دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزری با امکانات یک گوشی هوشمند

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، تمام حوزه ها در پی به روز شدن و افزایش امکانات محصولات و خدمات خود هستند، در این مقاله در گجت نیوز به معرفی دستگاه لیزری می‌پردازیم که علاوه بر تاثیر آن بر از بین بردن موهای زائد، تمام امکانات یک گوشی هوشمند را داشته و باعث شده راحتی کار با این دستگاه همچون یک گوشی همراه هوشمند باشد.

دستگاه لیزر تیتانیوم؛ دستگاه لیزر هوشمند

قبل از این‌که به سراغ امکانت هوشمند این دستگاه برویم ابتدا به معرفی مشخصات دقیق مدل‌های مختلف دستگاه لیزر تیتانیوم می‌پردازیم:

ویژگی‌ها و مشخصات فنیدستگاه تیتانیوم شرکت دراگون فلای
توان‌های خروجی دستگاه1200، 1600، 2000 و 2400 وات
سیستم‌عاملاندروید
رزولوشن نمایشگر4K
صفحه نمایش لمسیدارد
تعداد هندپیس‌هاتک هندپیس و 2 هندپیس
مجوزهای بین‌المللیFDA، CE و ISO-13485
مجوزهای داخلیIRC
سیستم کولینگ یا خنک‌کنندهتی ای اس، گردش آب و چیلر
تعداد طول‌موج‌ها4 طول‌موج
لیزر بارساخته شده در کوهرنت آمریکا
پمپ دستگاهفلوید اوتک ایتالیا
منبع تغذیه لیزرمینول تایوان
اسپات سایز هندپیس15×35 میلی‌متر و 3 سایز اضافه در مدل‌های پرو
سرعت شات1 الی 10 هرتز
امنیت لیزروجود قفل نرم‌افزاری
رنگ پوست تحت پوششسفید، گندمی و تیره
وزن دستگاه73کیلوگرم
ابعاد دستگاه45×40×100سانتی‌متر
نیروی مورد نیاز220 ولت شهری
دمای کریستال هندپیس-20 الی 25 درجه سانتی‌گراد
زبان‌های موجود در سیستم‌عاملانگلیسی، روسی، آلمانی، چینی، فارسی و 11 زبان دیگر

امکانات هوشمند دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم امکاناتی همچون یک گوشی هوشمند را داشته که به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

1- سیستم عامل اندروید:

این دستگاه لیزر موهای زائد از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند که این ویژگی باعث شده تمام امکانات و پردازش‌های این دستگاه همانند یک گوشی همراه اندروید بوده و تمام نرم افزارهایی که بر روی گوشی های اندروید نصب می‌شود، بر روی این دستگاه نصب و استفاده می‌شود که این موضوع کار را برای اپراتور این دستگاه بسیار ساده و راحت می‌کند.

2- مانیتور لمسی با کیفیت 4K:

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای مانیتور لمسی با کیفیت 4K می باشد که این موضوع دکمه‌های فیزیکی دستگاه های لیزر قدیمی را به‌طور کل حذف کرده است و کیفیت و سرعت عمل دستگاه‌ها را بسیار بالا برده و کار با این دستگاه را لذت‌بخش نموده است.

3- دارای حافظه داخلی جهت ذخیره سازی

دغدغه بسیاری از مجموعه‌های پزشکی ذخیره‌سازی اطلاعات مشتریان در دفترها و به‌صورت سنتی بود، اما دستگاه لیزر تیتانیوم با داشتن حافظه داخلی امکان ذخیره‌سازی اطلاعات مشتریان و تمامی جلسات و تاریخ آن را فراهم نموده که کار را برای فعالان این حوزه بسیار آسان کرده است.

4- امکان اتصال به وای فای و وبگردی

این دستگاه پیشرفته امکان اتصال به وای فای را داشته و حتی می‌توان با این دستگاه به مرور در اینترنت پرداخت و تمام کارهای اینترنتی را همچون یک گوشی موبایل هوشمند انجام داد.

5- قابلیت اتصال به بلوتوث

جالب است بدانید که دستگاه لیزر موهای زائدی که درباره آن صحبت می‌کنیم قابلیت اتصال به بلوتوث را نیز دارد.

6- پخش موسیقی در دستگاه لیزر تیتانیوم

این دستگاه مجموعه‌های پزشکی را از تهیه پخش‌کننده‌های موزیک به‌صورت جداگانه معاف کرده است؛ زیرا می‌توان همزمان با استفاده از این دستگاه موسیقی مورد علاقه خود را پخش کرده و از کیفیت بالای صدای این دستگاه لذت ببرید.

سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه لیزر تیتانیوم

نویان طب مانلی

حال که آشنایی اولیه با دستگاه لیزر تیتانیوم پیدا کردیم، بهتر است بدانید که چه ویژگی‌هایی برای این محصول وجود دارد. شرکت‌های مختلفی مانند شرکت نویان طب مانلی این محصول را وارد کشور کرده‌اند که دلیل این کار بهره‌گیری از ویژگی‌های جذاب است. این ویژگی‌ها را در این بخش بررسی می‌کنیم.

طراحی دستگاه تیتانیوم توسط شرکت دراگون فلای (DragonFly)

اولین و مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در نظر داشته باشید، طراحی آن توسط شرکت دراگون فلای است. موضوعی که باعث شده نویان طب مانلی این دستگاه لیزر موهای زائد را وارد کشور کند، همین ویژگی است.

دراگون فلای یکی از برترین و معروف‌ترین شرکت‌های این زمینه بوده و در چین قرار دارد. البته قطعات گوناگون خود را از برندهای معتبر ایتالیایی و آمریکایی تهیه می‌کند. این موضوع باعث شده تا کیفیت محصولات آن‌ها فوق‌العاده بالا باشد.

طول‌موج‌های متفاوت برای پوست‌های مختلف در دستگاه تیتانیوم

مورد دیگری که باید به‌عنوان ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم به شما ارائه کنیم، طول‌موج‌های متفاوتی هستند که برای آن وجود دارند. توجه داشته باشید که یک دستگاه لیزر عالی باید هر نوع پوستی را پوشش دهد؛ به همین دلیل طول‌موج‌های متفاوتی را نیاز خواهد داشت.

برای همین امر نیز شرکت دراگون فلای سعی کرده تا طول‌موج‌های مختلف را برای پوست‌های گوناگون قرار دهد. این‌گونه رنگ پوست شما به هر شکلی هم که باشد، این محصول قادر به از بین ‌بردن موهای زائد آن خواهد بود. این طول‌موج‌ها شامل الکساندراید 755 نانومتری، دایود 808 نانومتری، اندیاگ 1064 نانومتری و 940 نانومتری می‌شوند.

بهره‌گیری از 32000 وات توان داخلی و 1600 وات توان خارجی

از دیگر ویژگی‌های برتری که ارزش خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را بیشتر کرده، استفاده آن از بهترین قطعه به‌عنوان منبع تغذیه است. شما قادر هستید از این محصول در هر شرایطی استفاده کنید؛ زیرا بهترین شرکت تایوانی منبع تغذیه‌ای را در آن قرار داده که توان داخلی 32000 واتی دارد.

توان خروجی این محصول در مدل‌های مختلف متفاوت است. به‌طور مثال، توان‌های 1200 وات، 1600 وات، 2000 و 2400 وات شامل این موارد می‌شوند. بسته به نیاز اپراتور و نوع پوست، این توان‌ها متفاوت خواهند بود. البته هر چه توان بالاتر برود، قیمت دستگاه نیز بیشتر می‌شود.

استفاده از سیستم خنک‌کننده تا منفی 20 درجه در دستگاه تیتانیوم

یکی از چالش‌های مهمی که انواع دستگاه لیزر موهای زائد بدن دارند این است که نمی‌توانند به‌درستی پوست فرد را خنک کنند. این امر نیز باعث می‌شود تا هنگام لیزر پوست آسیب‌دیده و نتوان به‌درستی موهای زائد را از بین برد.

برای رفع این مشکل شرکت دراگون فلای از بهترین سیستم خنک‌کننده استفاده کرده که می‌تواند تا منفی 20 درجه سانتی گراد پوست را خنک کند. استفاده از سیستم‌های گردش آب، چیلر موجب به‌وجود آمدن این ویژگی شده و بهره‌گیری از دستگاه را راحت‌تر می‌کند.

وجود نمایشگر 4K در دستگاه تیتانیوم

این محصول از نمایشگر 4K استفاده می‌کند. صفحه نمایش در دستگاه‌های لیزر بسیار مهم بوده و می‌تواند علاوه بر نمایش عملکرد دستگاه، وضعیت پوست را نیز به شما نمایش دهد.

توجه داشته باشید که باید همیشه دستگاه‌هایی را بخرید که کیفیت نمایشگرهای آن‌ها بالا بوده و می‌توانند بادقت بالا تصاویر را به شما نشان دهند. همین موضوع نیز موجب شده تا شرکت دراگون فلای در این محصول خود از یک صفحه‌نمایش لمسی با رزولوشن 4K استفاده کند. این صفحه‌نمایش از سنسورهای لمسی حرارتی برخوردار بوده و دقت بالایی در دریافت دستورات دارد.

عدم ایجاد سوختگی و زخم روی پوست توسط دستگاه تیتانیوم

مورد دیگری که باید به‌عنوان ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم به شما ارائه کنیم، عدم ایجاد سوختگی توسط این دستگاه است. شما قادر هستید به کمک این محصول به‌راحتی بخش‌های مختلف پوست را لیزر کرده و نگران ایجاد سوختگی و زخم روی آن نباشید.

برخی از مدل‌های دستگاه لیزر موهای زائد به‌دلیل حرارت بالا یا قدرت بیش از اندازه امواج، به پوست آسیب می‌رسانند؛ اما این دستگاه بدین شکل نیست. این دستگاه هیچ‌گونه عوارض جانبی نداشته و اسکار یا سوختگی ایجاد نخواهد کرد.

قدرت طول‌موج چهارم جهت کمک به سفیدکنندگی نواحی تیره

اما آخرین ویژگی که می‌خواهیم در این مطلب به‌عنوان دلایل خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به شما ارائه کنیم، قدرت بالای طول‌موجی است که در این دستگاه وجود دارد. همان‌طور که گفته شد این دستگاه از 4 طول‌موج متفاوت بهره می‌برد.

هر کدام از این طول‌موج‌ها کاربردهای خاصی داشته و طول‌موج چهارم به تغییر رنگ پوست نیز کمک می‌کند. این یعنی اگر برخی از نواحی پوست بدن شما دچار تیرگی شده باشد، علاوه‌بر ازبین ‌بردن موهای زائد این تیرگی نیز از بین خواهد رفت.

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم چه مزایایی دارد؟

دستگاه لیزر موهای زائد

سوالی که بسیاری از افراد در رابطه با این دستگاه لیزر موهای زائد پرسیده‌اند این است که چه مزیت‌هایی نسبت به دیگر مدل‌ها دارد؟ باید گفت که دستگاه لیزر تیتانیوم به دلیل ویژگی‌های خاص توانسته نسبت به مدل‌های دیگری که در بازار هستند عملکرد بهتری داشته باشد. این مزایا بدین صورت هستند.

قیمت مناسب و بازگشت سرمایه

یکی از مزایای مهمی که باعث شده خرید دستگاه لیزر تیتانیوم مشتریان زیادی داشته باشد، قیمت مناسب این دستگاه است. قیمت مهم‌ترین عامل برای خرید این دستگاه بوده و قادر هستید به کمک آن ارزش خرید دستگاه را مشخص کنید.

این محصول نسبت به دیگر محصولاتی که در شرکت‌های برتر تولید می‌شوند قیمت مناسب‌تری دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا سرمایه شما پس از مدتی استفاده از دستگاه بازگشته و بتوانید سود خوبی از آن کسب کنید. نویان طب مانلی بهترین قیمت برای خرید آن را به شما ارائه می‌کند.

قانونی بودن نسبت به دیگر ابزارهای لیزر

از مزایای فوق‌العاده مهمی که باید برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در نظر داشته باشید، قانونی ‌بودن این دستگاه نسبت به ابزارهای دیگر است. باید این موضوع را بدانید که برخی از ابزارهای لیزر به‌دلیل ایجاد طول‌موج‌های خاص و قوی نمی‌توانند استفاده شوند.

در واقع دلیل این موضوع آسیب‌هایی است که به پوست وارد شده و احتمال وقوع سرطان پوستی را بیشتر می‌کند؛ اما این مشکل در دستگاه تیتانیوم شرکت دراگون فلای وجود ندارد. این شرکت بهترین دستگاه‌ها را در بازار تولید کرده و هر کشوری آن را تأیید می‌کند.

برترین کیفیت قطعات در بخش‌های مختلف

مورد دیگری که از مزیت‌های دستگاه لیزر تیتانیوم بوده و ارزش خرید آن را بارها بیشتر می‌کند، کیفیت قطعات بالای آن است. کیفیت قطعات این دستگاه‌ها مهم بوده و باید طول عمر خوبی داشته باشند. در هر صورت شما باید سراغ برندهایی بروید که بتوانند برترین کیفیت را به شما بدهند.

دراگون فلای قطعا بهترین این برندها خواهد بود. این شرکت با شرکت‌های آمریکایی و ایتالیایی همکاری کرده و بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات را برای شما موجود کرده است. به همین دلیل استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم برای شما بارها ساده خواهد بود.

خدمات پس از فروش عالی برای تعمیر دستگاه

اما آخرین دلیلی که باید برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در نظر داشته باشید، خدمات پس از فروش عالی برای تعمیر آن است. در صورتی که این دستگاه را از شرکت نویان طب مانلی تهیه کنید، قادر هستید بهترین کیفیت قطعات را دریافت کرده و به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

اما اگر تا 10 سال مشکلی برای این دستگاه پیش آمد می‌توانید با خیال راحت آن را به این شرکت برده و قطعات آن را تعمیر کنید. البته خود شرکت دراگون فلای نیز خدمات پس از فروش عالی برای این موضوع ارائه می‌کند.

مزایای خرید دستگاه لیزر موهای زائد از نویان طب مانلی

یکی از بهترین روش‌هایی که باید برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در نظر بگیرید، مراجعه به شرکت نویان طب مانلی است. این شرکت یکی از برترین وارکنندگان این محصول بوده و بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌کند. مهم‌ترین مزایای همکاری با این شرکت بدین صورت هستند.

ارسال رایگان و ایمن به سرتاسر نقاط کشور

پراهمیت‌ترین مزیتی که باید برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به نویان طب مانلی بروید، ارسال تمامی محصولات به سرتاسر کشور است. این شرکت از برترین خودروهای باری و رانندگان مجرب برای حمل دستگاه‌های لیزر شما کمک می‌گیرد تا در کمترین زمان ممکن سفارشات به دست شما برسند.

ارائه 10 سال خدمات پس از فروش برای محصولات گوناگون

مورد دیگری که باید برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از این شرکت در نظر داشته باشید، ارائه خدمات عالی ۱۰ ساله است. خدمات پس از‌ فروش برای این دستگاه‌ها بسیار مهم بوده و باید هر کسی قابلیت استفاده از آن‌ها را داشته باشد.

شرکت نویان طب مانلی تا 10 سال گارانتی محصولات خود را حفظ کرده و در صورتی که مشکلی برای آن پیش بیاید، قادر هستید با کمترین هزینه ممکن دستگاه را تعمیر کنید. متخصصان حرفه‌ای در این بخش آماده خدمت به شما هستند تا دستگاه را کاملاً دقیق تعمیر کنند.

ارائه بهترین شرایط خرید قسطی بلندمدت

مزایای بسیار زیادی در خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از نویان طب مانلی وجود دارد که مهم‌ترین آن فروش اقساطی است. دستگاه لیزر موهای زائد در هر مدلی قیمت گرانی داشته و هر کسی نمی‌تواند آن را نقد خریداری کند.

به همین دلیل نیز نویان طب مانلی خدمات منحصربه‌فردی را در این زمینه ارائه کرده و در اقساط بلندمدت، قابلیت پرداخت مبلغ خرید این دستگاه را برای شما ممکن کرده است. نسبت به مدل و قیمت دستگاه می‌توانید مبالغ متفاوتی را برای پیش‌پرداخت در نظر داشته باشید.

نصب و راه‌اندازی دستگاه‌ها به‌صورت رایگان و آموزش به اپراتور دستگاه

اما آخرین مزیتی که می‌خواهیم برای مراجعه و خرید انواع دستگاه لیزر موهای زائد از نویان طب مانلی به شما ارائه کنیم، نصب و راه‌اندازی رایگان است. به‌دلیل حرفه‌ای بودن این دستگاه‌ها، امکان دارد که هر کسی توانایی راه‌اندازی و حتی استفاده از آن‌ها را نداشته باشد.

به همین دلیل در نویان طب مانلی متخصصانی حرفه‌ای مشغول به‌کار هستند تا در کمترین زمان راه‌اندازی را برای شما انجام بدهند. پس‌از راه‌اندازی این افراد دوره اپراتور لیزر موهای زائد به‌صورت رایگان انجام شده و آموزش‌هایی را به اپراتور دستگاه ارائه می‌کنند تا مشکلی برای استفاده از آن نداشته باشند.

جمع‌بندی

در صورتی که می‌خواهید بهترین دستگاه را برای لیزر بخرید، دستگاه لیزر تیتانیوم انتخابی عالی برای شما خواهد بود. این محصول یکی از برترین نمونه‌های بازار بوده و قادر هستید به کمک آن به‌راحتی موهای زائد بدن را لیزر کنید. باید این نکته را در نظر بگیرید که کیفیت محصولات این برند فوق‌العاده عالی است.

شرکت دراگون فلای با همکاری شرکت‌های ایتالیایی، آمریکایی و تایوانی توانسته بهترین قطعات را برای این دستگاه تولید کند. استفاده از بهترین سیستم کولینگ، توان بالای لیزر و 4 طول‌موج مختلف مزایای این محصول هستند. برای خرید هر کدام از مدل های این دستگاه قادر هستید به شرکت نویان طب مانلی رفته و با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش، آن را سفارش دهید.