همستر کامبت همچنان در مسیر رشد با ثبت رکوردی جدید

همستر کامبت همچنان در مسیر رشد با ثبت رکوردی جدید

بنا بر اعلام کانال همستر کامبت در یوتیوب، شمار کاربران این بازی تلگرامی در سراسر جهان با ثبت رکوردی جدید، همچنان به رشد شگفت‌انگیز خود ادامه می‌دهد.

در جدیدترین اخبار ارز دیجیتال و بر اساس اعلام رسمی کانال همستر کامبت در یوتیوب، شمار کاربران این بازی تلگرامی محبوب با رشدی شگرف از مرز 200 میلیون نفر عبور کرده تا رکوردی بی‌نظیر ثبت کرده باشد.

رشد همستر کامبت و ثبت یک رکورد بی‌نظیر

بازی تلگرامی همستر کامبت که تنها چند ماه از راه‌اندازی آن در قالب یک مینی‌اپ در بستر تلگرام می‌گذرد، توانسته کاربران قابل توجهی را در سراسر جهان به خود جذب کند. شاید اصلی‌ترین دلیل موفقیت بزرگ همستر و فراگیری آن در سراسر جهان، سرانجام خوب پروژه نات کوین بوده باشد که با عمل به وعده‌های خود مطابق نقشه راه اعلام شده، توانست سود خوبی نصیب کاربران خود کند.

نات کوین که یک بازی Tap to Earn تلگرامی بود بعد از انجام ایردراپ توکن NOT و لیست شدن در چندین صرافی ارز دیجیتال، به رشد خوبی رسید و حالا ارزش بازار 2 میلیارد دلاری دارد.

بازی تلگرامی همستر کامبت

در فضایی که نات کوین به یک پروژه موفق بدل شد، همستر به‌عنوان یک بازی جدید و البته مشابه مطرح شد و موفق شد در فضای بازی‌های کریپتویی طرفداران زیادی پیدا کند.

با وجود این در حال حاضر هیچ تضمینی درباره تکرار موفقیت نات کوین برای همستر وجود ندارد و برای مشخص شدن سرنوشت این بازی، فقط باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا وعده‌های توسعه‌دهندگان این بازی عملی خواهد شد یا خیر. بر اساس نقشه راه اعلام شده توسط توسعه‌دهندگان، ایردراپ توکن همستر برای ماه جولای 2024 مقارن با تیر و مرداد 1403 برنامه‌ریزی شده است.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*