گوشی CMF PHONE 1

گوشی CMF PHONE 1، نسخه اقتصادی محصولات ناتینگ فون در راه است

کمپانی ناتینگ به‌زودی گوشی ارزان قیمت و جذاب CMF PHONE 1 را با مشخصات فنی عالی و قیمت پایین‌تر از 200 دلار رونمایی خواهد کرد. فرمانروای جدید گوشی‌های اقتصادی در راه است.

CMF یکی از برندهای زیرمجموعه کمپانی ناتینگ است که به‌طور خاص روی ساخت دستگاه‌های اقتصادی فعالیت دارد. این برند تاکنون محصولات مختلفی مثل ایرباد بیسیم ارزان قیمت را روانه بازار کرده بود. با این وجود به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد رونمایی از نخستین گوشی این برند با نام CMF PHONE 1 خواهیم بود.

این برند البته تا کنون اخبار مختلفی را در خصوص محصول آینده خود به اشتراک منتشر کرده بود. با این وجود به نظر می‌رسد معرفی آن اکنون از همیشه نزدیک‌تر است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی و ظاهری احتمالی این گوشی اقتصادی چینی.

گوشی CMF PHONE 1 چه مشخصاتی خواهد داشت؟

مشخصات فنی گوشی سی ام اف فون 1 توسط وبسایت معتبر GSMArena افشا شده است. به‌ادعای این وبسایت، اندازه صفحه نمایش گوشی اقتصادی CMF برابر با 6.7 اینچی بوده و از پانل‌هایی امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره خواهد برد.

گوشی اقتصادی ناتینگ

علاوه بر این، گوشی اقتصادی ناتینگ همچنین به تراشه هشت هسته‌ای و چهار نانومتری دایمنسیتی 7300 مدیاتک نیز مجهز بوده و ماژول دوربین دوگانه خواهد داشت. این ماژول دوربین از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی بهره برده و یک دوربین تشخیص عمق نیز آن را همراهی خواهد کرد. همچنین در قسمت جلوی دستگاه نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت و خبری از دوربین فوق عریض در آن نخواهد بود.

گوشی CMF PHONE 1 همچنین یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته و از شارژ سریع 33 پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، گوشی اقتصادی CMF همچنین مجهز به اندروید 14 رونمایی خواهد شد و قابلیت‌های منحصربفردی مثل حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش یا قابلیت ارتقا حافظه تا سقف دو ترابایت را هم به کاربرانش ارائه خواهد کرد.

گوشی CMF PHONE 1

بر اساس اخبار و اطلاعات موجود، گوشی سی ام اف فون 1 در دو مدل مختلف 6/128 گیگ و 8/128 گیگ روانه بازار خواهد شد. قیمت مدل ارزان‌تر 191 دلار اعلام شده؛ درحالیکه مدل گران‌قیمت‌تر برچسب 215 دلاری دارد.

البته هنوز هیچ‌یک از اطلاعات ارائه‌شده در این گزارش به تایید رسمی ناتینگ نرسیده‌اند؛ اما اگر این اخبار صحت داشته باشد، CMF PHONE 1 می‌تواند یکی از بهترین گوشی های اقتصادی سال 2024 باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
ویوو Y28s 5G؛ تازه‌ترین گوشی اقتصادی چینی‌ها با امکانات و قیمت جذاب ۶ گوشی اقتصادی جذاب فروردین ماه ۱۴۰۳ که ارزش خرید فوق العاده‌ای دارند بررسی گوشی ناتینگ فون 2a؛ رقص نور و قدرت در دستان شما گوشی ناتینگ فون 2 با قاب شفاف و نوارهای LED پیشرفته‌تر رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*