شرایط فروش ونوسیا D60 پلاس

شرایط فروش خودرو ونوسیا D60 پلاس، سدان لوکس وارداتی اعلام شد (تیر 1403)

شرکت مکث موتور با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش نقدی سدان ونوسیا D60 پلاس ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه در تیر ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام شرکت مکث موتور، جدیدترین سدان وارداتی این شرکت با نام ونوسیا D60 Plus به‌صورت نقدی و با شرایط پرداخت تک یا دو مرحله‌ای به متقاضیان واجد شرایط سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه خواهد شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح همراه ما باشید.

جدول شرایط فروش خودرو ونوسیا D60 پلاس مکث موتور – تیر ۱۴۰۳

شرایط فروش ونوسیا D60 پلاس

در این طرح، خودرو Venucia D60 Plus با قیمت ۱ میلیارد و ۹۸۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و با موعد تحویل ۳۰ روز کاری به متقاضیان عرضه می‌شود. همچنین مشتریان می‌توانند با پرداخت نصف قیمت خودرو به مبلغ ۹۹۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و پرداخت مابقی وجه در زمان صدور دعوتنامه، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. شایان ذکر است موعد تحویل در این شرایط فروش، ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

نگاهی اجمالی به مشخصات سدان Venucia D60 Plus

ونوسیا D60 پلاس

در بخش فنی، ونوسیا D60 پلاس از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی کد HR16 با تکنولوژی نیسان ژاپن بهره می‌برد. این پیشرانه توانایی تولید قدرت 120 اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن‌متر را دارد. مجموع این توان از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک CVT ساخت نیسان موسوم به Xtronic به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. ونوسیا D60 پلاس به‌صورت میانگین، مصرف سوختی در حدود ۶.۴ لیتر دارد و شتاب صفر تا صد آن ۱۲ ثانیه است. سیستم تعلیق ونوسیا D60 پلاس در محور جلو از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع میله پیچشی یکپارچه است.

ونوسیا D60 پلاس از امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیستم ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، نمایشگر لمسی 8 اینچی مالتی‌مدیا، سانروف، تهویه مطبوع دیجیتالی، کیسه هوای راننده و سرنشین و جانبی، چراغ‌های تمام LED و سنسور پایش فشار باد تایرها بهره می‌برد.

شایان ذکر است ونوسیا D60 پلاس برقی، دیگر محصول وارداتی مکث موتور است که پیشنهاد می‌کنیم مطلب بررسی ویژه این سدان چینی-ژاپنی که توسط تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را نیز مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*