مشخصات نیسان قشقایی وارداتی

نیسان قشقایی وارداتی با این مشخصات فنی و آپشن ها در ایران عرضه می‌شود + کاتالوگ رسمی

شرکت نامی خودرو کاتالوگ رسمی مشخصات فنی و امکانات نسل دوم از کراس اوور وارداتی نیسان قشقایی ۲۰۲۳ را منتشر کرد.

نامی خودرو، وارد کننده رسمی محصولات برند ژاپنی نیسان به کشورمان است که سه خودرو نیسان سیلفی، ایکس تریل و کیکس را در انتهای سال گذشته رونمایی کرد. این شرکت به‌تازگی نسل دوم خودرو محبوب گذشته بازار ایران یعنی نیسان قشقایی با مدل ۲۰۲۳ را به کشورمان وارد کرده که در حال گذراندن مراحل شماره‌گذاری است و به‌زودی عرضه خواهد شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با معرفی این کراس اوور کامپکت شهری همراه ما باشید.

نسل دوم نیسان قشقایی؛ وارداتی جدید نامی خودرو به کشور

نیسان قشقایی وارداتی

در حالی که اواخر زمستان سال گذشته اعلام شده بود که نسل سوم نیسان قشقایی توسط نامی خودرو به کشورمان وارد می‌شود، اما این شرکت یک نسل به عقب رفته و نسل دوم این خودرو که از سال ۲۰۱۵ تا به امروز و تنها با چندین تغییرات جزئی تولید می‌شود را به بازار عرضه خواهد کرد. شایان ذکر است این خودرو محصول جوینت ونچر نیسان-دانگ فنگ است و در کشور چین به تولید می‌رسد.

در بخش ظاهری، این خودرو از طراحی آشنای محصولات نیسان در قسمت جلوپنجره‌ موسوم به «V-Motion» بهره می‌برد که اگرچه در مقابل نسل جدید آن قدیمی به‌نظر می‌رسد، اما همچنان اصالت ژاپنی را حفظ کرده و ظاهری قابل قبول و عامه‌پسند به آن اعطا کرده است. ابعاد این خودرو نیز در طول، عرض و ارتفاع به‌ترتیب برابر با ۴۴۰۱، ۱۸۳۷ و ۱۶۱۱ میلی‌متر است.

نکته جالب در مورد این خودرو به نامگذاری آن بازمی‌گردد. کمپانی نیسان دلیل نام‌گذاری این کراس اوور کامپکت را برگرفته از ایل چادرنشین قشقایی خوانده که در اطراف شهر شیراز سکونت دارند که نشان‌دهنده توانایی این خودرو در عملکرد مناسب در شهرها و بیابان‌ها و مناطق صعب‌العبور و کوهستانی است.

مشخصات فنی نیسان قشقایی وارداتی

نمای جانبی نیسان قشقایی وارداتی

در بخش فنی، این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر خطی تنفس طبیعی با قدرت ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۱۸۴ نیوتن‌متر بهره می‌برد. مجموع این توان توسط یک گیربکس CVT با تکنولوژی Xtronic نیسان به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین مصرف سوخت نیسان قشقایی وارداتی ۶.۷ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو از نوع مک‌فرسون و در محور عقب از نوع مولتی‌لینک است.

امکانات رفاهی و ایمنی کراس اوور نیسان قشقایی ۲۰۲۳

نمای داخل نیسان قشقایی وارداتی

از مجموع آپشن های این خودرو می‌توان به فرمان برقی دی‌کات، ترمز پارک برقی به‌همراه اتو هلد، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سنسور پایش فشار باد تایرها، ۶ کیسه هوای ایمنی، ترمز کمکی (BAS)، ایزوفیکس صندلی‌ها، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی ۹ اینچی کنسول مرکزی، پورت شارژر USB، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، آینه‌های جانبی برقی به‌همراه گرم‌کن و… اشاره کرد.

کاتالوگ رسمی نیسان قشقایی وارداتی

کاتالوگ رسمی نیسان قشقایی وارداتی

کاتالوگ رسمی نیسان قشقایی وارداتی

کاتالوگ رسمی نیسان قشقایی وارداتی

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
مشخصات رسمی نیسان سیلفی e-PRO، وارداتی جدید بازار ایران منتشر شد + کاتالوگ نیسان مورانو ۲۰۲۵؛ هرآنچه که باید از نسل جدید شاسی بلند جذاب ژاپنی بدانیم فولکس واگن گلف R مدل ۲۰۲۵، نسل جدید هاچبک تند و تیز آلمانی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*