیدربورد

در این قسمت لیدربورد یا فهرست رتبه‌بندی نفرات برتر نماش داده شده است. البته رده‌بندی نفرات برتر این قسمت بر اساس تعداد سکه نیست و با محوریت تعداد رفرال یا زیرمجموعه‌های شما خواهد بود. همچنین نمایش نفرات برتر در هفته و در جهان تفکیک شده است.

نفرات برتر هر هفته می‌توانند تا سقف 1000 دلار برنده شوند و تا سقف 50 میلیون سکه جایزه بگیرند. در رده‌بندی جهانی هم پاداش 100 هزار دلاری و یک میلیارد سکه تایم فارم در نظر گرفته شده است. شما هم می‌توانید از طریق لینک زیر زیرمجموعه‌های خود را به بازی دعوت کنید و شانس برنده شدن در لیگ‌های هفتگی و گلوبال را افزایش دهید.

عضویت در تایم فارم

بخش Wallet

بازی تلگرامی تایم فارم - کیف پول

قسمت کیف پول هنوز فعال نشده و باید منتظر باشیم. در صورتی که این گزینه آغاز به کار کرد، منتظر توصیه‌های ما بمانید تا دچار اشتباه نشوید. اتصال کیف پول به بازی یکی از حساس ترین بخش‌هایی است که اغلب کاربران مبتدی با آن ناآشنا هستند.

مدیرعامل تایم فارم کیست؟

آینده اغلب بازی‌های تلگرامی مبهم و تاریک است، اما برخی از آنها مثل تایم فارم نقاط قوت و روشنی دارند. مدیرعامل پروژه موفق تایم فارم کارآفرین برجسته استرالیایی و مالک شرکت بزرگ Chrono.Tech است. سرگئی سرجینکو از پشت میز ریاست این شرکت در حال تأمین سرمایه مادی و معنوی بازی تایم فارم است.

سرگئی سرجینکو - مدیرعامل تایم فارم

کمپانی Chrono.Tech در حوزه بلاک چین، ارزهای دیجیتال و فناوری‌هایی به‌روز و نوین فعالیت می‌کند و در سال 2017 تأسیس شده است. مقر اصلی این شرکت در روسیه واقع شده و به همین دلیل است که یکی از دو زبان اصلی تایم فارم روسی است. پلتفرمی که سرجینکو طراحی کرده به کاربران امکان معامله ارزهای دیجیتال و بهره‌مندی از خدمات مالی غیرمتمرکز می‌دهد.

از دیگر فعالیت‌های شرکت مذکور می‌توان به توسعه و تحقیق در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین اشاره کرد. فناوری‌های نوظهور هدف بزرگی است که مدیرعامل تایم فارم در حال سرمایه‌گذاری روی آن است. با توجه به سابقه مثبتی که آقای سرگئی سرجینکو در حوزه بلاک چین دارد، می‌توان به آینده پروژه Time Farm امیدوار بود.

آیا بازی تایم فارم کلاهبرداری است؟

تایم فارم پروژه‌ای با پتانسیل بالا در حوزه ایردراپ است؛ چرا که سرمایه بزرگی در ابتدای کار خود جذب کرده و تیم توسعه و مدیریتی قدرتمندی دارد. حضور مدیرعامل کارکشته‌ای به نام سرگئی سرجینکو می‌تواند معادلات را به هم بزند و تأییدیه‌های لازم برای کاربران شکاک و بدبین به این پروژه را صادر کند.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که کمپانی Chrono.Tech در حال حاضر توکنی به نام TIME دارد که قیمت هر واحد آن 24 دلار است! به‌نظر می‌رسد این توکن لیست شده با توکنی که از ایردراپ تایم فارم به کاربران تعلق می‌گیرد ارتباطی داشته باشد. در اطلاعیه آغازین بازی می‌خوانیم:

وقت خود را تلف نکنید و هر ثانیه را حساب کنید. با برنامه تایم فارم ضربه بزنید و کسب درآمد کنید. هر 4 ساعت یک بار برنامه را باز کرده و امتیاز خود را بگیرید. از همین حالا شروع کنید تا برای کمپین‌های بزرگ آماده شوید.

بازی تلگرامی تایم فارم

به هر حال مسئولیت کامل بازی کردن با شماست و نمی‌توان به‌طور 100 درصدی راجع به معتبر بودن یک پروژه اظهارنظر کرد. توصیه می‌کنیم بازی را از طریق لینک زیر شروع کرده و تا می‌توانید توکن جمع کنید و زیرمجموعه بگیرید.

عضویت در تایم فارم

توکن تایم فارم کی لیست می‌شود؟

هم‌اکنون فاز استخراج توکن تایم فارم آغاز شده و طبق اطلاعاتی که تا به امروز در دست داریم، 30 تیر ماه 1403 پایان فاز استخراج خواهد بود. با این اوصاف می‌توان گفت که در هفته‌های آغازین مرداد ماه سال جاری باید منتظر لیست شدن توکن باشیم. اغلب بازی‌های تلگرامی در تیر و مرداد ماه استخراج خود را تمام می‌کنند.

قیمت توکن تایم فارم چقدر خواهد بود؟

در فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام، اطلاعات نادرستی به مخاطبان تزریق می‌شود. برای مثال قیمت توکن همستر کمبات و تپ سواپ را فلان دلار اعلام می‌کنند؛ حال آن‌که تا لیست نشدن آن در صرافی معتبر نمی‌توان با قطعیت راجع به قیمت صحبت کرد. برای هر پروژه‌ای در دنیای ارزهای دیجیتال چهار مولفه نیاز است تا ارزش آن رمزارز مشخص شود:

حجم کل سرمایه

به میزان سرمایه‌ای گفته می‌شود که پشتوانه توکن هدف قرار می‌گیرد. برای مثال نات کوین یک میلیارد دلار حجم سرمایه در زمان عرضه اولیه داشت.

پاداش توکن به کاربران

باید درصد اهدای بخشی از عرضه کل توکن به کاربران مشخص شود. برای مثال نات کوین 80 درصد از عرضه کل به اندازه 100 میلیارد توکن را بین 35 میلیون کاربر پاداش داد که معادل 80 میلیارد توکن می‌شود.

جمع استخراج در ربات

باید مجموع استخراجی که تمام کاربران در ربات انجام می‌دهند مدنظر قرار بگیرد. این استخراج می‌تواند سکه، پرافیت یا هر چیزی باشد.

مقدار پاداش

مقداری از سکه، پرافیت یا هر چیزی که هر کاربر در ربات استخراج می‌کند و قرار است پاداش‌دهی بر اساس آن صورت بگیرد.

سخن پایانی

پروژه‌های زیادی تا به امروز در بستر تلگرام راه‌اندازی شده و هر یک ادعای خاص خود را دارند. یکی از تازه‌نفس‌های تلگرام، تایم فارم است که به توضیح کامل آن پرداختیم. تیم توسعه‌دهنده این بازی با شعار وقت خود را هدر ندهید، کاربران را تشویق به استخراج سکه می‌کند.

کافی است در یک شبانه‌روز، 6 مرتبه وارد ربات شوید و پاداش خود را بگیرید. برای این کار نیاز به گوشی هوشمند و اینترنت و وی پی ان دارید و هیچ سرمایه دیگری نیاز نیست. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از طریق لینک زیر به بازی ملحق شوید و شانس خود را برای توزیع توکن افزایش دهید.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*