لایو اینستاگرام: پاسخ به تمام پرسش‌های شما درباره ایردراپ ها و بازی همستر کامبت (شروع شد)

اگر به‌دنبال اطلاعات مفید و جامع راجع‌به ایردراپ ها و بازی تلگرامی همستر کامبت هستید و می‌خواهید به تمام پرسش‌هایتان در این باره پاسخ داده شود، این لایو اینستاگرامی مهم را از دست ندهید.

این روزها ایردراپ ها یا همان بازی‌های کسب درآمد تلگرامی به پدیده‌ای جذاب، پربحث و حائز اهمیت میان مردم تبدیل شده‌اند. موجی که بعد از نات‌کوین و با بازی همستر کامبت به اوج رسید و حالا خیل عظیمی از ایردراپ ها را در بر گرفته است. درباره این پدیده حرف‌های ناگفته بسیاری وجود دارد و بسیاری از کاربران هنوز به پاسخ سوالات‌شان نرسیده‌اند؛ پرسش‌هایی پیرامون ماهیت این بازی‌ها، چگونگی ظهور و کارکردشان و همچنین آینده احتمالی‌شان که همگی سوالات مهم و پرتکراری هستند.

پرسش و پاسخ لایو بنیانگذار گجت نیوز با مهران صیدی

با توجه به همین موضوع، رسانه گجت نیوز در قالب یک لایو اینستاگرامی، پرسش و پاسخی مفصل ترتیب داده تا مهران صیدی، یکی از فعالان مطرح حوزه ایردراپ در ایران، ضمن معرفی کامل این حوزه به مهم‌ترین پرسش‌های کاربران در این زمینه پاسخ داده و تمام فرصت و تهدیدهای آن را برای کاربران شرح دهد. این لایو اینستاگرامی در تاریخ پنج‌شنبه 7 تیرماه 1403، ساعت 20 آغاز خواهد شد.

در این لایو اینستاگرامی حضور داشته باشید و تمام پرسش‌های‌تان پیرامون ایردراپ ها و بازی همستر کامبت را مطرح کنید تا به‌صورت مفصل و جامع به آن‌ها پاسخ دهیم.

ورود به اینستاگرام گجت نیوز

زمان مانده تا شروع لایو

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*